2/8/11

Η Εσάρπα του Αυγούστου


Αύγουστος………



Εχω ερθει  μερικές μέρες στο εξοχικό των γονιών μου. 



Καλά που σκέφτηκα να πάρω και νήματα …..από την Σοφία (Kangaroo).

Και να...  ένα μικρό θαυματάκι από τις ελεύθερες ώρες μου, για να με συντροφεύει στις νυχτερινές βόλτες στην παραλία.





Αργότερα λέω να φτιάξω και ένα μικρο ασορτί τσαντάκι από το ίδιο νήμα. Ισως του βάλω και αλυσίδα για χερούλι.


Τα κρόσια τα εκανα και από τα δύο νήματα.



Τις φωτογραφίες  τις τράβηξα  πρωί. Ετσι για να κάνω και λίγο ηλιοθεραπεία ………





Φιλάκια...






19 σχόλια:

[handmade+art] x2 είπε...

Γυρισα απο διακοπες.....γυρισα για να σας "μαζεψω" και να σας συμμορφωσω γιατι μυαλο δεν βαζετε!!!
εχω καποια επισημανση να σου κανω ...παρε τηλεφωνο οποτε μπορεις....και εσυ...και η αλλληηηηη χαχαχαχα
φιλια πολλα....εκανες καλη δουλεια ,μπραβο.!!!

SANDRA CROCHE είπε...

lindos trabalhos,
Bjs.......Sandra Coatti

maya:) είπε...

χαρά στην υπομονή σου!!!!πολύ όμορφο πάντως πολλά μπράβο!!και τα χρώματα!!!! :)

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Mε΄γεια ! Πανέμορφο είναι!!

kitchenStories είπε...

Αυτό κι αν είναι "θαυματάκι" στον υπερθετικό!
Εύγε, κορίτσι μου.

Ginger είπε...

και πετυχημένη στη φωτογραφία. Μπράβο κούκλα μου. Μου αρέσει πολύ η δεύτερη φωτογραφία απ'το τέλος και βεβαίως και η σάρπα. Καλή συνέχεια.

Sotiria είπε...

Έχεις κάνει υπέροχη δουλειά! Είναι όλα τους ξεχωριστά! Ειδικά αυτό και το μπλουζάκι τα λάτρεψα! Καλή συνέχεια με ακόμα περισσότερες δημιουργίες!

Βάσω Παππά Vasso Pappa είπε...

ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕΣ ΜΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ!!!
ΚΑΙ ΣΥ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΠΑΣ ΠΙΣΩ... ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΦΙΕΣ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ BLOG!!!
ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΒΡΗΚΕ Η ΜΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΗ!!! ΦΙΛΑΚΙΑ

kariatida62 είπε...

Α!Εδώ έπεσα σε χρυσοχέρα!!!
Βρε,βρε, τι όμορφες πεταλούδες είναι αυτές!!! Και τις έχω μια αδυναμία!!!

Και το σάλι υπέροχο !!!Πρωτότυπο!!!
Είσαι καταπληκτική!

Sophia είπε...

Πανέμορφη εσάρπα και με υπέροχα χρώματα!!

Clara είπε...

Hola como estás? Me encanta el chal que tejistes, parece parte de la naturaleza.
Cariños desde Venezuela.

vvel είπε...

Τι υπέροχο!!!!!

KIKA ARTES EM E.V.A είπε...

muito obrigada pela visita em meu site, o seu trabalho é maravilhoso. DEUS TE ABENÇOE.

Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη ιστοσελίδα μου, η εργασία σας είναι θαυμάσιο. Ο Θεός να σας ευλογεί.

leticia zimerman είπε...

hola me gusta mucho esa combinacion esta hermoso

Joana είπε...

Blog υπέροχη, φανταστική φωτογραφίες
φιλιά

μαγδαληνιώ δια χειρος είπε...

Γειά σου!Δεν ξερώ αν στο έχω πει αλλά μου αρέσουν πολύ τα πλεκτά.Φτιάχνεις πολύ ωραία πράγματα ειδικά η πασμίνα του Αυγούστου ΦΟΒΕΡΗ!!!Φιλάκια.

Θέμις Ζήδρου. είπε...

Ευχαριστώ για το πέρασμα από το blog μου.Συγνώμη για την "εξαφάνιση".

Να σε συγχαρώ για την δουλειά σου και τα υπέροχα κείμενα που συνοδεύουν τα έργα σου.

Φιλικά Θέμις.

Tretswelt είπε...

Hallo,danke für deine Besuch bei mir,ich finde es so toll das du griechisch spricht...eine wunderbare Sprache.Herzlich willkommen in mein Blog.Hier bei dir fühle ich mich wohl...so viel Kunst..ich liebe es,leider kann ich nur häkeln.Deinen Schals sind ein Traum...schöön!
Wunderschöne Woche wünsche ich dir.Bussi.Luciene.

feysjewel είπε...

ΛΙΓΟ ΑΡΓΑ ΒΕΒΑΙΑ!!!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΑΛΛΑ ΕΙΣΑΙ ΦΟΒΕΡΗ!!!

.