31/10/11

Χειμωνιάτικες πινελιές με κασκόλ και βότανα



Όλοι μας έχουμε ακούσει ή διαβάσει ότι τα βότανα διαθέτουν θεραπευτικές και μαγικές ιδιότητες. 

Σήμερα ένα ποσοστό περίπου 75% των φαρμάκων μας βασίζονται στις θεραπευτικές ιδιότητες των βοτάνων. Οι κοινωνίες μας δια μέσου των αιώνων, ανέπτυξαν τις δικές τους παραδόσεις για να καταφέρουν  να κατανοήσουν τα φαρμακευτικά φυτά και τις χρήσεις τους. Κάποιες από αυτές τις παραδόσεις και τις ιατρικές πρακτικές μπορεί να μας φαίνονται παράδοξες και μαγικές, ενώ κάποιες άλλες λογικές και ορθολογιστικές. Όλες τους όμως είναι προσπάθειες να ξεπεραστούν οι ασθένειες και ο πόνος και να βελτιωθεί η ποιότητα της ζωής.
Φέτος λοιπόν στην ντουλάπα μας τώρα που μπήκε ο χειμώνας πρέπει να βάλουμε πολλά και ζεστά κασκόλ, και την κουζίνα μας να την γεμίσουμε με πολλά βότανα.
Μερικά γνωστά βότανα που πίνουμε τον χειμώνα :


Μέντα

Η μέντα χρησιμοποιήθηκε από πολύ παλιά σε αλοιφές και ροφήματα θεραπευτικά και έλεγαν ότι αν τρίψεις το κεφάλι σου με φύλλα της θα σου περάσει ο πονοκέφαλος.
Όποιος έχει προβλήματα με το στομάχι του μπορεί να πιει το αφέψημά της και θα γίνει καλά. Η μέντα χρησιμοποιούνταν ακόμη σε ξόρκια για να είναι καλοτάξιδοι όσοι ταξιδεύουν. Για τη προσέλκυση χρήματος, αρκεί να βάλετε λίγα φύλλα της μέσα στο πορτοφόλι σας και δεν θα σας λείψουν ποτέ τα χρήματα. Σκορπίστε σε διάφορα μέρη του σπιτιού μέντα με ρίγανη και δεντρολίβανο για να διώξετε μακριά το κακό.

Τίλιο

Το τίλιο είναι ένα βότανο ευρέως διαδεδομένο στη Ευρώπη λόγω της προστατευτικής του δράσης. Δρα προληπτικά ενάντια στη μέθη και χρησιμοποιείται πολύ σε διάφορα φυλακτά για μακροζωία και καλοτυχία.
Με τα φύλλα του τίλιου σε συνδυασμό με λεβάντα φτιάχνονται μαξιλάρια εξαιρετικής ποιότητας για ξεκούραστο ύπνο.

Τσάι

Κάψτε φύλλα τσαγιού για να αποκτήσετε πολλά πλούτη.
Επίσης, τα φύλλα του χρησιμοποιούνται σε φυλαχτά για να δώσουν δύναμη και κουράγιο στον κάτοχό τους. 

Φλισκούνι

Βάλτε λίγα φύλλα του φυτού αυτού στον πάτο των παπουτσιών σας και δεν θα κουραστείτε ενώ ταξιδεύετε. Γενικά αυξάνει τις σωματικές αντοχές.
Επίσης προστατεύει από το κακό μάτι και καλό είναι να το έχουμε πάνω μας όταν κλείνουμε εμπορικές συμφωνίες.  Τα ζευγάρια που λογομαχούν συνέχεια όταν πιουν το αφέψημα του ηρεμούν και επικρατεί ηρεμία στο σπιτικό τους. Τέλος χρησιμοποιείται ως αντίδοτο στη ναυτία.


Καλό σας χειμώνα!!!

ΥΣ: Ευχαριστώ πολύ την Άννα  http://1001ideaformum.blogspot.com/
 που φιλοξένησε στο σπιτικό της τις άτακτες πεταλουδίτσες μου. Περίμενα ότι  δεν θα έμεναν πολύ καιρό μαζί μου αλλά ότι θα έφτανε η χάρη τους μέχρι την Ρωσία δεν το είχα φανταστεί.




190 σχόλια:

Makrina Zografou είπε...

oi anartiseis sou exoun panta kati to entona mamadistiko...ti kala!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! teleia ta kaskol!!!

debgoud είπε...

πάντα άψογα τα πλεκτά σου.Μπράβο!

Katerina Galati είπε...

Δεν έχω λόγια...τα κασκόλ σου είναι απίθανα!!!! Ευχαριστούμε όμως και για τις έξτρα πληροφορίες περί βοτάνων!!
Καλή εβδομάδα.

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ!
ΕΡΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΤΙ ΒΛΕΠΩ!!! ΑΑΑΑ! ΤΙ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΣΚΟΛ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΠΑΛΙ! ΜΕ ΑΝΑΓΛΥΦΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ, ΜΕ ΩΡΑΙΑ ΧΡΩΜΑΤΑ!
ΚΑΙ ΟΙ ΠΛΕΞΕΙΣ! Α ΤΙ ΣΧΕΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ! ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΒΟΤΑΝΑ, ΤΟ ΤΗΛΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ! ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΠΙΟ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΡΩΣΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!

Zeta Mp είπε...

ΑΧ ΤΙ ΤΕΛΕΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ!!!! ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΤΟ ΑΣΠΡΟ ΜΕ ΤΑ ΡΟΖ ΛΟΥΛΟΥΔΑΚΙΑ ΑΛΛΑ Κ ΤΟ ΜΩΒ! ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ!!! ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ!!! ΦΙΛΑΚΙΑ Κ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!

PatchMagal είπε...

Me gustan las infusiones, frutos del bosque, té verde con limón, y para dormir una mezcla de tila , valeriana y flor de azahar.
Esas bufandas son preciosas no sabría cual elegir. Besos.

Βάσω - Οι ιστορίες της μαμάς μου είπε...

Φανταστικά!!!! και κυρίως το μωβ και το άσπρο με το ροζ!!!

Patty είπε...

Thank you!!!

σας ευχαριστώ

Patty

Mariel είπε...

Hermoso tu blog y todos tus trabajos. Soy tu seguidora. Saludos desde Argentina

Μαiρη είπε...

Το ένα ομορφότερο από τ' άλλο! Δεν ξέρω ποιό να ξεχωρίσω!!!

drosostalitsa είπε...

Είναι υπέροχα τα κασκόλ!!! Το ένα πιο όμορφο από το άλλο!

Καλό απόγευμα ***

Maria Alice Marques είπε...

Biautiful!!!
Alice

Rock n' Rolla είπε...

τρελαινομαι για πλεχτα!!κασκολ,γαντια , σκουφια!ο,τι θυμιζει χειμωνα!!τα δικα σου ειναι πανεμορφα!!μπραβο σου!θα μελετησω και τα βοτανα σου + δεν θα με ξαναπιασει ματι!!σε φιλω! :-))

Cristina είπε...

Todas són preciosas!!!
Un beso grande desde España!
;)

ΜΑΙΡΗ είπε...

Νομίζω ζήλεψα και θα το ρίξω κι εγώ στο πλέξιμο, μετά απο τόσα όμορφα κομμάτια που είδα.
Καλό απόγευμα!

L. είπε...

Βότανα έχω και μ' αρέσουν πολύ. Κασκόλ έχω λίγα και θέλω κι άλλα. Τα δικά σου με ξετρέλαναν, τι όμορφα!!
Επίσης να σου πω ότι αγαπώ πολύ την μέντα, τη γεύση της, το άρωμα, το άνθος! Ε λοιπόν θα την βάλω και στο πορτοφόλι μου!!! Χαχα
Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα

Romi-damelalata- είπε...

hermosos trabajos!!

Μαζί... KaPa είπε...

Αχ τι καλά που μπορείς και κάνεις τόσο όμορφα πράγματα!!!!! Είναι υπέροχα τα κασκόλ, το ένα καλήτερο από το άλλο...

mia είπε...

Εμ... καλά λέω εγώ ...εσύ δημιουργείς...γιαυτό χάθηκες....όλα σούπερ...αλλά αυτό τό ροζ...φιλενάδα τέλειο....θα το κλέψω για το λαιμουδάκι μου....είμαι κρυουλιάρικο γατί...με αδυναμία στα κασκόλ...

Φανή Παπαγεωργίου, Ζωγράφος είπε...

Καλέ τι όμορφα κασκόλ;;;;!!!!!! χρώματα, σχέδια...θέλω το μωβ-άσπρο, τέλειο!! καλή εβδομάδα , φιλάκια πολλά!

Φιλία είπε...

Μωρέ, τα βότανα καλά είναι και τα πίνουμε... αλλά τα κασκόλ σου δεν παίζονται!!!! Έργα τέχνης, φιλενάδα, συγχαρητήρια.
Καλό μήνα και καλή εβδομάδα

beli είπε...

Beli χάρη γειά σου για το σχόλιο σας εδώ έχω για ό, τι χρειάζεστε

Pela Sofi είπε...

Τι όμορφη ανάρτηση!! και τα κασκόλ πανέμορφα και οι πληροφορίες πολύ κατατοπιστικές!! (λες όντως η μέντα να φέρνει λεφτα??) many many kisses :)

Angelique είπε...

Είναι πολύ όμορφα τα κασκολάκια!!
Πολύ χρήσιμες οι πληροφορίες για τα βότανα!!

Emar είπε...

muchas gracias por tu visita y comentario.. hermosos trabajos!!
Felicidades

tzeni xr. είπε...

Τι φοβερά κασκολ!!!! και τι ωραια η παρουσιαση τους! Συγχαρητηρια

Nάσια είπε...

ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!ΚΑΘΕ ΕΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΣΤΙΛ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΑ ΘΑΥΜΑΣΑ!!!!ΜΕ ΒΛΕΠΩ ΜΕ ΤΗΝ ΜΙΑ ΝΑ ΤΡΑΒΑΜΕ ΜΕ ΜΑΝΙΑ Η ΜΙΑ ΤΗ ΜΙΑ ΑΚΡΗ ΤΟΥ ΡΟΖ ΚΑΙ Η ΑΛΛΗ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΑΚΡΗ!!!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΑΝΑ ΕΧΕΙΣ!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ!!!!

Norma2 είπε...

Muy originales las bufandas con aplicaciones de Rosas y con respecto a los tés de hierbas a mi me gustan mucho
Beso desde Argentina

Nil Lima da Silva είπε...

Γειά σου Μαρία τι κάνεις;
Πολύ καλή η θέση σας για το τσάι από βότανα και όμορφο κασκόλ.
Μου αρέσει ο τρόπος που χρησιμοποιείτε τις αξιολογήσεις σας.
Η προσέγγισή του στα θέματα είναι πολύ ποιητικό και μαγικό.
Τα γραπτά του είναι πολύ ενδιαφέρον να το διαβάσετε.
Πολύ καλό!
Συγχαρητήρια!
Μαρία μια αγκαλιά, μια καλή εβδομάδα και ευτυχισμένη μήνα Νοέμβριο.



Hello maria how are you?
Very good that your post about herbal tea and beautiful scarves.
I like the way you do your post.
His approach to issues is very poetic and magical.
His writings are very interesting to read.
Very good!
Congratulations!
Maria a hug, a good week and happy month of November

kallianira είπε...

Τέλεια όλα τα κασκόλ!!!!!!
Καταπληκτική δουλειά!!

Ευτυχία είπε...

Οι δημιουργίες σου τέλειες!!!δεν έχω λόγια, οι πληροφορίες σου πολύτιμες, σου εύχομαι καλό μήνα μια ζεστή αγκαλιά [σαν τα κασκόλ]. Φιλιά !!!

Ruth Maria Piancó είπε...

Olá obrigada pela visita.
Lindo trabalho, parabéns!!
Adoro chá de hortelã.
Beijinnos

Δημιουργία είπε...

Οι πληροφοριες για τα βοτανα χρησιμοτατες,αλλα και τα κασκολ σου τελεια, ειδικα το κρεμ με τα ροζ τριανταφυλλα σκετη γλυκα.

Elena είπε...

Τα πλεκτά σου είναι καταπληκτικά το ένα καλύτερο από το άλλο δεν έχω λόγια Φωτολαμπίδα μου!!! Επίσης τρελαίνομαι για βότανα, οι πληροφορίες σου είναι πολύ χρήσιμες!!! Καλό μήνα σου εύχομαι καλή μου!!! Φιλάκια πολλά!!!

Márcia είπε...

Todos são lindos, voce escolheu lindas cores. Gosto muito de chá seja inverno ou verão.
Desculpe,não encontrei o botão " Participar" aqui em teu blog.

Beijos... do Brasil

areiasdejade είπε...

Very good, beautiful!
Nely

Demi είπε...

Καλό μήνα Μαρία!Τα κασκόλ σου ειναι τέλεια !υπεροχα χρωματα και σχέδια που δεν εχω ξαναδει..τα λουλουδακια ειναι σούπερ!!!Συγχαρητήρια για την δουλεια!

Stavi είπε...

Καλό μας μήνα φωτολαμπίδα μου!!!
Απίθανα τα κασκόλ και πολύ ενδιαφέρουσες οι πληροφορίες για τα βότανα!!!
Σε φιλώ!

victoria eugenia είπε...

¡qUE BONITO!!!! mIS FELICITACIONES POR ESTOS TRABAJOS TAN PRECIOSOS.
Saludos.

maya:) είπε...

καλό μήνα χρυσοχέρα!!!μπράβο!!!!

χρυσάνθη είπε...

Ααααααα , καταπληκτικά κασκόλ!!!!Πανέμορφα, παιχνιδιάρικα , ρομαντικά .Με κατέπληξες!!!Φωτολαμπίδα μου ευχαριστούμε και για τις χρήσιμες πληροφορίες για τα βότανα !!!Ιδίως αυτό το φλισκούνι κατά της "φαγούρας" των ζευγαριών , μετάτην ανάρτησή σου προβλέπω αύξηση των πωλήσεων!!χαχα
Καλό μήνα !!

Μarianna είπε...

Καλο μηνα!!!Πολυ ομορφα τα κασκολ σου και οι πληροφοριες σου χρησιμότατες τωρα που χειμωνιάζει!!!!

rena είπε...

Αχ να είχα ένα από αυτά τώρα ζεστούλικα φαίνονται,να αυτό το εκρού ή το μαύρο με τα άσπρα λουλουδάκια ή....δεν ξέρω πιο να διαλέξω!!!
Καλό μήνα!!!

sajuki είπε...

so cute :)

Κυπαρησία Σ. είπε...

Ερωτεύτηκα το κασκόλ με τα ροζ λουλουδάκια...Πολύ όμορφο!

Christina V. είπε...

Πολύ όμορφες οι συμβουλές για τα βότανα αλλά τα πλεκτά σου τερμάτισαν πρώτα! Υπέροχα χρώματα και σχέδια! Καλό και ζεστό βραδάκι!

Amber είπε...

Aww, I can't read what you've written, but I wanted to say that these are so pretty! I absolutely love the black and white one! Did you make them? Gorgeous...

Amber είπε...

aha, found the translation!

Very interesting... I kind of feel that our culture (in America) doesn't use herbs as a medicine as much as I wish they did. It's readily available if you look, but a doctor would never suggest it to you.

Good to know these things, though. Very cool about the mint... going to keep some close by from now on to combat my tension headaches!

Thanks girl!

maria-artist είπε...

αχ τι ομορφα κασκολάκια!!! άντε να κάνει κρύο να τα χαρούμε...

Ανώνυμος είπε...

Μαρία μου, δε ξέρω τι με εξέπληξε περισσότερο στην ανάρτηση σου! Παρόλο που ασχολούμαι καιρό με τη φυτοθεραπευτική, δε γνώριζα την άλλη διάσταση χρήσης των βοτάνων!
Τα κασκόλ σου είναι απλά υπέροχα.
Επειδή ενδιαφέρομαι για 2-3 κασκόλ εγώ και οι κολλητές μου) θα επικοινωνήσω μαζί σου στο email σου!! Zήλεψα πολύ το λευκό με τα σομόν λουλούδια-δεν έχω ξαναδεί κάτι τόσο γλυκό!
Χρύσα

CAVI είπε...

Me gustaron tus recetas de hierbas… yo las he tomado solo en tés …y las bufandas tejidas son muy lindas.

Sophie είπε...

Πανέμορφα Μαρία μου τα κασκόλ σου αλλά και οι πληροφορίες για τα βότανα πολύ χρήσιμες!!!Φιλάκια και καλό βράδυ!!!

Kiki είπε...

Καλά εγώ που βρίσκομαι;;; χτύπα κι εσύ μια πόρτα βρε παιδί μου,να πεις έλα να θαυμάσεις!!! Καλά, τα κασκολάκια σου είναι πραγματικά όνειρο!!! Δύσκολα θα ξεχώριζα κάποιο! μπράβο! και η ανάρτηση... όλα τα λεφτά!!! Καλό Σ.Κ και φιλάκια!!!

Анна είπε...

Dear Maria,
Your flowers are so wonderful!!! The rose ones on white scarf are my favorites! They are so tender! The butterflies should really love them :)
Could you please-please-please!!! share how you do them? I think, my mom would love them for Christmas!

Many hugs from Russia,
Anna

tita είπε...

Maravillosos tus chales,tu blog es un amor.
Ami tambien me encantas las hierbas.
Amiga te dejo mi cariño y un beso.

Pela Sofi είπε...

Τι τέλεια τα κασκολάκια σου!! Ιδιαίτερα μας άρεσε το μωβ!Και δένουν άψογα με την ανάρτηση για τα βότανα!Φιλάκια

makis είπε...

kala i menta...foveriiiiiiiiiiiiiiiiiiiii marese polu..eidika gia dwraki einai oti prpeei..eksairetiko bloggggg

Susana Gomez είπε...

hola como estas muchas gracias por pasarte por mi casit... tenes un blog muy lindo y me encnataaaa un beso

Monika είπε...

dziękuję za wizytę:)
śliczne prace:)
Monika

Nemecis είπε...

Τα κασκόλ είναι όλα υπέροχα!!!!Εγώ τώρα ξεκίνησα να μαθαίνω... ευχαριστούμε πολύ που μας θυμίζεις/ μαθαίνεις τις ευεργετικές ιδιότητες των βοτάνων!!!Εγώ μέχρι και την περίοδο μου έφτιαξα με βότανα!

Mingingi des prairies είπε...

Hello Fotolabida,

Thank you for the tea ! You are welcome in the prairie !

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΛΑ!
ΤΙ ΠΛΕΚΕΙΣ ΠΑΛΙ! ΟΜΟΡΦΙΕΣ!!!!!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!

princess είπε...

Σ' ευχαριστώ που πέρασες από το σπιτάκι μου και μου είπες μια καλή κουβέντα! Καλή εβδομάδα να έχουμε!

Sophie είπε...

Fotolabida μου καλησπέρα!!!Πέρνα από το σπιτάκι μου να παραλάβεις βραβειάκι!!!Φιλάκια!!!

μαγδαληνιώ δια χειρος είπε...

Τέλεια τα κασκόλ σου!!!Πολύ ωραίες πληροφορίες για τα βότανα!!!Φιλάκια.

Maria Selma είπε...

Oi Nice,seus trabalhos são lindos,agradeço por seguir detudoumpouco,convido para conhecer o Chá da tarde e convido para divulgar seus trabalhos no Chá,
Sempre mostro ,artes,receitas ,livros,dos blogs que visito,
e gostaria de colocá-los la ,aceitas?Espaero sua visita siga-me lá também,beijos

Potpouri είπε...

Καλησπέρα!!! μου άρεσε πολύ το blog και αποφάσισα να γίνω και εγώ αναγνώστης. Σε προσκαλώ στο blog μου.Θα χαρώ να γίνεις αναγνώστης μου. Γεια !!!

Rosy είπε...

Hola! Preciosos trabajos!!! Gracias por tu visita!
Saludos!!

EVAGELIA VRETTOU είπε...

ΚΑταπληκτικά όλα! γεια στα χέρια σου. Όλα ξεχωριστά,με πολλή λεπτομέρεια και όμορφους συνδυασμούς χρωμάτων. Τα ζήλεψαααα

ΣΑΝΤΡΙΝΑ είπε...

Τέλεια όλα!!!!!!!!! Ευχαριστώ για την επίσκεψη σου στο blog μου
Καλημέρα

Nil Lima da Silva είπε...

Γεια σου Μαρία,
Σας ευχαριστούμε για την αγάπη σας.
Η επίσκεψή του κάνει πάντα ευτυχισμένη!
Αγκαλιές και πολύ ευτυχία.

despina είπε...

fotolabida καλημέρα!!!!φτιάχνεις υπέροχα πλεχτά!!!οι πληροφορίες σου για τα βότανα χρήσιμες!!!από σήμερα κιόλας φύλλα μέντας μέσα στο πορτοφόλι μου μπας και δω λεφτά!!!!ευχαριστώ γιατην επίσκεψη!!!!φιλιά!!!

lourdi lourdaki είπε...

ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ!!!!
ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΚΑΙ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!!!!
ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!

maya:) είπε...

πωπω είσαι τόσο ταλαντούχα!!μετά εγώ πως να μη σου χαρίσω 2 βραβεία!!μου λες;;;πολλά φιλάκια!!πέρνα απο εδώ αν θέλεις http://mayasfairytale.blogspot.com/2011/11/2.html για να τα παραλάβεις χρυσοχέρα!!!!

T.A.G είπε...

Ένα απλό "καλώς σε βρήκα" και κυρίως ένα ευχαριστώ για την επίσκεψή σου και την τιμή που μου έκανες να γίνεις follower στο blog μου:-)) Οι δημιουργίες σου είναι καταπληκτικές και εάν η μητέρα μου ήταν εξοικειωμένη με αυτού του είδους την τεχνολογία θα ήταν καθημερινή σου επισκέπτρια... Καλή συνέχεια και πάλι ευχαριστώ:-) Άννα

Viver é amar a Arte είπε...

SEUS TRABALHOS SÃO LINDOS DEMAIS TB,MUITO CRIATIVO CADA TRABALHO SEU.PARABÉNS!!!!!! BJUSSSSSSSS

olga είπε...

Μα τι ωραία ανάρτηση! Μου αρέσει πάρα πολύ το τσάι και βεβαίως το χειμώνα τα κασκόλ είναι η αγάπη μου!

Nil Lima da Silva είπε...

Γεια σου Μαρία, τι κάνεις;
Είμαι πολύ χαρούμενος με την επίσκεψή σας πάντα αγάπη.
Τα λόγια σας φωτίζει το blog μου.
Σας ευχαριστώ.
Μια μεγάλη αγκαλιά και όλα καλά.

Ρουλα Σμαραγδενια είπε...

Τι όμορφα κασκόλ ειναι αυτά καλέ;;; να τα πιείς στο ποτήρι που λένε.. και για το κρύο ότι πρέπει..μαζί μετα βότανα θα περάσει ο χειμώνας χωρίς να το καταλάβουμε....ΦΩΤΟΛΑΜΠΙΔΑ... καλό βραδυ...τι βραδυ ..δηλαδή καλο ξυμέρωμα....καλώς σε βρήκα!!!

Roseli είπε...

Grata pela visita, adorei seu blog, amo crochê. Parabéns. Bjs

maria manufacture είπε...

Minunat esarfe!!!Lucrezi superb!

ΜΑΙΡΗ είπε...

Βρέ κάτι ήξερες εσύ κι άρχισες νωρίς το πλέξιμο.
Θα σου χρειαστούν τα κασκόλ μπρρ!! με τέτοιο κρύο σήμερα.
Να έχεις ένα όμορφο Σ/Κ
Τα φιλιά μου

Marina είπε...

Grazie per essere passata dal mio blog.
Complimenti anche a te fai delle cose davvero belle.
Alcuni dei tuoi pezzi andrebbero benissimo per farci orechhini... pensaci!
Ciao e buon weekend. Marina

PodoabeHandmade είπε...

Thank you very much for your appreciation.. I would like to know how to crochet, as you do.. :)

Paty είπε...

bellissime le tue sciarpe!
baci e fusa
Paty

Sophia είπε...

Πανέμορφα τα κασκόλ!!! Ευχαριστούμε και για τις πληροφορίες σχετικά με τα βότανα

RIRI είπε...

Για τα βότανα δεν εχω αποψη (δεν εχω ιδέα) αλλα εχω ξετρελαθεί με τα κασκόλ!!!!!!Αριστουργήματα!!!Μπράβο!!!

Ροδούλα είπε...

Τι όμορφη ανάρτηση fotovolida μου!
Μου αρέσει πολύ να πίνω τσάι από βότανα τώρα με το κρύο. Οι πληροφορίες σου είναι πολύ καλές και χρήσιμες, σε ευχαριστούμε!!!
Τα κασκόλ σου είναι μια τρέλα. Τι κρίμα που δεν ξέρω να πλέκω... Δεν πειράζει όμως, θαυμάζω τα δικά σας, όλων εδώ μέσα, που ασχολείστε με το πλέξιμο.
Πολλά φιλάκια

Barbara είπε...

Υπέροχα κασκολ. Διαφορετικά!!!! Θα στολίζουν με ιδιαίτερο ύφος και ένα απλό ντύσιμο!!!!
Όλο λέω πως καλό είναι να πίνω που και που κανένα τσαγάκι και όλο το παραμελώ... Πολύ χρήσιμες οι πληροφορίες!!! Ευχαριστώ!!!! Φιλάκια!!!!

Sirena είπε...

hola amiga,gracias por tu linda visita,y comentario,quiero decirte que me encanto tu blog,como haces tus presentacion y como las combinas con recetas,muy bien,felicidades,te dejo bechitos

Μαρία είπε...

εισαι υπεροχη..πολυ ωραιο στησιμο..τελοια..καλο βραδακι τα λεμε.πολλα φιλια

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ! ΠΛΕΚΕ ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΚΡΥΑ ΑΓΡΙΕΨΑΝ ΠΟΛΥ!
ΦΙΛΑΚΙΑ!

Pia είπε...

Congratulations to you too! Your scarves are beautiful! My favorite is the white one with pink flowers. Best wishes from Italy! Ciaooooo!

Maria Eugenia Rojas Alegria είπε...

Hermosas fotografías y texto, gracias por compartir.
Un abrazo lleno de ternura.
Maria Eugenia

SVIT είπε...

Hi there! Your knitted stuff is so lovely!!!! Thank you very much for visiting my blog! Lots of love from the UK! Hugs! Svit.

Kiki είπε...

Καλή εβδομάδα!!!!! Φιλάκιααααα!!!!

Magia da Inês είπε...

°º♫
°º✿
º° ✿♥♫°

Seus trabalhos são sempre bonitos.
Bom restinho de semana!
Beijinhos.
Brasil
°º✿
º° ✿✿

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!!!!!!
ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ , ΦΙΛΙΑ!

fillitsa's handmade jewerly είπε...

υπεροχα τα κασκολ σου!!!!και χρησιμες οι πληροφοριες!!!

Eva's blog είπε...

ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΚΑΣΚΟΛ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΕΡΙ ΒΟΤΑΝΩΝ!!!

Anamá είπε...

UNA MARAVILLA TU BLOG Y TODOS TUS TRABAJOS!!! BESOS DESDE ARGENTINA!!!

ekfrasi είπε...

Kατάπληκτική ανάρτηση!

marilise είπε...

καλώς σε βρήκα , εντυπωσιαστηκα κορίτσι μου τι να πρωτοπω με μάγεψες , σε ευχαριστώ που ήρθες στο stars and icicles για το χριστουγεννιατικο πανηγύρι μας σε φιλώ !!!!

Sonia Araújo είπε...

Ευχαριστώ για την επίσκεψη και τη θερμή μήνυμα. Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο.

Vale ♥ είπε...

Those scarves are incredibly cute !
You're invited to enter my Chanel & Too Faced Giveaway !

Follow Fashion and Cookies

Rosana είπε...

Oi Nice adorei sua visita e o seu blog; ja estou te seguindo também beijos e apareça sempre que puder,um ótimo fim de semana p/ você Rosana.

Cheiro de Vanilla είπε...

What a wonderful job you do.
Be always welcome.
XO

rosarita είπε...

grazie per il commento.Me lo scrivi in inglese?Bacioni

wilczyca-Aga είπε...

arcydzieła!!!!! takich nigdzie nie widziałam !

Kiki είπε...

Που είσαι κοριτσάκι μου καλό !!! Γιατί σε χάσαμε;;; Καλή εβδομάδα σου εύχομαι!!!

lisistrat4 είπε...

Muchas gracias por tu comentario, no conocía tu blog, pero me gusta mucho y me voy a hacer seguidora.

Un saludo desde España.

Magda είπε...

Gracias por visitar mi blog y quedarte conmigo, yo tb me quedo contigo, tienes un blog muy bonito y con unos trabajos preciosos.
Doy las gracias al traductor de google, gracias a el he podido saber las palabras q me dejabas en tu comentario, y te doy las gracias por tu comentario.
Besos

GÖNÜL είπε...

merhaba ziyaretiniz için teşekkürler güzel bir blog ve çok güzel çalışmalar ilgiyle izleyeceğim sevgiler

Demi είπε...

KΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ !!!ΚΑΙ ΣΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΊΣΚΕΨΗ!

ΜΑΙΡΗ είπε...

Φίλη μου, καλό απόγευμα.
Εύχομαι μια καλή και ήσυχη εβδομάδα!
Φιλιά

Ροδούλα είπε...

Κάλή εβδομάδα φωτολαμπίδα μου.
(Ξέρεις ανακάλυψα,ότι μου είχε κολλήσει ότι το ψευδώνυμό σου ήταν φωτοβολίδα, χαχαχα κι εσύ, τόσο διακριτική, δε μου είπες ποτέ ότι σε αποκαλούσα με λάθος ψευδώνυμο)
όποτε μπορέσεις, πέρασε από το "Σπίτι" μου, σου έχω κέρασμα.
Φιλάκια

Dizzy button είπε...

Τα κασκόλ σου είναι όλα υπέροχα!!! Τα χρώματα, οι λεπτομέρειες... Μπράβο σου!

Marie είπε...

Αφού θαύμασα τα πλεκτά σου ένα προς ένα (κανά πεντάρι φορές όμως!!!) πήγα και μια βόλτα στον μαγικό - θεραπευτικό κόσμο των βοτάνων, τον οποίο και βρήκα άκρως ενδιαφέρων!!! Πολλά φιλιά Fotolabida μου! Καλό βράδυ!

Cozy Buddy είπε...

Hi! Wonderful blog! Would u like to partecipate to this contest? http://cozybuddy.blogspot.com/2011/11/parte-il-contest-e-tu-partecipi-con-noi.html
:-)

Nena3110 είπε...

Nice work, beautiful colours!
But, where are your followers, I want to join.
Thank you for following.

Nil Lima da Silva είπε...

Γεια σου Μαρία,
Ελπίζω ότι όλα είναι καλά για σας.
Σας ευχαριστούμε για την ωραία επίσκεψη και την εγκάρδια λόγια.
Είμαι χαρούμενος με τη φιλία τους.

Catherine είπε...

I like herbal tea in the evening. I had a look at your crochet work and it is VERY nice, i love the pink bed cover, beautiful!thank you for your visit! Catherine

DIMIOURGIA είπε...

Ομορφα κασκόλ!!! χρώματα, σχέδια.. το ένα καλύτερο απ΄το άλλο.. και τώρα το χειμώνα απαραίτητα

Art at Chesterbrook Academy Elementary School είπε...

I browsed your posts, and I was so impressed by the quality of your work.

I have many crochet items from my mom and I really understand the hard work that goes into their creation.

Thanks for sharing

ROSE είπε...

Lindos!
Very pretty scarves!Congrats!

Bjss
Rose

Ευ αγωνίζεσθαι είπε...

καλό Σαββατοκύριακο!

Shirley Katia είπε...

Σας ευχαριστώ. Συγχαρητήρια για το έργο είναι πολύ όμορφη!

guga είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ! Μου αρέσει στο blugu σας:) Χαιρετισμοί

tita είπε...

Un saludo y un besito te dejo amiga.

irini είπε...

Πανέμορφα τα κασκόλ που έφτιαξες!!! Πρωτότυπα σχέδια και πόσο ωραία έχεις ταιριάξει τα χρώματα!! Μπράβο!!!

Lolita Ladybug είπε...

¡Gracias por visitarme!
Haces cosas preciosas.

Ευχαριστίες για την επίσκεψη!
Θα κάνουμε τα πράγματα όμορφα
(Google Translate :-) )

Shirley Martins είπε...

Obrigada por sua visita e pelo comentário carinhoso! Seus trabalhos são lindos! Parabéns!!!!!!!

Beijos!

Despina είπε...

Γλυκειά μου τα δακτυλάκια σου πλέκουν λούλουδα και φτιάχνουν παραμυθένιους κόσμους... Χαιρομαι που βρεθήκαμε. Φιλάκια

Ana Rezende είπε...

Hello,Olá, Hola,

Φιλάκια...
Beijos...
Besos...
Kisses...

Mαρίτα Καράπη είπε...

Τι ωραία πλεκτά!Πανέμορφα όλα!Ωραίο και το σπιτάκι σου!Καλώς σε βρήκα!

Patricia Cinat Artesanato είπε...

Thank you for visiting.
Your blog is wonderful.
kisses

fialka012 είπε...

❤❤❤

Josinete Beatriz είπε...

Olá! Tudo muito lindo, por aqui! Vim agradecer sua presença no Sonhos e seguir seu cantinho com carinho. Bjs. Josi

Lilian είπε...

Ola tudo bem, adorei as dicas do blog,
Obrigada por me seguir, já estou te seguindo.
beijinhos

sajuki είπε...

AMAZING !

Σοφία Ζ. είπε...

Καταπληκτικά τα κασκώλ σου. Πανέμορφα και πολύ όμορφα χρώματα. Παρεμπιπτόντως, όλες οι αναρτήσεις σου είναι πολύ καλές! Εκανα μια βόλτα ΣΕ ΟΛΕΣ. Μπράβο σου! Φιλιά πολλά!

mary's crafts είπε...

Τι καταπληκτικα κασκολ ειναι αυτα!!!!
Χουχουλιαρικα!!!!!!!!
Φιλακια πολλα!!!

ESPERANZA είπε...

ME GUSTA TU TRABAJO ES LINDO!!!!!

Marener είπε...

saludos, muchas gracias por tu linmda visita, tienes un blog, ESTUPENDO!! y desde ahora lo sigo para no perderme nada de tus creaciones. gracias por la informaciòn sobre el te, gracias, besitos y saludos desde Italia

Kiki είπε...

Καλό μήνααααααα!!!!!

Lilian y sus ortizadas... είπε...

Hola, gracias por la visita.
Un beso y feliz día.

Clara είπε...

Hola amiga, gracias por tu visita.
Bellísimo estan las bufandas, muy elegantes.
Un fuerte abrazo.

ΜΑΙΡΗ είπε...

Φίλη μου χρυσοχέρα, σου εύχομαι καλό μήνα με υγεία και δημιουργική διάθεση

ΔΗΜΗΤΡΑ είπε...

Καλό μήνα με θετική Ενέργεια!

Βάγια Ριζηνού είπε...

Συγχαρητήρια..... υπέροχη η δουλειά σας.... εύχομαι ο,τι καλύτερο από ψυχής....

ΧΡΥΣΑ ΣΤΑΧΥΑ είπε...

Καλέ τι όμορφα κασκόλ είναι αυτά?
Να είχα ένα ριγμένο στην πλάτη μου
και να απολάμβανα ένα φλιτζάνι ζεστό τσάι!!!

Nilda είπε...

OI TUDO BEM?
MUITO OBRIGADA PELA VISITA E POR SEGUIR MEU BLOG.
**JÁ ESTOU TE SEGUINDO TAMBEM**
**ADOREI SEUS TRABALHOS, SÃO MUITO LINDOS.
VENHA ME VISITAR SEMPRE QUE QUIZER.
**ÓTIMO FINAL DE SEMANA**
**BJS**
*NILDA*

Stefy είπε...

Ευχαριστώ για την πολύτιμη συμβουλή σας. Η φύση είναι φίλος μας και μας αγαπά.
Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας.
Stefania

melanzana είπε...

Imaš prekrasan blog i zlatne ruke!!!!
Hvala na komentaru..
Pozdrav.

Lila Moonlight είπε...

Cok guzelmis mor atkin :)) yorumun icin cok sagol ama yunanca bilmiyorum :(

Sorry i dont know greek but thanks for your comment anyway.

Izildinha είπε...

Olá ....

Muito lindo seu blog!!!!
Parabéns e obrigada pela visita!!

bjs

Izildinha

μαγδαληνιώ δια χειρος είπε...

Λοιπόν προμηθεύτηκα μερικά από αυτά τα καταπληκτικά βότανα είναι φοβερά με απίστευτες μυρωδιές!!!!Φιλάκια.

Nina είπε...

Ticans,
you have a beautiful blog!
Congratulations!

ely21 είπε...

HOLA AMIGA:
MUCHAS GRACIAS POR LA VISITA Y LOS HERMOSOS COMENTARIOS.
CADA VEZ QUE PASO POR TU BLOG ME AGRADA MAS, ES TAN ROMANTICO ,HERMOSO DE VER, FELICIDADES UN ABRAZO.
ELIZABETH.

Solange είπε...

Όλα σευ βλογ ε μυητο βονητο. Παραβενς!

ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ είπε...

Αγαπημένη fotolabida1, σ' ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψή σου στην παιδική γωνιά μου. Είσαι πάντα ευπρόσδεκτη, μιας και οι ευχές σου στα παιδιά είναι πολύ ζεστές! Εκτός από τις χρήσιμες πληροφορίες σου σχετικά με τα βότανα, θα προτιμήσω να πάρω και μια ζεστή μέντα γι' αυτό το κρύο βράδυ!!!
Καλή σου νύχτα, Αντώνης

Regina είπε...

olá querida, tudo bem com voce?

Amei a sua visita no meu blog, grata!

Esses cachecois são maravilhosos
gostei de todos. E as informações sobre os chás, achei muito interessantes.

um beijo carinhoso

Regina Célia

Chabela είπε...

te han quedado muy bonitas todas, un beso

manualidades artisticas είπε...

Hola intersante lo que cuentas, me gustan las infusiones, feliz navidad, hasta pronto.

Swotpisces είπε...

all of them are perfect...

Kiki είπε...

Πού είσαι χρυσοχέρα μου εσύ;;;; Χαίρομαι που σ'αρεσει το χωριουδάκι!!! Φιλάκιαααααα!!!!

Καρπαθάκι είπε...

Πολύ ωραία ανάρτηση! Μου άρεσε που συνδύασες τα βότανα με τις φωτογραφίες των κασκόλ που έφτιαξες!!
Πάρα πολύ όμορφα!!
Αυτό για το φλυσκούνι δεν το ήξερα, ότι ξεκουράζει τα πόδια όσο ταξιδεύουμε!
Εδω, το πίνουμε συχνά!
Καλό Σαββατοκύριακο!
Να είσαι καλά!!

Σάββας είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ για τις τόσο σημαντικές πληροφορίες περί βοτάνων. Μακάρι να δίναμε περισσότερη σημασία στις ιδιότητες που έχουν.

Εύχομαι να έχεις ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο!

Eulalia Isabel είπε...

buenas las recomendaciones de los te.

ya soy tu seguidora, espro lo seas delmio.

saludos

Nil Lima da Silva είπε...

Γειά σου Μαρία, τι κάνεις
Έχω πάει να ευχηθώ καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένο το Νέο Έτος με την οικογένειά του.
Μια αγκαλιά αγαπητέ, Happy Holidays μου και ο Θεός να είναι μαζί σου για πάντα.
Φιλιά!

apneagr είπε...

Μια καλησπέρα πέρασα να πω, καλή συνέχεια
apneagr

Conny's Cottage είπε...

Very lovely flowers!

Conny

Maria Eugenia Rojas Alegria είπε...

¨¨¨¨¨¨¨¨¨. *
¨¨¨¨¨¨¨¨¨ **
¨¨¨¨¨¨¨¨¨*o*
¨¨¨¨¨¨¨¨*♥*o*
¨¨¨¨¨¨¨***o***
¨¨¨¨¨¨**o**♥*o*
¨¨¨¨¨**♥**o**o**
¨¨¨¨**o**♥***♥*o*
¨¨¨*****♥*o**o****
¨¨**♥**o*****o**♥**
¨******o*****♥**o***
****o***♥**o***o***♥ *
¨¨¨¨¨____!_!____
¨¨¨¨¨\_________/¨¨
Que en estas Fiestas renazcan el amor y la luz de la esperanza. Que la esperanza se transforme en maravillosa realidad.
Dios te bendiga en esta Navidad, te conceda amor, paz y felicidad.
Un Año Nuevo lleno de dicha y prosperidad.
Es mi más cálido deseo para ti.
¡Felices Fiestas!
Con mucho cariño y ternura.
Mau

Lorena είπε...

tienes un blog muy bonito y creo que tenemos bastantes aficiones en comun y gracias por pasar por mi pequeño rinconcito (estoy recien comenzando ) un fuerte abrazo .

feysjewel είπε...

ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!

Areti είπε...

Το ενα καλυτερο απο το αλλο!!!!!Μπραβο! Εισε αυτο που λεμε χρυσοχερα!Καλες γιορτες ναχουμε!

Daiane είπε...

Olá!
Seja bem vindo ao http://artemanhastricocroche.blogspot.com/.
Obrigada pelos comentários...
Lindos cachecóis, também estarei por aqui.
Um abraço!

isa είπε...

Hoola Gracias por visitar mi blog. el tuyo es maravilloso, gracias por este mensaje sobre el Té que por cierto me gusta mucho y las bufandas son todas preciosas!!
FELIZ NAVIDAD!!

isa είπε...

no veo el boton para hacerme seguidora de tu blog!! ya me dirás vale?
un abrazo!

giasmin είπε...

ΟΠΩΣ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ ΠΛΕΚΩ ΚΑΣΚΟΛ ΚΑΙ ΠΛΕΚΩ ΤΗΝ ΚΛΩΣΤΗ ΑΠΟ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΚΑΣΚΟΛ ΣΟΥ [ΕΚΡΟΥ]ΑΛΛΑ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ.

BONECAS EM EVA E ACESSÓRIOS είπε...

Oi amiga blogueira vim retribuir sua visita no meu blog e dizer que já estou te seguindo. Preciso dizer que seus trabalhos são lindíssimos voce está de parabens. E é bom saber que alguem tão longe pode estar tão perto em apenas um clik. Valeu apena te encontrar . PAZ E BEM!!

victoria eugenia είπε...

Preciosos trabajos!!!
Mis felicitaciones.
Saludos

ELLIExirium είπε...

Τι ωραια που τα έχεις συνδέσει με το κάθε βότανο! Ωραία ιδέα και πολύ όμορφα κασκόλ!!!

elene είπε...

Μόλις σε ανακάλυψα...και είμαι πολύ χαρούμενη για αυτό! είναι όλα φανταστικά καλή συνέχεια!

madame Pelagie είπε...

Καλώς σε βρήκα. Θεραπευτικές ιδιότητες τα βότανα, θεραπευτικές ιδιότητες και το πλέξιμο. Τέλειος συνδυασμός.
Υ.Γ.: Μου άρεσε πολύ το μαύρο κασκόλ με τα άσπρα τριαντάφυλλα (έχω μια μανία με τα τριαντάφυλλα). Μπράβο σου, είναι όλα πολύ όμορφα!

beauty str είπε...

Υπέροχα τα κασκόλ!!! Το ένα πιο όμορφο από το άλλο!!! Και πάρα πολύ χρήσιμες οι πληροφορίες για τα βότανα!!!

Υ.Γ. Τα κασκόλ με τα λουλουδάκια είναι τέλεια!!!! Μπράβο!

Flávia e Cristiana είπε...

Lindos trabalhos. Adorei!

elvira είπε...

Αχ, τι όμορφα κασκόλ!!! Γεια στα χέρια σου!!!!

DIANA είπε...

Muy bonito tu blog y tus trabajos. Puedes pasar a conocer mi blog cuando quieras. Saludos desde España

niki ad είπε...

Καλως σε βρήκα,Μαρία!!Πρώτη φορά επισκέπτομαι το blog σου και μου αρέσει πολύ!Υπέροχη η ανάρτησή σου!! Χαίρομαι που θα γίνω το επομενο μέλος.
Νίκη
nikiad.blogspot.gr

.