14/1/12

Giveaway






         Γεία σας,
         Hello ,

Πρώτη ανάρτηση για το 2012 και σκέφτηκα να είναι αφιερωμένη σε όλους εσάς τους μπλοκοφίλους!! Τις ειλικρινείς ευχές μου για μια Ευτυχισμένη και Δημιουργική χρονιά λέω να τις συνοδέψω και με μια κλήρωση.....το πρώτο μου Giveaway!!

First post for 2012 and i thought that it should be dedicated to all of you my blog-fans!!
 I would like to wish u a happy and creative year and i thought to ascort it with a draw...my first giveaway gift!!!



                                     


Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους εσάς που επισκέπτεστε και παρακολουθείτε το blog μου,που βλέπετε
τις δημιουργίες μου και μου γράφετε πάντα πανέμορφα σχόλια.
Οι αναγνώστες μου έχουν ξεπεράσει τους 500 και έτσι ήρθε η ώρα για το πρώτο μου Giveaway!!

I would like to thank you all for visiting my blog,see my creations and that u always write gorgeous comments.
My blog fans are over 500 and its time for my first giveawy gift!!
                                     



                                       

       
Οι κανόνες αυτής της κλήρωσης είναι οι εξής:
 
1)  Από σήμερα και μέχρι 13 Φεβρουαρίου και ώρα 23:59 θα μπορείτε να αφήσετε  το σχόλιο σας
στην συγκεκρίμενη ανάρτηση.
2)  Για κάθε ένα πρόσωπο ισχύει μια και μόνο συμμετοχή.
3)  Μπορούν να συμμετάσχουν όλοι όσοι είναι αναγνώστες - μέλη του blog.

Rules of this draw is :

1)From today since February 13th and time 23:59 Gmt+2 u can leave your comment is this post
2)For each person only 1 participatios is valid
3)Everyone that is fan of my blog can participate.



                                      


Στις 14 Φεβρουαρίου θα γίνει η ανάρτηση με τους νικητές!!
      
Το δώρο της κλήρωσης θα είναι ένα κασκόλ!!! Το συγκεκριμένο στην φωτογραφία!!!

       Ένα κασκόλ???
      
       Μήπως λέω μήπως ....είναι λίγο ???


 In february 14th there will be a post with winners!!
 Gift of this draw will be a scarves!!!The one in the photo!!!

 A scarves???

 Do u thing it's not enough ???


147 σχόλια:

Юльона είπε...

О-о-о-о!!!! Супер, это очень красивый шарф!!!! И я с удовольствием буду №1 :) http://yatchuk.blogspot.com/

Natasha είπε...

Fotolabida μου σου εύχομαι να μας χιλιάσεις!!!!!!
Το κασκολάκι φαίνεται υπέροχο και έχει τέλεια και πολύ αγαπημένα χρώματα!!!!! Μακάρι να το κερδίσω!!!!
Πολλά φιλιά.

Eva's blog είπε...

Καλη χρονια με υγεια και πλλες δημιουργιες!!!Χαιρομαι ιδιαιτερα για σενα και το σπιτακι σου και σου ευχομαι να ξεπερασεις τους χιλιους αναγνωστες!!!Πανεμορφο δωρακι!!!!

Nάσια είπε...

fotolabida γλυκια το δωρακισου ειναι πανεμορφο και καθολου λιγο ενα και καλο!!!Ευχομαι να γενισει το σπιτακι σου απο πολλους καλους φιλους κι ομορφες δημιουργιες!!!Να εισαι καλα και πολλα πολλα φιλακια.

Konstantina είπε...

πολύ όμορφο το κασκόλ! καλή χρονιά!

MARIA CRISTINA είπε...

Muchas felicidades!!!
..me gusta la idea de jugar!!
Abrazos!!

anthivolon είπε...

Λες να είμαι τόσο τυχερή την ημέρα των γενεθλίων μου;
Εύχομαι να είσαι γερή και να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου!!

Zeta Mp είπε...

ΜΑΡΑΚΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΤΑ ΧΙΛΙΑΣΕΙΣ ΤΑ ΜΕΛΗ ΣΟΥ!! ΧΕΧΕ ΤΟ ΚΑΣΚΟΛ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΔΩΡΙΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ Κ ΕΧΕΙ ΥΠΕΡΟΧΑ ΧΡΩΜΑΤΑ!! ΑΝΥΠΟΜΟΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΙΚΗΤΗ / ΤΗ ΝΙΚΗΤΡΙΑ!!! ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!

Helen Gr είπε...

Καλή χρονιά σου εύχομαι, με υγεία και πολλές-πολλές επιτυχίες. Οι δημιουργίες σου πάντα εξαιρετικές!

Sophie είπε...

Εύχομαι το σπιτάκι σου να τους χιλιάσει τους αναγνώστες του και σε σένα μια καλή και δημιουργική χρονιά!!!Το κασκόλ είναι υπέροχο μακάρι να είμαι εγώ η τυχερή!!!Φιλάκια!!!Υ.Γ.Θα το ανακοινώσω και στο μπλογκ μου!!!

Dulcineia είπε...

Olá fotolabida
Adorei este seu trabalhinho! muito lindo e criativo!!
Parabéns pela criatividade!!
Bjos da Dulcineia
Bom fim de semana

Mania είπε...

Φιλενάδα μου καλησπέρα. Τώρα είδα την ανάρτηση και δεν πρόλαβα να είμαι πρώτη. Αν και εγώ ξέρω ότι θα είμαι εκτός συναγωνισμού!! Το κασκόλ είναι φανταστικό, το εχω δει από κοντά και ενα παρόμοιο το φοράω ήδη. Βέβαια μέχρι να το πάρει είδηση η Κατερίνα!! Σου εύχομαι καλή επιτυχία και να χιλιάσεις τα μέλη σου!! Φιλάκια!!

ΣΑΝΤΡΙΝΑ είπε...

Να τα χιλιάσεις.Εύχομαι για τον καινούριο χρόνο πάνω από όλα υγεία και εκατοντάδες ακόμα αναγνώστες.
Το κασκόλ πολύ όμορφο!!!!
Επειδή στην ζωή μου σπάνια κερδίζω
αν και θα το επιθυμούσα δεν πιστεύω στην τύχη μου.Η ελπίδα όπως λένε πεθαίνει τελευταία.Απλά θα το ελπίζω.
Καλό ΣΒ
Φιλιά

meanan είπε...

ΕΝΑ ΚΑΣΚΟΛ ΙΣΩΣ ΗΤΑΝ ΛΙΓΟ.ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΚΑΣΚΟΛ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ.
ΤΙ ΧΡΩΜΑΤΑ-ΤΙ ΣΧΕΔΙΟ.
Μ Π Ρ Α Β Ο !

katrin decoupage είπε...

ΝΑ ΜΑΣ ΧΙΛΙΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΣΤΕ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΙΚΕΣ ΜΑΣ ΣΚΕΨΕΙΣ!!! ΤΟ ΚΑΣΚΟΛ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΛΙΓΟ!!!ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ

Χαρά είπε...

Μπράβω fotolabida!!! Να τα χιλιάσεις!!!!!

Pela Sofi είπε...

τέλειο το χρωματάκι του κασκόλ, είναι και της μοδός! ευχόμαστε να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες! φιλιά πολλά!!

Nergiz GP είπε...

Merhaba, tebrik ederim daha çok paylaşımlar dilerim sağlık ve sevgiyle.

Μαζί... KaPa είπε...

Δεν είναι απλά ένα κασκόλ είναι ένα κασκόλ από τα χεράκια σου και είναι πανέμορφο!!!!Μπράβο....

Iza είπε...

zaskakująca praca i ciekawa
pozdrawiam
http://szydelkoizy.blogspot.com/

Melo είπε...

Lindo. Parabéns. Um ótimo sábado. Bjs

purpleleath είπε...

Οι δημιουργίες σου είναι υπέροχες!!! Χρονια πολλά και γεμάτα έμπνευση!!!

Marie είπε...

Να μας χιλιάσεις κι ακόμα παραπάνω!!! Πανέμορφο το κασκόλ!!! Σε φιλώ και πάω να το διαδώσω να το μάθουν κι άλλοι! Καλό βράδυ!

debgoud είπε...

καθόλου λίγο,είναι υπέροχο!

Βάσω - Οι ιστορίες της μαμάς μου είπε...

Καλή χρονιά!!! Χρονια Πολλά!!! Φοβερό χρώμα το κασκόλ!

Lida είπε...

Nice Sjawl and congratulations with so many followers! Greetings
Lida

mia είπε...

Θα μου ταίριαζε πολύ!!!! Η παρέα σου να μεγαλώσει ακόμα πιο πολύ...σου εύχομαι και να είσαι πάντα γλυκιά δημιουργική και φιλόξενη....

Λενα είπε...

τελειο δωρακι σε υπεροχα χρωματα αγαπημενα..ευχομαι να χιλιασεις τους αναγνωστες σου κ να εχεις παντα ομορφες εμπνευσεις κ δημιουργιες

Maria Alice Marques είπε...

Very naice!!

Alice.*

From Portugal

kiki είπε...

Να χιλιάσεις τούς αναγνώστες σου!!!Το κασκόλ σου είναι υπέροχο!Καλό Σ/Κ!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΑΝΤΕ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΧΙΛΙΟΥΣ!!!!!!!!
ΔΩΡΑΚΙ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ!!!!!!!ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΤΟΥ ΓΟΥΣΤΟΥ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

Noelia είπε...

Una bufanda chula. Feliz año Nuevo

Niatta είπε...

Fotolabida γειά σου και Καλή Χρονιά! Άργησες να ποστάρεις αλλά μας εξέπληξες γλυκά. Λοιπόν δηλώνω φανατική των ΜΩΒ χρωμάτων και βάζω υποψηφιότητα για την διαδικασία επιλογής. Αν και μπορώ να φανταστώ την εικόνα μου να το φοράω και να λέω με καμάρι ότι το κέρδισα από μια καινούργια διαδικτυακή μου φίλη!

ειρήνη χειροποιήματα είπε...

Fotolabida καταρχάς καλή χρονιά!! Μιας και ποτέ δε λέμε όχι στα όμορφα δωράκια, σου εύχομαι κι εγώ με τη σειρά μου να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου!! Καλή επιτυχία σε όλους ;)

*Vivika είπε...

Τέλειο το κασκόλ! Αααα όλα κι όλα! Στα δωράκια δε λεμε όχι ποτέ!

χρυσάνθη είπε...

Να μας χιλιάσεις σύντομα!!!Πολύ όμορφο άνοιγμα της νέας χρονιάς!!
Το κασκόλ πολύ ωραίο!!!

Φιλία είπε...

Γεια σου, Φωτολαμπίδα μου, να μας χιλιάσεις.... Και το δώρο σου πολύ πολύ όμορφο και χρήσιμο α, και μου πάειειειειει!!!!!!!!!!!!!!!
Φιλιά πολλά, καλό βράδυ

The Old Maid είπε...

Beautiful colours! Please count me in too!

Andria είπε...

Να σου ευχηθώ να μας χιλιάσεις;;;; Μπα, είναι τόσο κοντά...θα σου ευχηθώ να είσαι γερή και δημιουργική...και να μας δεκαπλασιάσεις...500χ10=5000!!!!

maya:) είπε...

ωωωωωωωωωωω τι φανταστικό κασκόλ!!είναι και σε μωβ αποχρώσεις!!!!για να δούμε ποιά θα είναι η τυχερούλα!!πολλά γατοφιλάκια!!!

δαφνόφυλλα είπε...

Καλή χρονιά με υγεία,αγάπη και νέες ιδέες για δημιουργία σ'εσένα και τους fun σου.

"ζαχαρούλα.." είπε...

και εγώ παρούσα....

τι φανταστικό κασκόλ είναι αυτό???

καλώς σε βρήκα!!!

καληνύχτα!!!

Angelique είπε...

Είναι πανέμορφο και έχει τέλεια χρώματα!!!
Να μας χιλιάσεις και να'σαι πάντα τόσο δημιουργική!!

αχτίδα είπε...

Τέτοια κάνεις κοριτσάκι και μας ξεμυαλίζεις; υπέροχα χρώνματα, πέρσι με έπιασε μανία με αυτά..Σου εύχομαι μία χρονιά εύκολη με πολλές ανρτήσεις και πουλούς νέους φίλους.

ΧΑΡΑ είπε...

Γενναιόδωρο και ζεστο ξεκίνημα για το 2012, έτσι εύχομαι νάναι και για σένα, όσο για τους αναγνωστες να πολλαπλασιαστούμε σαν τους κόκκους της άμμου!
Φιλάκιαααααα

Eustathia είπε...

Γλυκιά φωτολαμπίδα μου σου εύχομαι μια καλή και δημιουργική χρονιά!!! Πολλούς πολλούς νέους αναγνώστες και πολλές επιτυχίες!!!!! Φιλάκια πολλά!!!!!!

tita είπε...

Hola amiga,yo tambien quiero estar en tu sorteo ,felicidades por el mi email.
titagrandes@hotmail.com
Besos

tzeni xr. είπε...

Καλή Χρονιά!!!! Υπέροχο το κασκόλ ....

giasmin είπε...

ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙΣ 1000 ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΤΟΣΟΥΣ.ΤΟ ΚΑΣΚΟΛ ΥΠΕΡΟΧΟ ,ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΠΩΣ ΤΟ ΕΠΛΕΞΕΣ.ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΕΧΩ ΦΟΥΡΙΑ ΜΕ ΤΑ ΚΑΣΚΟΛ.ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΘΑ ΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΩ.ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ.ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ.

ROSE είπε...

Very beautiful!!! Congrats!

Bjs
Rose

CAVI είπε...

Hola , me encantaria participar. Saludos desde Chile

Norma2 είπε...

Muy bonito!
Uh feliz año para ti y con muchos trabajos.
Cariños desde Argentina
Siempre es primavera

SOPHIE 'S ART WORK είπε...

Να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου και να είσαι πάντα τόσο δημιουργική!Το κασκόλ είναι πανέμορφο και το χρώμα του υπέροχο!Ταιριάζει απόλυτα με ένα πουλοβεράκι μου!Καλή σου μέρα!

Lefkothea είπε...

τι 500...εδω κοντευουμε να χιλιασουμε....τι ομορφο δωρακι..ε οχι και λιγο...το τελειο δωρο του χειμωνα..ειδικα οτα ειναι και χειροποιητο....

χαραυγή είπε...

Να μας χιλιάσεις, φωτολαμπίδα μου!!
Υπέροχο το κασκολάκι!! Ότι πρέπει για μια όμορφη πινελιά στις εμφανίσεις μας!!

julia είπε...

Γεια σου, ευχαριστώ για το σχόλιο στο blog μου και να σας κάνει ένας οπαδός του αυτόν, πήγα μέσα από δικό σας και να κάνει θαύματα στο σημείο.
Θα ήμουν ευτυχής να συμμετάσχει στο σχέδιό σας, είναι ένα πολύ όμορφο μαντήλι.
Τώρα το βάλετε στο blog μου.
Χίλια φιλιά από την Ισπανία.
Julia

Conchi είπε...

Suerte para todas,no me apunto a pesar de que me encanta el regalo,estoy lejos.
Besitos y feliz semana.

Crissi είπε...

Super toll!
♥Crissi♥

MANUALIDADES ARTISTICAS DE AMPARO είπε...

HOLA YO TAMBIEN TE DESEO UN BUEN 2012 LLENO DE MUCHA CREATIVIDAD, UN SALUDO Y HASTA PRONTO.

Νίκη είπε...

Να μας χιλιάσεις κι ακόμα παραπάνω, και να είσαι πάντα δημιουργική!!
Πανέμορφο το κασκόλ, ιδανικό δωράκι τούτη την εποχή!

L. είπε...

Είναι πανέμορφο και είναι φτιαγμένο με τ' αγαπημένα μου χρώματα μωβ-λιλά!
Υπέροχο...

Δημιουργία είπε...

Καλη χρονια κοριτσι μου με υγεια να εχεις.Ομορφο το δωρο σου, με υπεροχο χρωμα.

Cristina Lionetti είπε...

Che bel gioco, chissà chi sarà la fortunata vincitrice?

feysjewel είπε...

ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΧΙΛΙΟΥΣ!!!ΤΕΛΕΙΟ ΤΟ ΔΩΡΑΚΙ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΜΗΠΩΣ ΛΕΩ ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΕΒΑΖΕΣ ΑΛΛΟ ΕΝΑ!!!(ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!)ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΕΣ ΟΠΟΤΕ!!!ΠΕΡΝΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΣΠΙΤΑΚΙ ΝΑ ΛΑΒΕΙΣ ΜΕΡΟΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ GIVEAWAY!!!ΦΙΛΙΑ ΤΡΕΧΩ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΔΩΣΩ!!!

Olga είπε...

Καλή χρονιά! Πολύ όμορφο δώρο!

Μαιρη είπε...

καλή χρονιά με υγεια και καλές δημιουργίες!!Σ'ευχαριστώ για τις επισκέψεις σου στο blog μου και για τα καλά σου λόγια!Πολύ όμορφο το δωράκι που μας χαρίζεις.Ευχαριστούμε πολύ!Φιλια,να είσαι καλά χχ

Φανή Παπ., Ζωγράφος είπε...

Πανέμορφο Φωτολαμπίδα μου!!!!το χρώμα του, είναι αγαπημένο μου!!!μακάρι να είμαι η τυχερή!!!! Να μας χιλιάσεις!!! καλή σου χρονιά και υγεία και χαρά!! φιλάκια πολλά.

Valavani είπε...

Είναι πολύ όμορφο !!!!"Οσο για του αναγνώστες να τους χιλιάσεις και να είσαι πάντα καλά να δημιουργέις!!!!

Αγγελικη Ν είπε...

Χρόνια πολλά και να είσαι πάντα δημιουργική! Υπέροχο το κασκόλ!
Όσο για τους αναγνώστες σου: με τόσο όμορφες αναρτήσεις, προσεγμένο μπλογκ και ευγενική παρουσία, σίγουρα θα τους χιλιάσεις!
Φιλάκια

Tante Kiki είπε...

Καλή χρονιά με υγεία, αγάπη και χαρά και να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου!!! Το αξίζεις!!! Όσο για το κασκόλ...είναι τέλειο!!

Sirena είπε...

hola amiga,tus trabajos son todos super lindos te felicito,te dejo bechitos y gracias por tu linda visita y mensaje,chao

ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ είπε...

Αγαπημένη φίλη fotolabida, σου εύχομαι ολόψυχα να έχεις μια όμορφη κι ευτυχισμένη χρονιά, γεμάτη εμπνεύσεις για χειροποίητες δημιουργίες!!! Σου αξίζουν συγχαρητήρια για όλα όσα φτιάχνεις!!!
Φιλικά, Αντώνης

Deia Klier είπε...

Seu trabalho está cada dia mais lindo!
Parabéns!

Kiki είπε...

Καλά εγώ στον κόσμο μου!!! Λες να είμαι η τυχερή!!!!! Καλή εβδομάδα καλό μου!!! Φιλάκιααα!!!

Βαλάντη Λακούτση είπε...

Φωτολαμπιδίτσα μου να μας χιλιάσεις και κάτι παραπάνω!!! Να είσαι καλά και να δημιουργείς!!! Θα ήθελα πάρα πολύ να κερδίσω ένα κασκόλ από τα χεράκια σου καθώς και να μάθω να πλέχω!!!!!!!!!!!!!!

Φιλάκια πολλά!!!!

thomi είπε...

Να μαι κι εγω!
αχ ευχαριστώ για το κασκολ, μα δεν ηταν αναγκη:)
χεχεχ σε φιλω φωτολαμπιδα μου!

ΜΑΙΡΗ είπε...

Πανέμορφο το κασκόλ σου και το χρώμα του υπέροχο.Γειά στα χεράκια σου, εύχομαι κι αυτή τη χρονιά να είσαι καλά και να μας ξεμυαλίζεις με τις δημιουργίες σου..
Τα φιλιά μου

Georginart είπε...

ΦΩΤΟΛΑΜΠΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΤΟ ΚΑΣΚΟΛΑΚΙ!ΚΑΛΑ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ ΣΤΟ BLOGΣΠΙΤΟ ΣΟΥ!ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΛΟΙΠΟΝ!!!ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!!!!!

Georginart είπε...

ΠΩ ΠΩ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΚΟΜΑ ΤΙΠΟΤΑ!!ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΦΩΡΑ!ΚΑΙ ΜΟΥ ΦΕΝΕΤΑΙ ΘΑΛΑΣΣΑ!!!ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ!!

La Gata Coqueta είπε...



No soy un poeta,
soy un principiante
de palabras rimadas y pensadas
para no herir los sentimientos
de quienes las lean cuando se acercan
cual inexperta mariposa
a besar el aroma de los acantilados.

Cada día se vive un verso diferente,
motivo de sobra ilustrado
para continuar el camino
con la vista fija en el horizonte,
apoyado en la esperanza y el sosiego
no permitiendo el retroceso
al más endeble de los pensamientos.

Un beso de amor y ternura

María del Carmen


Nena είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ...ΚΑΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ!!!!
ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΤΟ ΚΑΣΚΟΛ.....

Chrysothemi Creations! είπε...

χιλιάδες αναγνώστες !!!!
το κασκόλ υπέροχο μωβ χρώμα!!!

Dolci e Fantasie είπε...

complimenti sei bravissima e sono tutte bellissime le tua creazioni ciao a presto.

Rena Christodoulou είπε...

ΚΙ ΕΓΩ ΠΑΡΟΥΣΑ!!!!!!!!
ΝΑ ΜΑΣ ΧΙΛΙΑΣΕΙΣ!!!!!!
ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ ΤΟ ΚΑΣΚΟΛ!!!!!!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!

mary's crafts είπε...

Φωτολαμπιδα μου, να χιλιασεις τους αναγνωστες σου και να εισαι παντα τοσο δημιουργικη!!!!!
Το κασκολακιειναι υπεροχο!!!!
Φιλακια......!!!

ekfrasi είπε...

Πολλές ευχές για το 2012. Εύχομαι να είναι μία δημιουργικότατη χρονιά όλο υγεία. Πολύ έξυπνη η ιδέα με το δώρο. Και το κασκόλ είναι χάρμα.

Babi είπε...

Oh what a nice candy!!!
Thankyou for visit my blog, I'm very happy!! ^_^
This scarf is wonderful, I hope I win!
Kisses
Babi

Lilliann είπε...

Ευχαριστώ, τώρα έχω βρεί τη γλώσσα.

ευχαριστώ u για την επίσκεψη Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια

Lilliann

Σάββας είπε...

Καλή χρονιά με υγεία! Εύχομαι το 2012 να είναι ακόμη πιο δημιουργικό για σένα. Τις ευχές μου για ότι καλύτερο!

Μarianna είπε...

Ενα υπεροχο δωρο για τις κρυες μερες!!! Σε ευχαριστουμε!!!
Να μας χιλιάσεις!

Regina είπε...

Olá querida, tudo bem?

Obrigada pela visita e doces palavras

Adorei esse cachecol, a cor maravilhosa, e o trabalho muito
lindo.

um beijo carinhoso

Regina Célia

GRAÇA είπε...

Eu a mami gostávamos muito das cozitas que fazes , gostávamos de ficar tua amiga no meu blog ,pode ser?
Turrinhas e beijinhos
Graça e Kik

Regiane Artesanatos είπε...

Se uma fã de outro continente puder participar, eu também gostaria.
Meu nome é Regiane Garcia e meu e-mail é regiane.artesanatos@gmail.com
Obrigada pela participação e pela visita no meu blog

Elisa 2011 είπε...

Partecipo con grande piacere.

laura είπε...

CIAO..GRAZIE PER ESSERE PASSATA NEL MIO BLOG!RICAMBIO VOLENTIERI LA VISITA E PARTECIPO ANCHE AL TUO GIVEAWAY...CIAO

vailie είπε...

Υπεροχο το κασκολακι σου Φωτολαμπιδα μου!
Να μας χιλιασεις και να εχεις παντα τοση εμπνευση και δημιουργικοτητα!!!
Φωτο-φιλακιααααα!!!!! ;ο)

Sara_Intagli d'Autore είπε...

Ciao!
Partecipo con piacere al tuo giveaway ringraziandoti per aver partecipato al mio!
Un caro saluto,
Sara

Μαρία είπε...

Είναι τέλειο το κασκόλ ...ποια θα είναι η τυχερή ...φιλιά πολλά

Kate είπε...

Ωπ! Τι υπέροχο κασκόλ είναι αυτο;
Να μας χιλιάσεις Fotolabida μου!
Παντα να μας γεμίζεις με όμορφες ιδέες και δημιουργίες!
Φιλάκια πολλά!

jenny είπε...

Πολύ ωραίο το κασκόλ σου και όμορφο χρώμα. Να γίνουν 10πλάσιοι οι αναγνώστες και φίλοι σου και να μοιράζεσαι μαζί μας τα υπέροχα δημιουργήματά σου...

Eneri Arte com Carinho είπε...

Olá amiga, nunca pensei q alguém de tão longe viria me visitar, adorei sua visita e vim retribuir, seus trabalhos são lindos!!!!
Beijos.

La Gata Coqueta είπε...



Cuando mires las estrellas
acuérdate de mi
porque en cada una de ellas
he dejado un abrazo para ti.

Pasa un feliz fin de semana
y serás protagonista
de un millón de sonrisas.

María del Carmen


JACKIE είπε...

happy new year to you too. the scarf is so beautiful. congratulations

Lourdes είπε...

Olá vim retribuir a visitinha seu blog é lindo parabéns........

Georginart είπε...

Καλημερα φωτολαμπιδακι!!!!!!!!

mindcreativity είπε...

ciao partecipo !!!!!!!belli i tuoi lavori!!!!

Evita είπε...

Είπα να ανταποδώσω την επίσκεψη και έπεσα και σε δωράκι? Ευχαριστώ για τα γλυκιά λογάκια.

Maria Amélia είπε...

Oi!
Lindo seu trabalho>
Parabéns!!!
Bjs

Maria Amélia είπε...

Oi! outra vez....
Esqueci de contar, voce está na minha lista de blogs, para eu verificar tudo de novidade que acontece aqui...
Bjs

Faniquito είπε...

Hello!

I'm participating. :)

Beautiful scarf.

Xoxo
Ana

μαγδαληνιώ δια χειρος είπε...

Γεια σου Fotolabida!Το κασκόλ είναι καταπληκτικό πανέμορφο φοβερό και έχει τα αγαπημένα μου χρώματα!!!Φιλάκια.

Crochê Meire είπε...

oi,obrigada por seguir meu blog,estou seguindo oseu também
está muito lindo,beijos Meire

Kiki είπε...

Πέρασα για καλό Σαββατοκύριακοοοοοο!!!! Σε φιλώ καλό μου και εύχομαι να περνάς καλά!!!

Ana. Mi Salita de Costura είπε...

Muchas gracias por tu visita y por tu agradable comentario! Me encantará volver a visitarte!!! Tienes trabajos magníficos!!! Un abrazo!!!
Σας ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψή σας και ωραίο το σχόλιό σας! Μου αρέσει να επισκεφθείτε ξανά! Έχετε μεγάλη δουλειά! Μια αγκαλιά!

Elena είπε...

Είναι υπέροχο το κασκόλ καλή μου!!! Η νικήτρια θα είναι πολύ τυχερούλα!!! Φιλάκια πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!!!!

victoria είπε...

Me apunto al sorteo
Un trabajo bellisimo
Y felicitaciones por tus seguidores vonseguidos
Mi blog es EL ESCONDITE DE LAS GOLONDRINAS
bESITOS

Rosangela είπε...

Αν κερδίσω θα είναι δύσκολο να μου στείλει δεδομένου ότι είμαι στη Βραζιλία ... Το σημαντικό πράγμα που ήρθε εδώ για να σας επισκεφθεί και απόλαυσα πραγματικά το blog σας.
Ενώ μπορεί να μου κάνει μια μικρή επίσκεψη.

φιλιά
Rosangela - Βραζιλία

Mαρίτα Καράπη είπε...

Πολύ πολύ όμορφο το κασκολάκι !Να τους χιλιάσεις!Φιλιά!!!!

Giovanna είπε...

spettacolare bravissima

το χειρότεχνο είπε...

καλη χρονια κ σε εσενα!!!!! μμμ τι ωραιο κασκολ!!!

Ρουλα Σμαραγδενια είπε...

Να τους χιλιασεις ΦΟΤΟΛΑΜΠΙΔΑ μου..και να εισαι πάντα καλά ...το κασκολακι ..σούπερ..θα χαρεί πολύ όποιοα το παρει!!!! σε φιλω...

afieromeno είπε...

Kαι από εμένα πολλές ευχές. Να χιλιάσεις τους αναγνώστες σου.

Το καλό είναι πως ο κόσμος άρχισε να γίνεται φιλικός μέσα από τα μπλογκ και δημιουργικός.

Εύχομαι αυτό το κασκόλ και το μπλογκ όπως και όλα τα μπλογκς μαζί να δημιουργήσουν παγκόσμια φιλία, ειρήνη και δημιουργικότητα.

Εύχομαι ο κόσμος να ξεχάσει τις κακίες, τις αδικίες, τους βιασμούς, την βία, τους πολέμους και να αρχίσει να προσπαθεί για το καλό όλης της ανθρωπότητας.

Είμαστε άνθρωποι και αντί να παλεύουμε υπέρ όλων των συνανθρώπων μας πολεμάμε ενάντια τους μόνο και μόνο γιατί γίναμε πλεονέκτες, φιλοχρήματοι καιφιλόδοξοι.

Βέβαια, θα διαιρωτηθείτε γιατί τα γράφω όλα αυτά.

Ο λόγος είναι γιατί μαζεύτηκαν τόσοι πολλοί από διάφορες χώρες. Είναι μια ευκαιρία για μένα για να πω τα όσα σκέφτομαι και νοιώθω.

Ο Θεός ας προστατέυει όλους εσάς και όλο τον κόσμο.

Την καλημέρα μου καιιιιι σε όλους εσάς καλή επιτυχία για τον διαγωνισμό.

Summertime Blues είπε...

καλημέρα
είναι υπέροχο!

Rania K είπε...

Καλημέρα!!! Αγαπώ το μωβ...

Aspa είπε...

Καλημέρα φωτολαμπίδα μου...το κασκολάκι είναι τέλειο και όποια το κερδίσει θα το ευχαριστηθεί πολύ...σίγουρα δεν θα της φανεί λίγο!!!

[handmade+art] x2 είπε...

ΚΙ ΕΓΩ ...ΚΙ ΕΓΩ!ΠΑΝΤΑ ΟΜΟΡΦΕΣ ΚΑΙ ΣΙΚΑΤΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!ΝΑ ΜΑΣ ΧΙΛΙΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΗ ΚΑΙ ΧΑΡΟΤΜΕΝΗ!ΦΙΛΙΑ Χ 2 ΜΑΡΙΑ ΚΑΙ ΜΙΣΙΡΛΟΥ!

Άννα είπε...

Fotolabida μου σου εύχομαι ότι καλύτερο για εσένα και το blogακι σου. Να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου (ή μήπως λέω λίγους;;;;). Πολλά φιλάκια

Joyce van der Lely είπε...

14 February.....is...my Birthday !!! Yay !!! gorgeous scarf ♥

marilise είπε...

χίλιους να κάνεις τους αναγνώστες σου φωτολαμπιδούλα μου και 10000 τις αναρτήσεις και όπως όλοι στο χόρο μέσα και γω η Βασίλω για τα υπέροχα κασκόλ 1!!!

Βασω είπε...

ποπο 500 μελη!μπραβο,σου αξιζει!
καλη χρονια να εχουμε,κι ας διαλεξει η τυχη ποιοι θα φορεσουν ενα απο τα υπεροχα κασκολ σου!

Stone είπε...

Καλημερα και καλώς σε βρηκα fotolabida!Τα κασκωλακια σου- και οχι μονο- ειναι υπέροχα!Μπράβο, είσαι χρυσοχέρα!

Hara Sid είπε...

Τέλεια!! Καλώς σε βρήκα!!! Πέρνα και από εμένα που έχω κι εγώ δωράκι!!! Φιλιά!!

Rozzie είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Agathi είπε...

Πάρα πολύ όμορφο!! Με τα χρώματα που μου αρέσουν πολύ!!Μπράβοοοο!

Lila Moonlight είπε...

Lovely original scarf : ) Thanks for your comment although it is in Greek and I dont understand it : ( have a lovely weekend.

Rock n' Rolla είπε...

fotolabida μουυυυυυ!!!!καταρτχην..ειναι πανεμορφα και ζηλευω το ταλεντο σου στο πλεξιμο!!με τοσες συμμετοχες βεβαια δε νομιζω να εχω + πολλς πιθανοτητες αλλα ... a girl gotta try, right!!σέυχαριστουμε για το χειροποιητο δωρο σου που ειναι παρα πολυ!! φιλακια! :-))

Χρυσόσκονη είπε...

Σου εύχομαι το σπιτάκι σου να γεμίσεις με τόσους και άλλους τόσους και άλλους τόσους και άλλους τόσους φίλους και επίσης να έχεις κέφι να φτιάχνεις τόσο όμορφες δημιουργίες.Πολύ ωράιο το κασκόλ χαράς την τυχερή που θα το φορέσει.

alekaki είπε...

Να τους χιλιάσεις καλή μου!!!

tania είπε...

Καλησπέρα !Υπέροχο blog ,να τους χιλιάσεις σύντομα τους αναγνώστες !!!
Το κασκόλ σου είναι πανέμορφο και πολύ ωραίο χρώμα !

Giwta είπε...

Nα είσαι καλά και να τους χιλιάσεις.Πλέκω και εγώ αλλά όχι πολλά πράγματα,μόνο κασκόλ με απλή πλέξη ξέρω.Έχει ωραίο χρώμα και πλέξη το κασκόλ σου.

Regina είπε...

πολύ όμορφο το κασκόλ!
Θέλω να παίξω :)

olga είπε...

Να τα χιλιάσεις και από μένα! Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ! Αυτές τις κρύες μέρες είναι ιδανικό!

me logia apla είπε...

Χαίρομαι που ανακάλυψα το "σπιτάκι" σου...!!! Μια καλαίσθητη γωνιά! Να είσαι πάντα δημιουργική! Ευχαριστώ...

showgirl είπε...

Πολύ όμορφο το κασκόλ!!!

Καλό βράδυ!

Ελένη Αλεξανδρίδου είπε...

Καλή και δημιουργική χρονιά!!!Μόλις ανακάλυψα το "σπιτάκι" σου και ενθουσιάστηκα!Καλή επιτυχία με το διαγωνισμό. Πανέμορφο το κασκόλ :)

Μαρία είπε...

νασαι καλα..καλα να περνας..παντα χαρουλες και δωρακια να σκορπας..πολλα φιλια..καλη συνεχεια

Ειρήνη είπε...

Καλώς σε βρήκα στο μπλοκοσπιτάκι σου!!!Πολύ ωραία η δουλειά σου!!Φιλιά!!

.