23/8/11

΄Ατακτες πεταλούδες


Καλημέρα στην μπλοκογειτονιά!

Εύχομαι να περάσατε καλά στις διακοπές σας και να μαζέψατε δυνάμεις για τις μελλοντικές σας δημιουργίες!

Εγώ αν και ξεκίνησα δυναμικά για να φτιάξω διάφορα, η ζέστη του καλοκαιριού (που λέει και το τραγούδι) δεν μου άφησε περιθώρια..........

Το μόνο που μπόρεσα να ολοκληρώσω είναι αυτές τις δύο μικρές πεταλουδίτσες που τελικά αποδείχτηκαν πολύ άτακτες.........



Πετώντας δεξιά-αριστερά, σκαρφάλωσαν στο βάζο της βεράντας!



Προσπάθησαν να ανάψουν τα ολοκόκκινα κεριά μου!



Κρύφτηκαν μέσα στα λουλούδια της πικροδάφνης!





Και τελικά προσγειώθηκαν στις τσέπες ενός σορτς!




Η αλήθεια είναι ότι πάνω στο τζην ταιριάζουν απόλυτα. Θα τις ράψω όμως για να μπορέσουν να καθίσουν εκεί, γιατί ποιος ξέρει που μπορεί να τις βρω αύριο?.............


  Φιλιά σε όλους!!



73 σχόλια:

Μαiρη είπε...

Καλώς όρισες στη γειτονιά!!!! Οι πεταλούδες σου, πραγματικά άτακτες αλλά εσύ τις έβαλες στην κατάλληλη θέση! Περιμένω τις επόμενες δημιουργίες!!!!

Nάσια είπε...

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ.ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΓΕΜΙΣΕΙ ΜΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ!!!!!!

fotolabida1 είπε...

ΜΑΙΡΗ μου σ'ευχαριστώ που πέρασες απο το.... σπιτικό μου.

fotolabida1 είπε...

ΝΑΣΙΑ μου σ'ευχαριστώ πολύ για τις εύχες σου!!!!!

Nάσια είπε...

ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΓΡΑΦΤΩ ΣΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ.ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΑΤΙ ΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΣΟΥ ΚΙ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ.ΘΑ ΤΟ ΨΑΞΩ.......ΟΙ ΠΕΤΕΛΟΥΔΙΤΣΕΣ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ!!!

fotolabida1 είπε...

Δεν μπορώ να καταλάβω τι γίνεται.Θα το κοιτάξω ..

Pela Sofi είπε...

Πολύ όμορφες όλες οι δημιουργίες σου!!!περιμένουμε και τις επόμενες εμπνεύσεις!!

fotolabida1 είπε...

PELA SOFI σας ευχαριστώ πολύ!!!

rena είπε...

Χα χα πολύ γυρίστρες οι πεταλουδίτσες σου,ράφτες εκεί ακριβώς είναι τέλειες!!!!

fotolabida1 είπε...

RENA μου σ'ευχαριστώ!!

Katrina είπε...

ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΕΣ ΟΙ ΠΕΤΑΛΟΥΔΕΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ!!!!!!ΚΑΛΕΣ ΔΗΜΞΟΥΡΓΙΕΣ!!!!!

Katrina είπε...

ΚΟΥΚΛΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΡΑΦΤΩ ΣΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ!!!!

fotolabida1 είπε...

KATRINA μου σ'ευχαριστώ πολυ!!!!!Για το πρόβλημα με τους αναγνώστες θα το κοιταξω...

Ginger είπε...

Ομορφη η αρχή στο blog σου φωτολαμπίδα μου. Οι πεταλουδίτσες ωραία ιδέα αλλά πολύ...άτακτες βρε παιδί μου. Περιμένω να τις δω και σε πολύχρωμη μορφή.

Καλή Κυριακή γιά αύριο σου εύχομαι!

fotolabida1 είπε...

GINGER μου σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Θα ήθελα πολύ να είχα και εγώ στο σορτσάκι μου 2 τόσο όμορφες πεταλουδίτσες!! Καλή αρχή στην παρέα μας!

fotolabida1 είπε...

Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!

Φανή Παπαγεωργίου, Ζωγράφος είπε...

Πολύ ωραίες πεταλουδίτσες σου!!!φιλάκια.

fotolabida1 είπε...

Σ'ευχαστώ πάρα πολύ!!!!!ΦΙΛΙΑ

Kiki είπε...

Καλώς ήρθες στην παρέα μας!!!! το σπιτάκι σου κουκλίστικο και οι πεταλουδίτσες επίσης!!! Σου εύχομαι μια γλυκιά καληνύχτα και καλή εβδομάδα!!!

fotolabida1 είπε...

ΚΑΛΩΣ ΣΑΣ ΒΡΗΚΑ ΚΙΚΙ ΜΟΥ!!! ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ!!!ΦΙΛΙΑ!

αχτίδα είπε...

Ήρθα η περίεργη να σε γνωρίσω μα είναι αδύνατον να μπω στη παρακολούθηση σου, τώρα τελευταία η blogger άλλαξε το τρόπο και απο τότε δεν μπορώ να δηλώσω παρακολούθηση , δεν μου ανοίγει..Φιλάκια Αχτιδένια, όμορφο μπλοκόσπιτο ( του πάτησα και ένα πρωινό σφουγκαρισματάκι), έφερα και ..κουλουράκια στο τραπέζι, κοιμώσουνα και έφυγα!!

maria είπε...

πολυ ομορφες οι ατακτες πεταλουδιτσες σου :) καλημερα! καλη εβδομαδα!

fotolabida1 είπε...

ΑΧΤΙΔΑ ΜΟΥ ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ!!!!ΜΕ ΞΥΠΝΗΣΕ..... Η ΜΥΡΩΔΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΟΥΛΟΥΡΑΚΙΑ ΣΟΥ!!! ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ!!

fotolabida1 είπε...

ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ ΣΕ ΕΕΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!

Ροδούλα είπε...

Γεια σου fitikabuda1!
Καλώς ήλθες στον όμορφο κόσμο των bloggers.
Πολύ ωραίες οι πεταλουδίτσες σου, κι εσύ ακόμη πιο ωραία, που "έπαιξες" τόσο όμορφα μαζί τους!!
Μου άρεσε πολύ το φιλόξενο σπιτάκι σου.
Φιλάκια και ΚΆΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ!

fotolabida1 είπε...

ΡΟΔΟΥΛΑ ΜΟΥ ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ!!!!ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ!!!ΦΙΛΙΑ!!

Βίκυ είπε...

Πανέμορφες πεταλουδίτσες!Καλως όρισες, καλές δημιουργίες!!!!

fotolabida1 είπε...

ΒΙΚΥ ΜΟΥ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!

ΧΑΡΑ είπε...

Κι άλλη χρυσοχέρα στη γειτονιάάά!!!
Καλώς τηνα με τα ωραία της, θα τα λέμε...

fotolabida1 είπε...

ΧΑΡΑ ΜΟΥ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΘΑ ΤΑ ΛΕΜΕ!!!

φόρα είπε...

πολύ όμορφα όλα τα πλεκτά σου φωτολαμπίδα, μπράβο σου!

fotolabida1 είπε...

ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΦΟΡΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ!!!

anthivolon είπε...

Κράτα τες καλά εκεί που είναι.....αύριο δεν ξέρεις που αλλού μπορεί να τρυπώσουν χαχαχα!!!!
Χαίρομαι που σε βρήκα....θα τα λέμε συχνά ελπίζω!!!!

para-kelsoscooks είπε...

Καλώς όρισες και εσύ στην παρέα μας. Πράγματι πολύ ατακτούλες αλλά και γυριστρούλες οι πεταλουδίτσες σου, όμως τσαχπίνες και ομορφούλες. Θα μπορούσες ,ίσως ,να μας έδινες οδηγίες για να κάνουμε και εμείς τις δικές μας;

el.mar είπε...

Καλησπέρα Fotolabida!!!
Στο άτακτο κουνελάκι αρέσουν οι άτακτες πεταλουδίτσες σου!!!
Καλώς σε βρήκα!!!
Καλώς ήρθες στη μπλοκογειτονιά κ καλό μήνα να έχεις!!!
Οι αναγνώστες δεν φάνηκαν ακόμη!
Αν το έχεις ρυθμίσει εσύ,τότε ίσως να έχει πρόβλημα ο μπλόγκερ κ να μη το εμφανίζει!
Πολλά φιλιά Μαρία-(αν δε κάνω λάθος)...Τα λέμε!!!!!

ξωτικό είπε...

Kαλώς μας ήρθες νεραϊδοχρυσοχέρα!!
Πολύ ωραία ιδέα οι πεταλούδες σου στο τζήν.
Καλό μήνα δημιουργικό !!!!!

fotolabida1 είπε...

ΚΑΙ ΕΓΩ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ !!!! ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΛΕΜΕ!!!

fotolabida1 είπε...

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΛΟΓΙΑ!!!
PARA-KELSOSCOOKS ΜΟΥ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΔΩΣΩ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ!!!
ΚΟΥΝΕΛΑΚΙ ΜΟΥ!!ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ!!!

kariatida62 είπε...

Kαλά εγώ η γκαβέκλω μπέρδεψα τις πόρτες και τα θαυμαστικά μου τ'αφησα στην κρεββατοκάμαρα απο κάτω!

Eva είπε...

Γεια σας! Με τη μεγαλύτερη ευχαρίστηση ξέρω το blog σας, έχουν πολλά κοινά, μου αρέσει πάρα πολύ το blog σας, καλωσορίζω, ελάτε πίσω συχνά! Ευτυχισμένο το σαββατοκύριακο, φιλιά

fotolabida1 είπε...

ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ!!!!ΚΑΛΟ ΣΚ!!!ΦΙΛΙΑ

[handmade+art] x2 είπε...

oleeeeeee!!!!! να μαι και εγωωωω!!!!
καλο μηνα Μαρακι,ευχομαι να εχεις το πιο ομορφο και δημιουργικο φθινοπωρο της ζωης σου!!Οσο για τις πεταλουδες ειναι πολυ ομορφες και γλυκες...πολυ ομορφη και εξυπνη ιδεα! φιλια πολλααααα χ2!!!!!

Follow Elena's fairytale είπε...

elenas fairytale
http://followelenasfairytale.blogspot.comΕίναι απίθανες οι πεταλούδες σου,καθετί με πεταλούδα είναι κ το αγαπημένο μου....

fotolabida1 είπε...

ΣΑς ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΛΟΓΙΑ!!!!!

olga είπε...

Μα τι υπέροχες και σκανταλιάρες είναι αυτές οι πεταλούδες!!! Καλώς σε βρήκα κ εγώ!

fotolabida1 είπε...

ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ OLGA ΜΟΥ!!!

Evie είπε...

Χάρηκα που πέρασες από το σπιτάκι μου για να γνωριστούμε. Από ότι βλέπω είσαι πολύ χρυσοχέρα και σε καμαρώνω!! ΚΑΛΟ Σ-Κ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

εύα είπε...

έτσι είναι οι πεταλούδες , πετούν πετούν και κάθονται συχνά να ξαποστάσουν , εκεί που τις έβαλες πιστεύω θα τους αρέσει γιατί όταν το φοράς και βγαίνεις περίπατο θα κάνουν κι αυτές τη βόλτα τους!

καλή διαμονή στην όμορφη γειτονιά της δημιουργίας και των χαμογελαστών πεταλουδίσιων πεταγμάτων....

Sophia είπε...

Χα χα!! ναι ράψτες εκει γιατι θα σου φύγουν! Πάντως και πάνω στα κεριά θα μου άρεσαν (εκτός απο το σόρτσ).

fotolabida1 είπε...

ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!
EVIE ΜΟΥ,ΕΥΑ ΜΟΥ,SOPHIA MOY ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΛΟΓΙΑ!!!!!!

Νίκη είπε...

Και πολύ καλά θα κάνεις να τις ράψεις τις άτακτες, τους χρειάζεται!
Πάντως και πάνω στο βάζο έδειχναν επίσης πολυ-πολύ ωραίες!

irini είπε...

Τι όμορφες και παιχνιδιάρες που είναι οι πεταλουδίτσες σου!!!

fotolabida1 είπε...

ΝΙΚΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΙΡΙΝΙ ΜΟΥ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!
ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ!!!!!

EFI είπε...

Καλημέρες! Τι όμορφα πράγματα που φτιάχνεις!!! Μου αρέσουν πάααρα πολύ, μπράβο σου!!!

Magia da Inês είπε...

°º♥
°º✿
º° ✿♥ Olá, amiga!

Amei as borboletas que podem enfeitar muitas coisas... imagino as duas enfeitando uma bolsa... de cor bem suave...

Beijinhos.
Brasil°º♥
°º✿
º° ✿♥

fotolabida1 είπε...

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ EFI ΚΑΙ MAGIA DA INES !!!!
ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ!!!

Angie είπε...

πανεμορφες οι πεταλουδιτσες σου!!!!!!

Valavani είπε...

Καλως σε βρήκα!!!!τέλειες οι πεταλούδες σου!!!!

Nil Lima da Silva είπε...

Γεια σου Μαρία, καλημέρα.
Όμορφη πεταλούδες και τα πιάτα στο τραπέζι.
Μπορούν να έρθουν πετούν εδώ κάτω στη Βραζιλία για να με επισκεφθεί ... rssrsrsrsr
Μου άρεσε η ιδέα και την παρουσίαση.
Μια μεγάλη αγκαλιά για σας εδώ στην Βραζιλία

mara είπε...

Υπέροχες οι πεταλούδες σου.Με βλέπω να πιάνω βελονάκι στα χέρια μου ξανά μετά από 15 χρόνια.Καλημέραααααααααααα

creative journey deppy11 είπε...

τελειες οι πεταλουδιτσες!!! χρυσοχερα!!!

BELA είπε...

Oi,
adorei as borboletinhas....Lindas!
Estou te seguindo para ver as novidades do seu blog!
Beijos e fica com Deus
Bela

ELENA είπε...

Σας ευχαριστούμε! blog σας και πολύ όμορφη. Αγκαλιές. Έλενα.

leticia zimerman είπε...

te invita a pasar por www.arteenmimundo.blogspot.com

سلما للسماء είπε...

beautiful blog :)

tita είπε...

Detalle fantastico.kiss

Darwin Bruno είπε...

Buen blog. Un placer seguirte. Te agradezco me hayas seguido. Seguiré visitándote con el permiso tuyo. Te envío un cordial saludo deseándote un día lleno de paz y armonía. Dios te bendiga.

Νατάσα είπε...

Πολύ όμορφες οι πεταλουδίτσες!!!

Анна είπε...

Dear Maria,
The butterflies are so wonderful!
Hugs from Russia!
Anna

maya:) είπε...

πωπω είναι φανταστικές οι πεταλούδες σου!!!!!!!!!!δεν θυμάμαι να έχω ξαναδεί πλεχτές πεταλούδες!!!είσαι απίθανη!!!!!!!!!!!!!φιλάκια!!!!

Catherine είπε...

I love the butterflies!

Βαλάντη Λακούτση είπε...

Υπέροχη έχω και εγώ μια στο σπίτι φτιαγμένη από τα χεράκια της γιαγιάς μου!!!!!

.