22/1/12

GIVEAWAY - Συνέχεια





Ένα κασκόλ???
 A scarves???

Μήπως λέω μήπως ....είναι λίγο ???
 Do you think it's not so big deal ???

Ναι νομίζω ότι ένα κασκόλ είναι πολύ λίγο.....
Yes,i think a scarves is not big deal....







Είμαι πολύ χαρούμενη με τις τόσες πολλές συμμετοχές στην κλήρωση. Θέλοντας  να σας ευχαριστήσω και να κάνω δωράκι
 σε δύο από τους φίλους/φίλες της μπλοκογειτονιάς μας,  έφτιαξα άλλο ένα κασκόλ.
 Ζεστό και μαλακό να το φοράτε και να θυμάστε το 1ο Giveaway της Fotolabida.

I'm so happy with all the participations at the draw.So i wanted to thank you all and to give a gift to 2 friend of our
 blog-neighborhoud.So i made one more scarves!!!!Warm and friendly so you can wear it and remind of the 1rst Giveaway gift of
fotolabida..






 Οι κανόνες και η  ημερομηνία  της κλήρωσης  δεν αλλάζουν.
Τα μηνύματα μπορείτε να τα στέλνετε και στην προηγούμενη ανάρτηση και σε αυτήν.

Rulles and date of the draw remain the same.
You can send messages in this post or the former one


            Τώρα ...νομίζω ότι είναι κάπως καλύτερα
             Now....i think its kinda better




108 σχόλια:

Onirokosmos είπε...

Πανέμορφο και...χνουδωτό, όπως και το προηγούμενο!!!!!!!!! Για να μη μας βάλεις να..τσακωθούμε μεταξύ μας, δεν φτιάχνεις ένα για...κάθε συμμετοχή??????????? Φιλιάάάάά...

anthivolon είπε...

Πολύ όμορφο και αυτό, όμως ως εδώ, μη μας πεις σε επόμενη ανάρτηση ότι έφτιαξες και τρίτο.....ίσως αργότερα το επαναλάβεις!!
Φιλιά και καλή εβδομάδα!!

{Marianna} είπε...

Μα τι ωραία δωράκιαααα!!! Σε βάζω και στο μπλόγκ μου :)

Καλή εβδομάδα!

Melo είπε...

Lindo. Um ótimo domingo. Bjs

Norma2 είπε...

Muy bonita y abrigada.
Beso desde Argentina

Effie's Sweet Home Designs είπε...

Ε ΚΑΛΑ!!!!!
ΤΙ ΝΑ ΠΩ ! ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ!!!!!ΤΙ ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ; ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!!!!ΛΕΣ; ΠΛΕΚΕ ΠΛΕΚΕ.....
ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΣΥΡΤΑΡΙ!!!!!ΑΜΑΝ ΘΑ ΤΗΝ ΚΟΨΟΧΟΛΙΑΣΕΙΣ ΤΗΝ ΡΕΝΑ!!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!!!!!

Dulcineia είπε...

Olá
Muito lindos os seus trabalhos!!
Parabéns!! adorei!!
Bjos da Dulcineia
Otimo Domingo

ΣΑΝΤΡΙΝΑ είπε...

Είναι τέλειο!!!!Υπέροχο!!!
Καλή εβδομάδα

Noelia είπε...

Bonita bufanda, me gusta mucho hacerlas.

Kitchen Stories είπε...

Όμορφo!

Δεν φτιάχνεις από ένα για κάθε συμμετοχή!
Στη δική μου πρόσθεσε και ασορτί γαντάκια, γιατί κρυώωωωωωνω. :):)

Φιλάκια σου
Z.

Φιλία είπε...

Και τα δύο πολύ όμορφα και σε ευχαριστούμε...
Καλή εβδομάδα

debgoud είπε...

υπάρχει κανένα κόλπο να το κερδίσω εγώ;;;Λέω μήπως!!Χαχαχα

MANUALIDADES ARTISTICAS DE AMPARO είπε...

Hola, nunca son demasiado largas y esta se ve ademas de guapa calentita, hasta pronto.

Βαλάντη Λακούτση είπε...

Φωτολαμπιδίτσα μου καλησπέρα και αυτό το κασκόλ πανέμορφο!!!! Θα ήθελα πολύ να κερδίσω κάτι από τα χεράκια σου!!

Καλό βράδυ!!!

mia είπε...

fotolabida ...όμορφη πλέξη ..ωραία χρώματα ..και ζεστούτσικα...γεια στα χέρια σου κορίτσι μου...

bahar006 είπε...

The color of this piece is great, love it:)

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Α!! μας κακομαθάίνεις. Είναι και τα δυο υπέροχα. Είμαι σίγουρη πως και η φετινή χρονιά θα είανι εξίσου δημιουργική . Να'σαι πάντα καλά.

Ρουλα Σμαραγδενια είπε...

ΦΟΤΟΛΑΜΠΙΔΑ μου θαρώ πως βρήκες δουλειά κουκλα μου δεν ανοιγεις κανενα κασκολομάγαζο;;χι..χι.. μπραβο ..πολύ ομορφα χρώματα...αντε και σε αλλα με το καλό.. φιλακια..

Georginart είπε...

ΦΩΤΟΛΑΜΠΙΔΑΚΙ ΜΟΥ KAI AYTO ΤΟ ΚΑΣΚΟΛ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ!!!ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ!!!!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ!!!!!!!!!!!!

Valavani είπε...

Α και αυτό είναι πανέμορφο!!!Γειαστα χέρια σου!!!

Nil Lima da Silva είπε...

Γειά σου Μαρία, τι κάνεις;
Χαίρομαι λοταρία σας είναι επιτυχής.
Τα βραβεία είναι όμορφες, όλοι θα απολαύσουν.
Συγχαρητήρια!
Σας εύχομαι μια μεγάλη εβδομάδα ο φίλος μου.
Τις καλύτερες ευχές μου και πολλά ειρήνη

Maria Eugenia Rojas Alegria είπε...

Hola:
Hay torta y te invito a celebrar el primer aniversario del Kiosko de Mau y te agradezco el haberme brindado tu amistad bloguera. Gracias por seguirme.
Recoge tu recuerdo de aquí:

http://kioskodemau.blogspot.com/2012/01/primer-aniversario.html#.TxyD4KW1Oa8


Un abrazo lleno de luz y ternura con mucho chocolate.
Mau

εύα είπε...

τόσο ζεστό δώρο και με όμορφα και πρακτικά χρώματα, μπράβο σου !!

purpleleath είπε...

Είναι πανέμορφο! Καλή επιτυχία κορίτσια! Ευχαριστούμε fotobolida! Άντε να φτάσω τους 100 και θα κάνω κι εγώ το πρώτο μου δωράκι! Σε δυο μέρες κλείνω και μήνα στην blogοπαρέα! Φιλιά!

tzeni xr. είπε...

Αλλο ένα πανέμορφο κασκόλ με ωραία χρώματα φτιαγμένο από τα χεράκια σου!!! Καλή σου μερα!

Ξανθή είπε...

Υπέροχα τα δωράκια σου!!
Καλή εβδομάδα.

Joel Artigas είπε...

Muy buena idea! Me ha gustado mucho como te han quedado. Muchos saludos!
Nos leemos.

L. είπε...

Α fotolabida μου αφού το πας έτσι, θα συμφωνήσω κι εγώ με την φίλη Ζ. Kitchen stories! χεχε. Εδώ που φτάσαμε φτιάξε κι ένα σκουφάκι να είναι σετ!
Φιλιά

Ευτυχία είπε...

Αγαπημένη μου Μαρία προσπάθησα πολλές φορές να σου γράψω σχόλιο αλλά μου έβγαζε τετραγωνάκια!!!
Να σου πω λοιπόν, ότι και τα δύο κασκόλ και το προηγούμενο και αυτό είναι υπέροχα!!!Τυχερές οι παραλήπτριες!!! σου έχω ξανά πει ότι θαυμάζω όσους ασχολούνται με το πλέξιμο και εσύ είσαι Χρυσοχέρα!!!
Φιλιά!!!

Μαζί... KaPa είπε...

Το κασκόλ είναι πανέμορφο...το άλλο μου αρέσει πιο πολύ!!!! Αλλά πιο όμορφο ακόμη είναι το decor σου!!! Πολύ ρομαντικό, και ιδιαίτερο!

Joyce van der Lely είπε...

WOw, all the comments are in Greek....I will have to update my knowledge......I used to be able to read old Greek at highschool and speak that a little, but modern Greek and all the meaning of all the words now......pfff.....I love your blog and want to follow you though :)

Marie-Anne είπε...

Καλώς σε βρήκα Φωτολαμπίδα!! Πανέμορφες και καταπληκτικές οι δημιουργίες σου. Εχεις μεγάλο ταλέντο !!! Θα χαρώ πολύ εάν περάσεις κι από μένα !

Pyroessa Handmade είπε...

Πανέμορφα! είχα την εντύπωση ότι σου άφησα σχόλιο (κοιτάω αλλά δεν βλέπω)
φιλιά

Sirena είπε...

hola amiga,gracias por tus visitas y comentarios,y que lindo te quedo tu chal te felicito,te dejo bechitos

"ζαχαρούλα.." είπε...

μην έχεις άγχος.. τα θέλω και τα δύο!!!!

καλημερούδια!!!!!!!!!!!!!!

dimitra είπε...

Ζεστό και με ωραίους συνδυασμούς χρωμάτων! Συγχαρητήρια για το αποτέλεσμα. Είμαι καινούργια και μπορείς να με βρεις στο HappyLittleDots. Φιλάκια και καλή επιτυχία στο νικητή!

Pela είπε...

πολύ ωραίο κι αυτό οπως και το προηγούμενο!!! καλή εβδομάδα φιλενάδα και πάλι να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου!! φιλάκια πολλά!!!

Mossita Bella Gráficos Crochet είπε...

Precios!!!!

Valeria Allão είπε...

Olá tudo bom?
Lindo esse cachecol. Adorei a combinação de cores!

Bjs
Valeria Allão

Georginart είπε...

ΦΩΤΟΛΑΜΠΙΔΑ ΜΟΥ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΤΕΛΙΚΑ!!ΟΧΙ ΜΟΝΗ ΜΟΥ ΒΕΒΑΙΑ!!ΤΟ ΕΒΑΛΑ ΣΤΟ BLOG ΜΟΥ!ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!

Φανή Παπ., Ζωγράφος είπε...

Αχ! τι τυχερούλες!!!θα έχουμε διπλή πιθανότητα να κερδίσουμε ένα από τα 2 πανέμορφα κασκόλ!!! και κάνει και τόσο κρύο!!!σ'ευχαριστούμε γλυκιά μου!!! φιλάκια.

La Gata Coqueta είπε...



Borda el pañuelo de tus sueños de mil colores
Y en cada esquina ponle una cinta de ilusiones…

Si se pierden los encuentras
Si se alejan los acercas
Si se van los atraes

No te desveles que se enojarán
Y si se enojan te olvidarás
Que por un momento…
Has sido feliz bordando un sueño.

Un fuerte abrazo hoy desde mi tierra
Bañada por los aromas del Cantábrico.

María del Carmen



Tante Kiki είπε...

Πωπωωωω! πανέμορφο, γεια στα χέρια σου!!! Να είσαι πάντα καλά!

Юльона είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ για το σχόλιό σας. Δεν είναι τα πάντα είναι σαφής:), αλλά πολύ ωραίο να σας δούμε! Καλή νύχτα! Παίρνω onlaynperevodchikom:)

Μαρία είπε...

Να σαι καλά κορίτσι ...είναι πανέμροφα και τα δύο ..φιλάκια πολλά

vailie είπε...

Ειναι τοσο...αφράτο!!! Μπράβο σου!

Kiki είπε...

Ζεστό!!!! Θα πάρω και το banner φεύγοντας, τώρα το πήρα χαμπάρι!!! Καλό βράδυ!!!

marilise είπε...

Φιλενάδα σουχω κατιτι πέρνα μια βόλτα

Agathi είπε...

πολύ όμορφο μπράβο φωτολαμπιδίτσα μου!!

Marcia Sartori είπε...

oi Amiga!!
Vim agradecer sua visitinha!!
E obrigada pelo elogio!!
Beijos
Marcia

Αναστασία Νεραϊδόσκονη είπε...

πάρα πολύ ωραία τα δώρα σου!!!!χνουδωτά και ζεστά!!!!!!!σαν το μπλογκοσπιτάκι σου!!!!!!!
σε νεραϊδοφιλώ!!!!!!

ʚϊɞ Pérolas do Crochet ʚϊɞ είπε...

Um grande abraço para você!

ROSE είπε...

Beautiful!!!
Mais um lindo trabalho, parabéns!

Bjss
Rose

Magia da Inês είπε...

°º✿
✿✿

Muito bonito!!!
Bom fim de semana!
Beijinhos.
Brasil

º° ✿ ✿⊱╮

Regina είπε...

Olá querida, tudo bem?

Obrigada pela visita, sempre gentil.

O lenço é muito lindo, amei as cores

Parabéns e um beijo

Regina Célia

Nάσια είπε...

ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΙ ΑΥΤΟ ΜΕ ΟΜΟΡΦΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΦΡΑΤΟΥΛΙΚΟ ΜΠΡΑΒΟ ΦΩΤΟΛΑΜΠΙΔΙΤΣΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!!ΠΕΣ ΣΤΗΝ ΜΑΝΙΑ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΓΚΥΚΙΑ Η ΚΙΝΗΣΗ ΤΗΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΗΝΕΙ Ο ΜΠΛΟΓΚΕΡ ΝΑ ΤΗΣ ΑΦΗΣΩ ΣΧΟΛΙΟ.ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΓΛΥΚΟ!!!

aMaryllis είπε...

Καλημέρα μ'ένα βραβειάκι!! Πέρασε μια βόλτα να το παραλάβεις!!
φιλάκιαααααα

Tante Kiki είπε...

Κάτι έχω για σέναααα... Έλα να δεις!!!

Conchi είπε...

Tiene pinta de ser super cálida,felicidades.
Besitos y hasta pronto.

Crissi είπε...

Sehr schöner Schal!
♥Crissi♥

Κάποια* είπε...

Αααχ,γλυκά δωράκια,πανέμορφα^^
καλό βράδυ**

Rosy είπε...

Hola!! Hermosa bufanda, me encantó el color!!!
Besitosss y buen fin de semana

Bea είπε...

Giasou :) Efxaristo gia ta orea logiasou. Pola filia apo tin Germania.

Beatrix Giouras

Viele Grüsse aus Deutschland und alles Liebe ♥

Ανώνυμος είπε...

Μαρία μου τι όμορφα κασκολάκια! Θέλω και έγω ένα από τα δύο-η καλύτερη λύση θα ήταν να έδινες άλλο ένα... Χνουδωτά και όμορφοι συνδυασμοί χρωμάτων για να μας ζεσταίνουν τις κρύες μέρες που έρχονται..

Χρύσα

rena είπε...

Δεν είναι λίγο γιατί ξέρω τη δουλειά έχει για να πλέξεις ένα κασκόλ και πόσο μάλλον δύο,από την άλλη βέβαια ξέρω και πόσο δύσκολο είναι να δώσεις μόνο σε δύο άτομα δώρο όταν όλους τους νιώθεις τόσο κοντά σου κι εγώ το ίδιο παθαίνω κάθε φορά!!!!!
Φιλιά!!!!

Mina είπε...

Your scarves are so beautiful and anyone to win one would be very lucky!

Maria Amélia είπε...

Oi Amiga!
Obrigada pelo carinho da visita!
Bjs
Boa Semana

Cristina Lionetti είπε...

Chissà chi saranno le fortunate vincitrici? :)

Μαιρη είπε...

O,τι πρέπει για το κρύο!!Ευχαριστούμε παρα πολύ!Καλή συνέχεια!φιλιαχχ

kübra είπε...

istanbuldan sevgiler...yaptıklarınız çok güzel ve çok zevkli.

kübra είπε...

istanbuldan sevgiler...yaptıklarınız çok güzel ve çok zevkli.

Evita είπε...

απλά τέλειο, από μια χρυσοχέρα!!

thomi είπε...

ειναι για τρελο χουχουλιασμα:)
γουτσου γουτσου κασκολακι

Georginart είπε...

ΦΩΤΟΛΑΜΠΙΔΑ ΜΟΥ ΣΕ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ!!ΕΙΣΑΙ ΓΛΥΚΑ!

Κατερίνα Διακουμή είπε...

Καλημέρα γλυκιά φωτολαμπίδα!
τι υπέροχα πράγματα φτιάχνεις... κάποτε μικρούλα έπλεκα με βελόνες και βελονάκι και μου θύμισες τι ωραία πράγματα μπορούμε να φτιάξουμε με υπομονή και αγάπη! Βέβαια τώρα που ασχολούμαι με τη ζωγραφική δεν έχω πια χρόνο για πλέξιμο... οπότε μένει να θαυμάζω τα έργα σου!!!!!

Юльона είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο! Φιλία:)

Amparo είπε...

Hola, gracias por tu comentario. Esta bufanda se ve que tiene que ser muy calentita y abrigar mucho, es ideal para estos dias de tanto frio que están haciendo, me ha gustado mucho está preciosa.
Un saludo muy cariñoso,
Amparo

Nil Lima da Silva είπε...

Mapiá Γειά σου, τι κάνεις;
Είμαι εδώ για να σας ευχηθώ καλή μέρα και να είναι ευτυχισμένος.
Μια αγκαλιά.

Kiki είπε...

Αααααα!!!! Μας κακομαθαίνεις παιδί μου!!!! Καλό μήνα να έχεις και σ'ευχαριστούμε πολύυυυυυυ!!!! Φιλάκιααααα!!!!

jenny είπε...

Γεια σου σούπερ φοτολαμπίδα μου με τα σούπερ κασκολάκια σου...Θα χαρώ να είμαι μια τυχερή και να κερδίσω ένα από τα κασκολάκια σου. Αυτό το μωβ ροζ πώς το έκανες? μου θυμιζει κάτι σκουλικάκια που έκανα ως τελείωμα σε μια πλεκτή μου κουρτίνα...Θα μου λύσεις την απορία ? Πολλά φιλάκια.

tania είπε...

πανέμορφο και αυτό όπως και το μωβ !!! ότι πρέπει για τις κρύες μέρες που έχουμε φέτος !!!

Χαριτίνη είπε...

ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΜΑΡΙΑ-ΦΩΤΟΛΑΜΠΙΔΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΟΣΟ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΚΑΙ ΖΕΣΤΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ!!!
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΣ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΦΗΝΕΙΣ ΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΟΥ, ΓΙΑΥΤΟ ΤΩΡΑ ΠΕΡΑΣΕ, ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΕΝΑ ΒΡΑΒΕΙΑΚΙ!!
ΣΕ ΦΙΛΩ!!!

Maria Amélia είπε...

Oi!Saudades!
Passa lá no blog que tem selinho para voce.
Bjs

Demi είπε...

Μαρία εκπληκτικά και πολύ ζεστα τα δωράκια σου!!Να σαι καλά και πάντα δημιουργική!!!ΜΠΡΑΒΟ!

Gloria Beatriz είπε...

PRECIOSO TEJIDO!!!

TE INVITO A MI R.A. # 26
FELIZ FIN DE SEMANA -.- -.-

Georginart είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΦΩΤΟΛΑΜΠΙΔΑΚΙ ΜΟΥ!! ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΜΗΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!

Λενα είπε...

τοσο κοπος για μας..κ φαινεται τοσο χουχουλιαρικο...τελειο !!!

mairi είπε...

Είναι πολύ όμορφα κ' τα 2!Πέρασε απ'το blog μου που έχω κάτι για σενα!

lululan είπε...

Preciosa bufanda, si son largas, se pueden dar mas vueltas alrededor del cuello y calientan mas. Me alegro que ya tenga mas de 500 seguidoras. Saludos.

Rosangela είπε...

Passei aqui para dizer que a minha postagem desse domingo será para você que está passando por um frio intenso, espero que mesmo de tão longe possa contribuir para esquentar (um pouquinho que seja) o seu domingo.
Fique a vontade para compartilhar (no seu blog) a receita do Chocolate quente dos Deuses com as amigas, vizinhos e parentes, a receita está no meu blog http://rosangelabrilhos.blogspot.com
Bjs

purpleleath είπε...

Σου έχω ένα βραβειάκι! Φιλάκια!!!

Crissi είπε...

Sehr schöner Schal!!!
♥Crissi♥

creative journey deppy11 είπε...

υπεροχα !!! τελεια!!!! μπραβο στα χερακια σου!!!

Εύη είπε...

Τι υπέροχα πράγματα που φτιάχνεις! Τα κασκόλ σου το ένα πιο ωραίο από το άλλο!

Pela είπε...

καλήηηηη εβδομάδαααααα!!!

ELLIExirium είπε...

καλησπέρα fotolabida!! Πέρνα μια βόλτα... σε περιμένει βραβειάκι! Φιλιά!!!

Katrina είπε...

Καλα ε στην πρωτη φωτογραφια ειναι σαν πινακας!!!Ευχαριστουμε πολυυυυ!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

♥ Lila ♥ είπε...

Hi Dear,
Your handmade is really nice. Thanks for share whit us!
Hugs,

Kaiva είπε...

Dear fotolabida, you're beautiful collages and certainly warm scarf.
Happy days
Dear fotolabida, you're beautiful collages and certainly warm scarf.
Happy days
IVA

Sofi είπε...

Τέλεια κ τα κασκολάκια και η παρουσίαση τους μέσα στις κορνίζες!! :)

Luzdelunna είπε...

se ven preciosas las bufandas!!!!!

fashionypo είπε...

φωτεινο μου πλασμα ειναι τελειο μπραβο σου

Μαρία είπε...

μου αρεσαι το στησιμο που εκανες επανω..τελοιο..οσο για το κασκολ..ειναι πολυ ομορφο και ζεστο..και το αλλο..νασαι καλα..φιλια

Simone pinturas e crochês είπε...

Olá amiga!
Obrigada pela visita e pela oportunidade de conhecer seus trabalhos, seu blog é tudo de bom!
LINDO DEMAIS!
Um beijo e tudo de bom!

melanzana είπε...

Hvala na lijepim komentarima!!!!!
Pozdrav..

Kiki είπε...

Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις!!! Φιλιά πολλά!!

Caldeirão das Artes by Mallú Marianno είπε...

Olá, anjo...adoro muito seu trabalho e venho aqui ofertar um mimo para tí (um selinho)....parabéns pelo seu belo trabalho...segue o link abaixo:

http://caldeiraodasartesmallu.blogspot.com/2012/02/ai-meus-anjos.html#links

Beijos na alma!!!!
Mallú Marianno

Magia da Inês είπε...

Bom domingo!
Boa semana!
Beijinhos.
Brasil

(⁀‵⁀,)
¸`⋎´
¸.•°`♥

.