13/12/11

Στολίδια ... πλεκτά


Μέρες  έψαχνα να βρω τρόπο να πάρω και εγώ μέρος στον διαγωνισμό!!

Υλικά για κατασκευές εγώ δεν  έχω. 

Που να βρω  ακρυλικά χρώματα, που να βρω πατίνες, που να βρω χάντρες?  Όλα αυτά τα γνωρίζω αλλά πάντα απέφευγα να ασχοληθώ.  Βέβαια ποτέ μη  λες ποτέ!!



Το βλέμμα μου έπεφτε  συνέχεια στην πολυθρόνα. Ένα κουβάρι μαλλί λευκό με ένα  βελονάκι πιασμένο επάνω.  Όλο  μπροστά μου τα έβρισκα. Σαν να ήθελαν  κάτι να μου πουν.  Δεν είχα ακρυλικά χρώματα, είχα όμως ακρυλικό μαλλί.  Άρχισα λοιπόν να παίζω μαζί του και …
                              να το αποτέλεσμα.


Με αυτά τα πλεκτά στολίδια θα μπορέσω και εγώ να λάβω μέρος στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό της Ανεράιδας.



Και μια και το  κόκκινο είναι το κατεξοχήν χριστουγεννιάτικο χρώμα έφτιαξα και ένα κασκόλ για να φορεθεί  τις γιορτινές  μέρες  που έρχονται.

Μόνο που δεν έχω αποφασίσει ακόμα που να τα βάλω τα λουλουδάκια που έφτιαξα.  Σκόρπια ή στις άκρες?




Εσείς τι λέτε?

119 σχόλια:

marilise είπε...

ονεριεμένα αγάπη μου τα αρπάζω αμέσωσ για το χριστουγεννιάτικο πανηγύρι μας !!!!!

noelia είπε...

Bonita las flores le quedan genial

ESPERANZA είπε...

Me encanta la vela forrada en crochet, muy lindo todo!!!!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ! ΤΙ ΟΜΟΡΦΑ ΔΩΡΑΚΙΑ!!!!!!!ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΣΟΥ !!!!!!!
ΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΣΚΟΛ ΑΠΙΘΑΝΟ! ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΤΟΥ ΠΑΝΕ ΠΟΛΥ!!!!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑ!

rosarita είπε...

Bello il tuo crochet.kiss Rosarita

Summertime Blues είπε...

και σκόρπια και στις άκρες είναι πολύ ωραία.
αν και θα μπορούσαν να κάνουν και τριγωνάκι. δύο κάτω στις άκρες κι ένα πιο ψηλά στη μέση.

✿.•Emar•.✿ είπε...

hola ... muy bonito todo... me encanta la bufanda ☺

Katrina είπε...

Yπεροχα μπραβο σου!!!!

L. είπε...

Καλά είσαι απίστευτη έτσι; Ούτε στο πιο τρελό μου όνειρο δεν θα τα έφτιαχνα... Μπράβο βρε κορίτσι, είναι πολύ όμορφα και σίγουρα... ξεχωριστά!

Nάσια είπε...

ΓΛΥΚΟ ΜΟΥ ΚΟΡΙΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ ΤΑ ΠΛΕΧΤΑ ΣΤΟΛΙΔΙΑ ΣΟΥ!!!!ΤΑ ΚΟΙΤΑΖΩ ΤΟΣΗ ΩΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΑ ΧΟΡΤΑΙΝΩ!! ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΤΑ ΚΕΡΙΑ ΕΙΣΑΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΑ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΜΑΡΩΝΕΙΣ!!!!ΤΟ ΚΑΣΚΟΛ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΓΙΟΡΤΙΝΟ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΑΚΙΑ ΤΟΥ ΓΛΥΚΑ!!!! ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!

Craft Fairies είπε...

Καμιά φορά και τα πιο απλά υλικά όπως ένα νήμα δημιουργούν τα πιο υπέροχα πραγματάκια!Μπράβο σου και καλώς σε βρήκαμε!

Eustathia είπε...

Γεια σου Φωτολαμπίδα μου!!! Τα πλεκτά σου είναι καταπληκτικά!!! Μακάρι να μπορούσα κι εγώ να πλέξω κάτι αλλά τζίφος...ούτε ευθεία γραμμή δεν μπορώ να κάνω....δεν γίνεται να τα κάνουμε όλα θα μου πεις και θα έχεις δίκιο.... Το κασκόλ πανέμορφο, όπως το είπες γιορτινό!!! Τα λουλουδάκια τα προτιμώ διαγώνια!!! Σε φιλώ!!!

Μαiρη είπε...

Χμ...θα τα προτιμούσα σκόρπια τα λουλουδάκια στο κασκόλ σου!
Τα μοτιφάκια, χάρμα οφθαλμών!!!

Μαζί... KaPa είπε...

Μα τι όμορφα πραγματάκια φτιάχνεις....σε θαυμάζω που ξέρεις να πλέκεις τόσο ωραία!! Μπράβο πανέμορφα πραγματάκια, συγχαρητήρια!!!

Eva's blog είπε...

Απο οσο καταλαβα ολες απο πλεξιμο ειμαστε αστα να πανε....Μαγικα χερια που κανουν τετοια θαυματα!!!Εγω δεν το κατεχω καθολου ομως.....Καλε τι να πω ΕΥΓΕ!!!!

Κατερινάκι είπε...

Τι να τα κάωεις εσύ παιδί μου τα χρώματα και τις κόλλες και τα χαρτόνια, όταν έχεις τα νήματα και το βελονάκι σου. Καταπληκτική δουλειά.Καταπληκτική.

Μαρία είπε...

Φανταστικά..τι να τα κάνεις καλέ τα χρώματα ;; ένα κουβάριι μαλλί και μεγαλούργησες..μπράβο..φιλάκια πολλά

princess είπε...

Το αγιοβασιλάκι και το πατίνι πόσο μου αρέσουν! Βέβαια και τα υπόλοιπα πλεκτά δεν πάνε πίσω!

El Sotaescala είπε...

te ha quedado todo muy bonito

Feliz Navidad

roser

Φιλία είπε...

Τέλεια όσα έφτιαξες.... Στο κασκόλ τα λουλουδάκια εγώ θα τα προτιμούσα σκόρπια για να πάει κανένα κοντά στο πρόσωπο.... φωτίζει πολύ.
Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό

Mania είπε...

Φιλενάδα μου τι καταπληκτικά στολίδια είναι αυτά!! Απίθανα!!Και τα κεριά πολύ όμορφα!! Οσο για το κασκόλ αν σου πω που να ράψεις τα λουλουδάκια μετά μπορώ να το φορέσω? Φαίνεται τόσο ζεστό!! Καλό σου βράδυ!!

mia είπε...

Πάρα πολύ όμορφα φιλενάδα....μου αρέσουν πολύ πολύ ....ο καθένας από την δική του οπτική γωνία...δίνει την νότα του στις γιορτινές μέρες....να είσαι καλά ....

Miriam είπε...

Olá Amiga,

Adorei os arranjos e o cachecol você ficará linda com ele...

Boa Noite!!!
1000 Beijokinhas

maya:) είπε...

μπράβο σου χρυσοχέρα!!πολλά γατοφιλάκια!!!μιάου!!!

Rena Christodoulou είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!
ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΣΤΟΛΙΔΙΑ ΣΟΥ!!!
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΕ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ;
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!

Luzdelunna είπε...

0hhhhhhhhhhhhhhhhh la vela que bonita!!!!!!!

Δημιουργία είπε...

Τι κι αν δεν ειχες χρωματα, εσυ ζωγραφισες με το βελονακι :)

manualidades artisticas είπε...

Hola, estupendo todo todo y todo, feliz navidad, hasta pronto.

Angelique είπε...

Τι φανταστικά πράγματα έφτιαξες πάλι!!Είσαι χρυσοχέρα!!!Μπράβο!!

ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ είπε...

Πολύ τρυφερές χειροποίητες χριστουγεννιάτικες δημιουργίες. Μας έχετε καταπλήξει!!!
Μπράβο!!!!

O meu pensamento viaja είπε...

Hi! I'm your newest follower.
Thank you so much for joining my blog.
Hugs
Nina

greekwitch είπε...

Εκπληκτικα τα στολιδια κ το κασκολ. Μου αρεσει πολυ η ενεργεια που βγαζει το μπλογκ σου. Μου εφτιαξε η διαθεση!

Sophie είπε...

Υπέροχα τα πλεκτά στολιδάκια σου!!Ειδικά το κεράκι φανταστικό!!!!Μπράβο πολύ καλή δουλειά!!!Τελικά ένα κουβάρι νήμα και ένα βελονάκι κάνουν θαύματα!!!!Χρυσοχέρα μου εσύ!!!!Μπράβο φιλάκια και καλή συνέχεια!!!!

Marie είπε...

Είναι όλα πού όμορφα!!! Μπράβο Fotolabida μου!!! Τα λουλουδάια προτείνω να τα βάλεις στην άκρη.. Πολλά φιλάκια!!!!

Ευτυχία είπε...

Δεν έχεις ανάγκη αγάπη μου, ούτε τις πατίνες ούτε τα χρώματα ούτε τα πινέλα, είσαι καλλιτεχνάρα!!!!!σ΄αυτό που κάνεις!!!και δεν είναι καθόλου εύκολο!!!ΟΛΑ ΤΕΛΕΙΑ!!!!
ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!!ΦΙΛΙΑ!!!

ΧΑΡΑ είπε...

Τον καθένα τον οδηγεί η έμπνευση και τα χέρια του, κι εσύ κάνεις μικρά πλεκτά θαύματα!Και του χρόνου!

mypatchworkantahkarana είπε...

Γεια σας υποδοχής έχουν... δει ότι που ήσασταν στο blog μου και είμαι πολύ ευγνώμων... επισκέφθηκα το δικό σας και έχουν θαυμάσια πράγματα... σας ευχαριστώ που είσαι αυτή που είσαι και ελπίζω ότι θα απολαύσετε πολύ μία όμορφο φιλίας... φιλιά

Ανεράιδα είπε...

Μα είναι φοβερά!!! Το δεντράκι υπέροχο!! Πώς το έφτιαξες;; Και το κασκόλ πανέμορφο και σκέτο και με τα λουλουδάκια....θα μου άρεσαν περισσότερο όπως τα έχεις στη δεύτερη φωτο, στην άκρη....νομίζω.....όπως και να 'χει είναι τέλειο! Σε ευχαριστώ για την ωραία σου συμμετοχή, καλή τύχη και καλές γιορτές!!

MARIA CRISTINA είπε...

Hermosos trabajos!
Gracias por venir a mi blog!!!
FELIZ NAVIDAD!!!!!

ESPERANZA είπε...

Τι χαρά σου μάτια!!!!
Αγκαλιές της Ελπίδας!

Faniquito είπε...

Oii, querida !!!

Adorei os teus trabalhos...super caprichados e com detalhes que eu adoro.

Bom findi

Beijinhos

Ana

Magia da Inês είπε...

°º♫
°º✿
º° ✿♥ ♫° ·.
✿⊱╮O lenço ficou muito lindo mesmo!!!
Gostei dos enfeites de Natal.
Bom fim de semana!
Beijinhos.
Brasil
✿⊱╮°º❤

feysjewel είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ!!!ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΛΕΚΤΑ ΣΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ!!!ΦΙΛΙΑ

Δρ. Βρακατόρ είπε...

Δεν χρειάζεσαι ακρυλικά και άλλα υλικά, γιατί με αυτά που χρησιμοποιείς κάνεις πολύ ωραία πράγματα! Καλώς σε βρήκα και καλά Χριστούγεννα!

Ροδούλα είπε...

Πολύ ωραία τα στολίδια Φωτολαμπίδα μου. Και το κασκόλ ΥΠΕΡΟΧΟ!! Εμένα θα μου άρεσαν σκόρπια τα λουλουδάκια. Μα τι όμορφα που είναι αλήθεια!!!
Σου εύχομαι μια όμορφη εβδομάδα
Πέρασε από το "σπίτι" μου να πάρεις κάτι!
Φιλάκια

ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ είπε...

Αγαπημένη fotolabida1, πέρασε από τα "ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ
(http://akrasakis.blogspot.com/2011/12/blog-post_5807.html),
διάλεξε όποιο από τα 3 βραβεία αγάπης και προσφοράς σου αρέσει και κράτησέ το ως ενθύμιο της φιλίας μας, σε κάποια γωνιά του ιστολογίου σου!

Καλές γιορτές!
Με αγάπη
Αντώνης

Lori Comeau είπε...

You do beautiful work.
http://lorisartsyobsession.blogspot.com/

Φανή Παπαγεωργίου, Ζωγράφος είπε...

Φωτολαμπίδα μου, πανέμορφα όλα σου χρυσοχέρα μου!!! τα τριανταφυλλάκια σου και τα άλλα πλεκτά πολύ καλοδουλεμένα!!!μπράβο σου! Τα λουλούδια στο κασκόλ σου, μου αρέσουν περισσότερο κάτω, στην τελευταία σου φωτό! αντί για κρόσια. Άσε που η πλέξη του είναι υπέροχη και θα μπορούσε να σταθεί και σκέτο κόκκινο!!!φιλάκια και καλές γιορτές γλυκιά μου!!

Delia de Peralta είπε...

Todos los trabajos estan bellos. Saludos

Lucia Maria είπε...

Olá Amiga! Quantos e lindos trabalhos, todos bem delicados! obrigada por partilhar o esquema da arvore de natal! Bjs ótima semana.

μαγδαληνιώ δια χειρος είπε...

Πανέμορφα είναι όλα ξετρελάθηκα με τα στολίδια σου!!!!!!Το δεντράκι καταπληκτικό!!!!Το κασκόλ τέλειο τα λουλούδια όπου και αν τα βάλεις όμορφα είναι νομίζω λίγο πιο πολύ μου αρέσουν σκόρπια!!!Φιλάκια.

Bigunki είπε...

Gracias por tu visita

Kiki είπε...

Είναι πανέμόρφα!!!!Μπράβο σου κοριτσάκι μου!!!

crocheted at home είπε...

They are very cute!!

Iregumy είπε...

Que preciosidad todo!
Tienes unas manos estupendas!
Besos

Mar είπε...

Gracias por tu comentario.
Las flores rojas son mis preferidas.
Ευχαριστώ για το σχόλιό σας.
Τα κόκκινα λουλούδια είναι τα αγαπημένα μου.

marilise είπε...

τέλειωσε η 5η κλήρωση του stars and icicles στείλε μου την διεύθυνση σου για το δωράκι φιλάκια

Amparo είπε...

Muchas gracias por tu visita y tu comentario. Tienes un precioso blog con excelentes trabajos. Felicitaciones. Desde hoy soy seguidora tuya.
Un saludo desde España,
Amparo

Lida είπε...

Beautiful and so original! Lovely Xmas colors! You are a very good knitter! Love it all! Greetings and a Merry Christmas!
Lida

Angelique είπε...

Καλές γιορτές να έχεις γλυκιά fotolabida!!!
Να περάσεις μοναδικά!!!

Ella είπε...

Very beautiful! Merry Christmas!

Magia da Inês είπε...

…………()
…………( )
………|░░░|
………|░░░|
………|░░░|
………|░░░|
°º♫✿ ♪FELIZ
°º✿ NATAL!!!
º° ✿♥ ♫° ·.

Dulcineia είπε...

Olá amiga
Adorei todos os trabalhos em crochê, muito lindos!! Parabéns!
Embora eu venha ao meu blog até ao dia de Natal, eu vou já desejar um Feliz Natal cheio de, amor , prosperidade, fé, união, alegria , amizade, paz , fraternidade , bondade, saúde e esperança, não esquecendo muitos sucessos e realizações dentro desta área maravilhosa que é a arte!!! estes são os ingredientes principais para trazer felicidade, não só no Natal , mas todos os dias do ano! então que este Novo Ano lhe traga tudo isto, e tudo o que mais desejar! são os votos sinceros da amiga Dulcineia.
FELIZ NATAL E FELIZ 2012
OBRIGADA POR TODO O CARINHO E AMIZADE E QUE ELA CONTINUE DURANTE O NOVO ANO!
BEIJINHOS DA DULCINEIA

Pela Sofi είπε...

Φοβερά όλα και ειδικά το "ντύσιμο" του κεριού!! Γιορτινά κ χαρούμενα! Πολλά πολλά φιλιά κ καλές γιορτές!

* Sandra Santos * είπε...

Feliz Natal e um ano novo de 2012 cheio de muita paz e amor, bjos

Stella Maris είπε...

Muy felíz Navidad!! y un excelente 2012!!!! cariños,
Stella

Lucia Maria είπε...

Olá Querida! Passando para deixar um abraço e dizer que tem um cartão de natal l´no meu álbum está bem acima das postagem! Bjs.

fialka012 είπε...

*★ Veselé Vánoce★* 。 • ˚ ˚ ˛ ˚ ˛ •
•。★ *** ★ 。* 。
° 。 ° ˚* _Π_____*。*˚
˚ ˛ •˛•*/______/~\。˚ ˚ ˛
˚ ˛ •˛• | 田田|門|a šťastný Nový Rok

Miriam είπε...

Muy lindos trabajos, gracias por visitarme y felicidades para estas fiestas. Besos

Sophie είπε...

Καλά Χριστούγεννα με υγεία και αγάπη!!!! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
Φιλάκια!!!

Μαiρη είπε...

Σου στέλνω τις ευχές μου για Κλά Χριστούγεννα! Με υγεία, αγάπη, χαρά και ευτυχία!!!

Μαρία είπε...

υπεροχα ολα..νασαι καλα..καλα Χριστουγεννα φιλια

l'alternativa είπε...

Bellissimi lavori!!!
Auguroa te ed alla tua famiglia, un sereno Natale, tantissimi auguri
Emi

Kiki είπε...

Καλά Χριστούγεννα γεμάτα αγάπη και υγεία!!!! Φιλιά πολλά!!!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!!!!!!!
ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΕΣ!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑΑΑ!

ΜΑΙΡΗ είπε...

Χρόνια Πολλά
Καλά Χριστούγεννα, με υγεία και προσωπική ευτυχία.

Θα χαρούμε να μας επισκεφτείς και στο ομαδικό μας ιστολόγιο που είναι το
http://ohifront.wordpress.com/

Φιλιά

Magia da Inês είπε...

♫♫♫ Feliz Natal!!!


…………(¯`O´¯)
…………*./ | \ .*
…………..*♫*.
………, • '*♥* ' • ,
……. '*• ♫♫♫•*'
….. ' *, • '♫ ' • ,* '
….' * • ♫*♥*♫• * '
… * , • Feliz' • , * '
…* ' •♫♫*♥*♫♫ • ' * '
' ' • . Navidad . • ' ' '
' ' • ♫♫♫*♥*♫♫♫• * ' '
…………..x♥x
…………….♥
Que o Natal não seja apenas uma data, mas um estado de espírito a nos orientar a vida.

FELIZ NATAL!!!
Beijinhos.
Brasil

photoioannina είπε...

Κατ' αρχάς σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στη σελίδα μου. Σας πρόσθεσα ήδη στα φιλικά μου ιστολόγια κι ελπίζω να με προσθέστε κι εσείς. Οι δημιουργίες σας είναι υπέροχες!!!
Καλά Χριστούγεννα, με υγεία, αγάπη και ευτυχία.-

homemade είπε...

καλά χριστούγεννα χρόνια πολλά..υγεία και χαρά

Ρουλα Σμαραγδενια είπε...

Να Τα πούμε;;;;;
Καλην εσπέραν αρχοντες...κι αν ειναι ο ορισμός σας Χριστου τη Θεία Γέννηση..να πω στ αρχοντικό σας!!!!! και του χρόνου!!!! καλές γιορτές ΦΟΤΟΛΑΜΠΙΔΑ μου και ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!!!! με αγάπη!!!!

Ξανθή είπε...

Καλές γιορτές!!!

Rena Christodoulou είπε...

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΦΩΤΟΛΑΜΠΙΔΑ!!!!!!
ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ ΤΑ ΠΛΕΚΤΑ ΣΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ!!!!!!!!!!!
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΜΕΡΟΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΤΩΝ ΔΩΡΩΝ!!!!!!!!!
ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙΣ, ΕΙΝΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΣ!!!!!!!!!!
ΘΑ ΧΑΡΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!

elena είπε...

Εύχομαι Καλά Χριστούγεννα και Καλή Πρωτοχρονιά. Εύχομαι το 2012 να χαρίσει απλόχερα υγεία, αγάπη κι ευτυχία σε όλους!!!

Nil Lima da Silva είπε...

Γειά σου Μαρία, τι κάνεις αγαπητέ μου;
ΥΠ έργα του είναι όμορφη, μου αρέσει ιστιοπλοΐα.
Όλα για να κάνει τα πιο όμορφα Χριστούγεννα! Συγχαρητήρια!
Σας εύχομαι να απολαύσετε ένα Καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένο το Νέο Έτος με τις οικογένειές τους.
Μια αγκαλιά αγαπητέ, Happy Holidays μου και ο Θεός να είναι μαζί σας.

Nάσια είπε...

ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ ΓΛΥΚΟ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΧΑΡΑ!!!!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ!!!!ΣΕ ΦΙΛΩ ΓΛΥΚΑ!!!

anthivolon είπε...

Πέρασα να αφήσω τις καλύτερες ευχές μου για υγεία, χαρά, αγάπη, δύναμη και αισιοδοξία!!
Καλά Χριστούγεννα!!

[handmade+art] x2 είπε...

Χρονια πολλα με υγεια,αγαπη και αισιοδοξια
Misirlou & maria

Summertime Blues είπε...

Ήρθαν τα Χριστούγεννα!
Χρόνια Πολλά!

μαγδαληνιώ δια χειρος είπε...

Χρόνια Πολλά!!!Καλά ευτυχισμένα Χριστούγεννα με υγεία και αγάπη!!!Φιλάκια.

alex είπε...

καλά χριστούγεννα με υγεία χαρά και ευτυχία.

Βαλάντη Λακούτση είπε...

Πανέμορφα!!!!!!!!!!!!

ΔΗΜΗΤΡΑ είπε...

Χρόνια Πολλά υγεία πάνω απ’ όλα!!
Καλά να περνάτε, φιλιά πολλά!!

Δημιουργία είπε...

Χρονια πολλα με υγεια και χαρα!

Mαρίτα Καράπη είπε...

Χρόνια πολλά καλή μου με υγεία και ευτυχία!Να περάσεις όμορφα με την οικογένειά σου!Φιλιά!

Δάφνη Χρονοπούλου είπε...

Ευτυχισμένες γιορτές με πολλά θαυμάσια εργόχειρα, φαντασία και αγάπη!―& μιά εξομολόγηση: Είναι τόσο πολλή η ανταπόκριση εδώ αγαπητή fotolabida που περνώ μα δεν τολμώ να αφήσω μια λέξη από φόβο πως θα σε βαρύνω. Πήρα το θάρρος λόγω εορτών & επειδή θέλησα να σου ανταποδώσω την επίσκεψη με ένα ευχαριστώ από καρδιάς. Με εκτίμηση, συμμπλογκικά κι ευχές για ό,τι επειθυμείς!

kallianira είπε...

Απλά τέλεια!!!!
Χρόνια πολλά με υγεία!
Να περάσεις όσο καλύτερα γίνεται!!!!

mia είπε...

Φίλη μου ..χρόνια πολλά κορίτσι μου...με υγεία και ευλογία...σου εύχομαι....να περάσεις όμορφα και ζεστά αυτές τις γιορτινές μέρες...

Βίκυ είπε...

Χρόνια πολλά και σε σένα!Εύχομαι να περάσεις καταπληκτικά αυτές τις μέρες!Όμορφα πολύ τα στολίδια σου!

My home είπε...

Αχ είναι υπέροχα. Μακάρι να πιάνανε και εμένα τα χέρια μου!! Χρόνια πολλά με υγεία και πάντα χαρά!!

BlackRedDots είπε...

Χρόνια ΠΟλλα!!!! ΠΟλυ πολυ ομορφα!!!
Εγω προτιμω τα λουλουδακια στις ακρες!
Γεια στa χέρια σου!!! :-)))

Magia da Inês είπε...

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨°º
¨¨¨¨¨¨¨¨° ·.°ºº
¨¨¨¨¨¨¨¨000000000
¨¨¨¨¨¨¨0000oo00o0
¨¨¨¨¨¨0o00o0o00o0
¨¨¨¨¨¨0o0o00o00o0
¨¨¨¨¨¨0o0o00o0o0
¨¨¨¨¨¨¨00000000
¨¨¨¨¨¨¨¨000000.☆¸.¤ª“˜¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨00/¸.¤ª“˜¨˜“¨
¨¨¨¨¨¨¨00¸.¤ª“˜¨¨˜“¨
¨¨¨¨¨¨00¤ª“˜¨¨ª“˜¨
¨¨¨000000¸.•°`
¸.•°`♥✿⊱╮FELIZ 2012!!!

Gio είπε...

Ciao! Thanks for let a message on my blog!

marifet ellerimizde είπε...

çok guzellerı...turkıyeden sevgıler......

giasmin είπε...

ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ.ΚΑΙ ΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΠΛΕΞΙΜΟ ΜΕ ΤΟ ΒΕΛΟΝΑΚΙ ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΠΛΕΞΩ.ΤΩΡΑ ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΜΕ ΒΕΛΟΝΕΣ ΚΑΙ ΚΑΝΩ ΚΑΣΚΟΛ.ΟΤΑΝ ΤΑ ΤΕΛΕΙΩΣΩ ΘΑ ΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΩ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΧΡΟΝΟ ΠΕΡΝΑ ΝΑ ΤΑ ΔΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ.ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ 2012 ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ.

areiasdejade είπε...

Eu simplesmente amei!
Nely

aria patsi είπε...

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΤΗ ΘΕΛΕΙΣ....ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!!!!!!!

Θεανώ είπε...

Πολύ ωραίες δημιουργίες! Χρόνια Πολλά καλή χρονιά!

Maria Selma είπε...

Amiga,
Uma semana iluminada e que neste ano de 2012 seja repleto de muitos momentos felizes para você e todos os seus...
Beijos de luz...

Nergiz GP είπε...

Merhaba, bloğuma geldiğiniz için çok sevindim.
Elişlerinizi çok beğendim. Bloğunuz eğlenceli ve ilginç. Ellerinize sağlık.
Ben de örgüyü çok sevdiğimden; tığ işi yapanları da severim.
Ankara'dan sevgiler.

ARTES DO CROCHE είπε...

OI AMIGA VIM AGRADECER A VISITA E O CARINHO UM FELIZ ANO NOVO...COM MUITAS CONQUISTAS VOLTE SEMPRE...BJS...

Βασω είπε...

σε ευχαριστω πολυ για τις ευχες!
καλη δημιουργικη χρονια να εχουμε!

Mαρίτα Καράπη είπε...

Kαλή χρονιά Φοτολαμπίδα μου πέρνα από το σπιτάκι μου σε περιμένουν 2 βραβειάκια!

Fan είπε...

Κάποτε έπιασα κι εγώ το βελονάκι αλλά... με "παράτησε" κι ακόμα το ψάχνω! Δεν τα κατάφερα. Θα ήθελα να μπορώ να το κάνω όπως εσύ, χαλαρή και άνετη στον καναπέ μου...

handcrafted jewelry είπε...

Amazing work, I love the candle thing :)
Greetings from Poland

Violeta είπε...

muy bonito tu blog
gracias por seguirme

showgirl είπε...

Τέλειο το κόκκινο κασκολ! Αγαπημένο χρώμα ειδικά τον χειμώνα!

G Creations είπε...

Φανταστικά είναι τα "χουχουλιάρικα ζακετάκια" για τα κεριά!
Γειά στα χέρια σου!!!!

Anthemis είπε...

Είναι απίστευτο πως με το πλέξιμο μπορείς να φτιάξεις τέτοια υπέροχα πράγματα! Μπράβο !
Καλώς σε βρήκα !

ΚΡΙΣΤΥ ΜΟΥΓΙΟΥ είπε...

Καλησπέρα και καλώς σε βρήκα!Πολύ έξυπνη ιδέα για στολίδια!Το μεράκι σου για το πλέξιμο φαίνεται απ τα υπέροχα πράγματα που φτιάχνεις!!!

.