6/9/11

Πλεκτό παιχνίδι για ....δύο


"Αν μ΄ αγαπάς...σ΄ αγαπώ...δεν είναι όρος, μα παιχνίδι για δύο..."

Η μελωδία του Χατζηγιάννη με συντρόφευε όλο το πρωινό. Και ξαφνικά αυτό το τραγούδι!   Τυχαίο??  Δε νομίζω...

Μόλις έχω τελειώσει το πλέξιμο και σκέφτομαι το κατάλληλο μέρος για την φωτογράφιση (η αλήθεια είναι ότι από τότε που έχω φτιάξω το blog μου όλα περιστρέφονται γύρω του). Το τραγούδι με καθοδηγεί στην κρεββατοκάμαρα, σα να με υπνωτίζει... 


Πωπω! Τι ωραία που ταιριάζει στο κρεββάτι!! Είναι λες και το έχεις κάνει παραγγελία.

Ξαφνικά, το τραγούδι αλλάζει και ακούγεται η βαθιά φωνή του Πάριου με τη Γαλάνη...
"Όλα μυστικά και όλα γρήγορα....καθοριστικά και παρήγορα...
Παιχνίδι για δύο....παράλληλες ζωές..."

Τρέχω στη τραπεζαρία. Το στρώνω και στο τραπέζι...Πωπώ! Τι όμορφα που ταιριάζει και εδώ...




Τώρα τι κάνουμε? Λες να το παίξω σε διπλό ταμπλό?

"Αν μ΄αγαπάς σ΄αγαπώ
λύσεις μπορώ να σου βρω
για όλα μίλα μου το blog είναι εδώ..."

76 σχόλια:

RIRI είπε...

Πολύ ωραίο το "οδοιπορικό" του εργόχειρου, το οποίο ειναι πραγματικά πανέμορφο!!!Γεια σατα χέρια σου!!!

Μάνια είπε...

Φιλενάδα, έσκισεςςςςςςςςς!!! Ο κόπος σου δεν πήγε χαμένος. Πολύ όμορφο το πλεκτό αλλά και πολύ χαριτωμένη η ανάρτησή σου!!Εύχομαι όλόψυχα δημιουργική συνέχεια!!

Ειρηνη Σ είπε...

φοτολαμπιδα να το παιξεις σε διπλο ταμπλο γιατι οχι
ενα τοσο ομορφο εργοχειρο δεν πρεπει να μενει κρυμενο στο ντουλαπι
στρωσε το μια στο κρεβατι μια στο τραπεζι για να το χαρεις οσο το δυνατον περισσοτερο
γεια στα χερια σου

Nάσια είπε...

ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΚΑΛΑ ΛΕΕΙ Η ΕΙΡΗΝΗ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΕΙΣ ΟΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΜΑΡΩΝΕΙΣ ΓΕΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ!!!!ΕΧΩ ΚΙ ΕΓΩ ΤΕΤΟΙΟ ΣΚΑΛΙΣΤΟ ΜΠΟΥΦΕ ΚΑΙ ΚΑΡΕΚΛΕΣ ΤΕΛΕΙΑ ΕΙΝΑΙ!!!!ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ !!!!!

Βίκυ είπε...

χαρά στην υπομονή σου, φωτολαμπίδα μου!Είναι πολύ κομψό όπου και να το στρώσεις!Και φυσικά η αξία το ανεκτίμητη!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ. ΚΑΛΑ , ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΕΣΥ ΤΟ ΕΦΤΙΑΞΕΣ; ΜΠΡΑΒΟ ! ΣΤΟ ΚΡΕΒΒΑΤΙ Η ΡΙΧΤΑΡΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ!

Φανή Παπαγεωργίου, Ζωγράφος είπε...

Τόσο ωραίο! και τόση υπομονή γλυκιά μου! μπράβο , πολύ δουλειά! φιλάκια.

Katrina είπε...

Πανεμορφο!!!!!Γεια στα χερακια σου!!!

Katrina είπε...

Περνα απο το σπιτακι μου!!

nitsa2009 είπε...

πολύ ωραία όλα

το χειρότεχνο είπε...

πωπω!!!!ειναι καταπληκτικο αλλα πολυ δουλειαααα πρεπει να ειχε!!!μπραβο στην υπομονη σου!!!καλως σε βρηκα!φτιαχνεις πολυ ομορφα πραγματα

painter είπε...

Συγχαρητήρια για την υπομονή και το μεράκι σου!!!
Πανέμορφο εργόχειρο!!!

kallianira είπε...

Υπέροχο το πλεκτό σου!!!Πολλή δουλειά,πολλή υπομονή ΄και τέλειο αποτέλεσμα,μπράβο!!!!

Kiki είπε...

Τέλεια τέλεια τέλεια!!!! Πραγματικά έργο τέχνης!!!! Το ξέρω ότι θέλει υπομονή και όπως φαίνεται εσύ την έχεις μπόλικη!!!Φιλάκια κοριτσάκι μου!!!

kiki είπε...

Πολύ όμορφο!

Sophie είπε...

Καλώς σε βρήκα στο σπιτάκι σου fotolabida μου.Το εργόχειρο δεν είναι απλά υπέροχο είναι καταπληκτικό!!!! επειδή πλέκω ξέρω ότι απαιτείται και πολύς χρόνος για να γίνει και πολύ υπομονή μα πάνω απ'όλα αγάπη και μεράκι είναι ο τέλειος συνδυασμός για να γίνουν αριστουργήματα.
Υ.Γ η φωτογράφηση είναι σαν να είναι από περιοδικό τέλεια!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Πολύ όμορφο! Σε θαυμάζω για την υπομονή σου! Μακάρι να έπιαναν και τα δικά μου χέρια, όπως εσένα! Διπλό ταμπλό-ένα έργο καταπληκτικό! Κατερίνα

artbutterfly είπε...

Χίλια μπράβο! Όλα όσα έκανες είναι καταπληκτικά!!! Όλα! Μπράβο!

Ευ αγωνίζεσθαι είπε...

Καλό βράδυ σε όλους!

Φανή Παπαγεωργίου, Ζωγράφος είπε...

Φωτολαμπίδα μου, μια που είσαι και συ Νεραϊδούλα, πέρνα να πάρεις μια από το blog μου κι εσύ, σαν βραβείο πανέμορφου blog! Εύχομαι να σου φέρει ευτυχία. φιλάκια.

Happy Kathy είπε...

Apla panemorfo!!!Mprabo souuuu :))

Φανή Παπαγεωργίου, Ζωγράφος είπε...

Φωτολαμπίδα μου, σ' ευχαριστώ για την ωραία ανάρτηση, τώρα την είδα, (στραβομάρα...έ ...είναι και τα χρόνια ...). εύχομαι ότι επιθυμείς να πραγματοποιηθεί. φιλάκια.

ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ είπε...

ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΣΟΥ!!! ΠΟΛΥ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟ!
ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ
ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΡΑΣΑΚΗΣ
(ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ)

ΔΗΜΗΤΡΑ είπε...

Υπέροχο. Καλώς συναντηθήκαμε :)

Καλό Σαββατοκύριακο να έχετε!!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ. ΕΧΩ ΜΙΑ ΚΟΥΒΕΡΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ ΣΤΟ ΒΕΛΟΝΑΚΙ. ΑΣΠΡΗ. ΜΟΥ ΕΒΑ ΛΕΣ ΙΔΕΕΣ. ΑΝ ΕΧΕΙ ΚΙΤΡΙΝΙΣΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΗΜΕΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΩΣ ΘΑ ΤΗΝ ΠΛΥΝΩ. ΒΑΖΩ ΕΥΡΗΚΑ ΚΑΙ ΑΛΑΤΙ ΣΤΑ ΛΕΥΚΑ.ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΚΑΝΩ; ΑΜΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΑΣ ΜΟΥ.
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ.

Sandra - Ninha Croche. είπε...

Olá Nice! Adorei seu blog, seus trabalhos são lindos. Já estou te seguindo. Abraço.

Ginger είπε...

Βλέπεις τι κάνει το βελονάκι κι η υπομονή. Τα πιό όμορφα πράγματα γίνονται πάντα από 2 συντελεστές. Γειά στα χέρια σου φωτολαμπίδα μου.

Λενα είπε...

τι υπομονη που εχεις..κ τι υπεροχο πουη εγινε,,μπραβο σου!!!!

Angie είπε...

χαιρομαι πολυ που βρεθηκαμε,οτι φτιαχνεις ειναι τοσο ομορφο και διαχρονικο!πολλα πολλα μπραβο!

Maria N. είπε...

Πωπω τι φτιάχνουν τα χέρια σου...Αυτο θα πεί χρυσοχέρα! Μπράβο και πάλι μπράβο!

Katerina Galati είπε...

Καλώς σε βρήκα αγαπητή συνοδοιπόρησα και σε ευχαριστώ για την επίσκεψη στο μπλογκ μου.
Τα εργόχειρά σου είναι καταπληκτικά (μ' αρέσουν πολύ οι πεταλούδες), όσο για το συγκεκριμένο πιστεύω πως άνετα μπορείς να το παίξεις σε διπλό ταμπλό!!!

Καλές δημιουργίες!!!

Pela Sofi είπε...

πανέμορφο!! Μακάρι να μπορούσα να φτιάξω κι εγώ κάτι τέτοιο!

Ανεράιδα είπε...

Ε αφού είναι τέλειο, πώς να μην ταιριάζει παντού;;;!! Μπράβο σου!

Marion είπε...

What beautiful work! Your whole blog is very beautiful. I've been getting follower. I was glad you're following my blog. It is good that the translator helps in communication!
Hugs, Marion

Anastazzzia είπε...

Τυχαία σε γνώρισα... τυχαία σε βρήκα, αλλά θα μείνω! Τι υπέροχες δημιουργίες είναι αυτές! Μπράβο και πάλι μπράβο σου!

CREATIVE MIND είπε...

Very nice :)
Love your creations ..keep sharing my dear

Elena είπε...

Καλωσήλθες fotolabida και σε ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψή σου στο blogoσπιτάκι μου και για τα καλά σου λόγια. Οι δημιουργίες σου είναι πανέμορφες! Καλώς σε βρήκα και εγώ...

χρυσάνθη είπε...

Καλώς σε βρήκα φωτολαμπίδα μου!!!!!Φιλάκια!

Marcia Dias είπε...

Olá Fotolabida, vim agradecer a visita e também conhecer os eu blog!Com a ajuda do tradutor Google pude entender e fiquei encantada com seus trabalhos. Queria ser uma seguidora, mas não encontrei o botão para inscrição. Linda, linda, linda essa colcha... que crochê primoroso, parabéns! Você é realmente muito talentosa! Tenha uma semana de muita alegria e boas surpresas, espero-a sempre no Arte e Manha. Beijinhos.

Μαρία είπε...

μου θυμησες τη γιαγια μου που επλεκε ασταματητα ... νασαι καλα και καλως σε βρισκω! :)

vvel είπε...

Ευχαριστώ πολύ....πανέμορφες οι δημιουργίες!!!!

Fashionitsa είπε...

Καταπληκτικό!! Πρέπει να έχεις τρομερή υπομονή. Σε ευχαριστώ που πέρασες από το blog μου.

Nil Lima da Silva είπε...

Γεια Πώς είσαι;
Είμαι Nil Nil των πραγμάτων blog και θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για την επίσκεψη στο σπίτι μου και να γίνω φίλος του blog μου.
Τα έργα του είναι όμορφα, και τον τρόπο που μιλάτε στο ιστολόγιό σας είναι ποιητική ....
Επειδή είμαι οπαδός του, και ελπίζω να γίνει φίλος σας.
Θα ήθελα να ξέρω το όνομά σας.
Τις καλύτερες ευχές μου και καλή εβδομάδα.

Stitch είπε...

Hola, gracias por visitarme. Veo que has empezado hace poco con el blog, espero que sigas mucho tiempo, así prodré seguirte. El detalle de las mariposas en ganchillo, me ha encantado.
Hasta pronto.

Toyin O. είπε...

nice pictures.

Conny's Cottage είπε...

Wooooow what a lovly protjekt i like it


greatings send you Conny

Cristina-tejiendolashoras είπε...

Ευχαριστίες για την επίσκεψη! Όμορφη δουλειά! Ένα φιλί.

Cristina:)

Eυθυμία Κάρμη είπε...

Φωτολαμπίδα, καλώς όρισες στην γειτονίτσα μας!!!
Φανταστικό το κέντημά σου και θα έλεγα να το "παίξεις σε διπλό ταμπλό" ανάλογα με την διάθεση και την περίσταση!!!!!

ARTES DO CROCHE είπε...

OLÁ VIM AGRADECER A VISITA...GOSTEI MUITO DESSA TOALHA É LINDA...BJS...

Ροδούλα είπε...

Μα τι όμορφο που είναι!!! Και... αλήθεια πόσο καιρό πρέπει να σου πήρε για να το τελειώσεις ε;
ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ φωτολαμπίδα μου. Εγώ -ντρέπομαι που το λέω κιόλας- δεν ξέρω να φτιάχνω τέτοια. Αλλά νομίζω δε θα είχα αυτή την ωραία υπομονή που θα χρειαζόταν. Δεν πειράζει όμως, έτσιυποκλίνομαι στο δικό σου ταλέντο!
Φιλάκια

Sandra Ferreyra είπε...

Olá, vim conhecer o seu cantinho fofo, amei vir aqui e ficar apreciando seus trabalhos lindos.Obrigada por visitar o meu cantinho.
Beijos
Sandra Ferreyra

Regina είπε...

Hello! Welcome to Casa de Retalhos!

I'm sorry but I did not catch your name.

I love your crochet. It's very beautiful.

love2love είπε...

χρυσοχερα μου εσυ μπραβο

Zeta Mp είπε...

Υπέροχο!! Όντως όπου και να το βάλεις ταιριάζει!!! Γεια στα χέρια σου!!! Είναι ένα κομψοτέχνημα! Μου άρεσε και πολύ η στιχομυθία που έκανες με το τραγούδι του Χατζηγιάννη!!! χαχαχα Φιλάκια πολλάααα

Kiki είπε...

Εγώ το σχόλιο για την δανδελίτσα το άφησα!!! Τώρα πέρασα για μια καλησπέρα!!!

Annemarie είπε...

Hi! Now that you are a follower of my blog I would like to let you know that my blog has moved to a new URL. Perhaps you've already noticed, but I would love it if you came over to my new blog and join the link party that's going on tonight and tomorrow. I hope to see you there!
Bye!
Annemarie
www.annemarieshaakblog.blogspot.com

Marli είπε...

Olá Colega!
Obrigada pela visita,
Adorei!
Seu blog é maravilhoso.
Volte sempre.
Abraços,
marli

...irida... είπε...

πολύ καλή δουλειά!!!!!υπέροχοοοο!!!!καλημέρααααα!!!!!!

as 1001 artes do mar είπε...

Olá amiga,
Que croches mais lindos.Beatifulllll!!!!!!!
Kisses

Nedret είπε...

Bloguma hoşgeldiniz. Herzaman buyrun. Sevgiler:)))

Arte em croche e trico - Croche e trico da Fri είπε...

Ευχαριστώ! for your words, your blog and crafts are wonderful. I´ll follow you too, then I can see more from your works.By the way, I loved the " το τραπεζομάντιλο", its is very beautiful! Hugs
Fri

Regina είπε...

Obrigada pela visita. Sua colcha parece uma renda é linda. Bjsss

Judy είπε...

Encantadora sua colcha!
Um trabalho maravilhoso, parabéns!
Agradeço enormemente sua visita e comentário.

Μαγευτικά πάπλωμα σας!
Μια εξαιρετική δουλειά, συγχαρητήρια!
Εκτιμώ πολύ την επίσκεψη και το σχόλιό σας.

Regina είπε...

Olá, tudo bem com voce?

Seu blog é muito lindo, lindos trabalhos em choche. Parabéns

beijo

Regina Célia

Marcia Dias είπε...

Olá, agora sou seguidora, só hoje consegui e por isso estou muito contente! Desejo-lhe uma ótima e produtiva semana, beijinhos.

opportunityknits είπε...

Breathtaking crochet, beautifully done. I've followed your blog :)

ΣΑΝΤΡΙΝΑ είπε...

Εξαιρετική δουλειά.
Καλώς σε βρήκα.

Adriana είπε...

Vim retribuir sua visita e conhecer seu blog. Estão lindos seus trabalhos, parabéns!! Uma ótima semana...

manousina είπε...

Χίλια μπράβο!!!!

Θεανώ είπε...

Συγχαρητήρια για το πλεκτό σου. Είναι υπέροχο. Γεια στα χέρια σου. Ξέρω πόση δουλειά έχουν αυτά. Καλως όρισες και στη γειτονιά μας.

Marie-Anne είπε...

Υπέροχα τα πλεκτά σου !!!! Γειά στα χέρια σου !!!!

Magda είπε...

Piękna:)

rosarita είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ !!!!!!

Agathi είπε...

Είσαι φοβερη!!! Μπράβο σου!!! Πολύ όμορφη η κουβερτούλα!!!!! Συγχαρητήρια!!

Crissi είπε...

Wunderschöne Arbeit!
Ciao Crissi

Lilliann είπε...

hello, welcome to my blog

Lilliann

.