14/2/12

Giveaway -Κλήρωση







Γειά σας,


Πριν ανακοινώσω τα ονόματα των τυχερών θέλω να σας ευχαριστήσω για τις τόσες πολλές συμμετοχές σας στο πρώτο giveaway μου και για τα τόσο καλά σας λόγια!!!







Μετά απο έλεγχο κατάφερα να διαχωρίσω τις άκυρες (ευτυχώς λίγες) από τις έγκυρες συμμετοχές. Εγκυρη συμμετοχή  είναι αυτή που προέρχεται από αναγνώστη/στρια. Οσοι εστειλαν πάνω από ένα σχόλιο,  μέτρησε μόνο το πρώτο στην κλήρωση.







Οι τρείς τυχερές της κλήρωσης είναι:

  1ο ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ  http://diamadaki.blogspot.com/








  2o MANUALIDADES ARTISTICAS DE AMPARO  http://manualidadessartisticas.blogspot.com/








  3o KIKI Creative Moments  http://justcreativemoments.blogspot.com/






Συγχαρητήρια στις τυχερές!!!!Περιμένω τα στοιχεία σας στο email μου για την αποστολή των δώρων.



ΦΙΛΙΑ!!!


73 σχόλια:

Gloria Beatriz είπε...

_______,-~-. ___.--.__ .-~-,_______
_______/ .- ,'__________`. -.\______
_______\ ` /`__________' \ '/______
________`-/___'a___a`___\-'________
_____________,'(_)`._____________
_________\___( .__.)___/_________
__________\___`.__,'___/__________
__________.-`._______,'-.__________
________,'__,'___`-'___`.__`._______
_______/___/__♥♥♥_____\___\____
_____,'____/___♥♥♥______\___`.___
___,'_______ GRACIAS X TU ___`._
_______,'___ AMISTAD ♥♥♥ `._____
___`.__,'_.-\____________/-._`.__,'__
_________/_`._________,'__\_______
__.""-._,'______`._:_,'_______`.,-"".__
_/_,-._`_______)___(________'_,-.__\
(_(___`._____,'_____`.______,'___)_)
_\_\____\__,'________`.____/___/_)

Norma2 είπε...

Felicitaciones a las ganadoras y gracias a ti por los regalos.
Beso desde Argentina, y te dejo mi blog sobre NUTRICION por si quieres curiosear
http://siempreseraprimavera.blogspot.com

marilise είπε...

συγχαρητήρια σε όλες μπράβο σας και καλοφόρετα τα δωράκια

Dulcineia είπε...

Olá amiga
Obrigada pela visita e pelo comentário, apareça sempre!!
Adorei os cachecóis, as cores são lindas e os modelos também!! Parabéns!!
Bjs e uma otima semana
Dulcineia

♥ sara ♥ είπε...

grazie per essere passata nel mio blog. è un piacere scoprire il tuo blog e le tue belle creazioni!

Marie-Anne είπε...

Συγχαρητήρια στις νικήτριες ! Μπράβο και σε σένα Φωτολαμπίδα για τα ωραία σου κασκόλ !!!!!

Iza είπε...

ja jakoś przegapiłam,ale trudno
następnym razem dopilnuję zabawę
pozdrawiam serdecznie

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Πω πω δε το πιστεύω. Όλη η μέρα μου ήταν με μια λέξη χάλια και μόλις τώρα είδα πως κέρδισα και μάλιστα το μωβ που είναι το αγαπημένο μου χρώμα.Σέυχαριστώ πολύ πολύ πολύ .

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ! Α ΧΑ! ΤΗΣ ΚΙΚΙΤΣΑΣ ΜΟΥ ΘΑ ΤΗΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΖΕΣΤΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΓΕΤΩΝΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝΕ!!!!!!!!ΜΠΡΑΒΟ ΠΥΓΟΛΑΜΠΙΔΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΠΛΕΚΤΑ ΣΟΥ!!!!!!!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!

Sirena είπε...

felicidades a las ganadoras pase a fellicitarte por el dia de la amistad,que la pases super,gracias por ser mi amiga,te dejo bechitos

Katrina είπε...

Συγχαρητηρια στης τυχερες!!!!!!

Stone είπε...

Καλοφόρετα να είναι κορίτσια!!!Μπραβο Φωτολαμπίδα!Φιλακια πολλά!

Kiki είπε...

Αααααααααα!!!!! ΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!ααααααααα!!!!! Πώς να εκφράσω την χαρά μου;;;;;; Είμαι όντως πολύ τυχερή!!!!! Χα χα χα!!!! Κασκολάκι από τα χεράκια σου!!!! Καλά θα γίνουμε αυτοκόλλητοι!!!! Τέλειοοοοοο!!!!!!! Ευχαριστωωωωωωωώ!!!!

Kiki είπε...

Καλά από τη χαρά μου δεν βρίσκω το email σου!!! Βοήθειαααα!!!!

Mania είπε...

Φιλενάδα μου συγχαρητήρια στις τυχερές αλλά και σε εσένα για τα όμορφα και ζεστά κασκόλ που επλεξες!!Φιλάκια!!

Faniquito είπε...

Oii, querida !

Parabéns as vencedores.Os premios são lindos.

Beijinhos

Ana

Rena Christodoulou είπε...

ΜΕ ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ!!!!!!!!
ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΓΙΑ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!!

Angelique είπε...

Μπράβο στα κορίτσια!!!Πάντα τυχερές!!!
Καλοφόρετα!!

Μαζί... KaPa είπε...

Συγχαρητήρια στις τυχερούλες!!!!

Ρουλα Σμαραγδενια είπε...

Πολύ ωραια τα δωρακια σου ...τα πλεχτα και μπράβο στίς τυχερές που θα φορέσουν ΦΟΤΟΛΑΜΠΙΔΑ μου..αν και ειχα βάλει στο μάτι το μπεζουλί....χα..χα..ΚΙΚί μου με γειά σου κούκλα μου.... με γειά και στα αλλα κορίτσια που τα κέρδισαν... φιλακια...

vailie είπε...

Υπεροχο και το τριτο κασκολακι! μπραβο Φωτολαμπιδα μου για την γενναιοδωρη καρδια σου!
Συγχαρητηρια και στις νικητριες φυσικα! Καλοφορετα κοριτσια!
Κριμα που δεν ειμαι κι εγω μια απτις τυχερες....
Φιλακιαααα!!!

jenny είπε...

Είσαι σούπερ! μπράβο σου και συγχαρητήρια στα κορίτσια που τα κέρδισαν !

maya:) είπε...

μπράβο στις τυχερούλες!!!!πάντα καλότυχες να είναι!!συγχαρητήρια και σε εσένα για τα απίθανα δώρα σου!!!!!!!!!!πολλά φιλάκια!!!!!!!!

Donna είπε...

Congratulations to all of your winners. Your work is beautiful. Any one would be proud to win your beautiful scarves!

Blessings,
Donna

thomi είπε...

καλημερουδιααααααααα
περασε απο το σπιτακι μου να παρεις το μουσικο βραβειο που σε περιμενει με αγωνια!

anthivolon είπε...

Συγχαρητήρια στις τυχερές που θα ζεστάνουν το λαιμουδάκι τους με αυτά τα περίτεχνα κασκόλ!!! Συγχαρητήρια και σε σένα που τα έφτιαξες!!
Τα φιλιά μου

Μαριάννα είπε...

Συγχαρητήρια στις τυχερές !!!!!!!!!

{Marianna} είπε...

Συγχαριτήρια στις τυχερές! :D

Ειρήνη είπε...

συγχαρητήρια σε όλες και καλοφόρετα!!!

julia είπε...

Felicidades a la ganadoras!!!
Mil besos...Julia

Panayiotis homemade είπε...

τα συγχαρητήρια μου σε σένα για την οργάνωση που έκανες να σαικαλά

Kate είπε...

Συγχαρητήρια κορίτσια!
Και ένα μεγάλο μπράβο σε σένα fotolabida μας!
Και φυσικά καλοφόρετα!!
Φιλια πολλά σε όλες!

Φιλία είπε...

Μεγάλη επιτυχία το giveaway σου, μπράβο και συγχαρητήρια στις τυχερές!
Φιλιά πολλά

Φανή Παπ., Ζωγράφος είπε...

Συγχαρητήρια κορίτσια!!!τυχερούλες!!θα έχετε από ένα τόσο όμορφο κασκόλ της αγαπημένης μας Φωτολαμπίδας, να σας ζεσταίνει!!!φιλάκια και Μεγειά σας!!!

CAVI είπε...

Felicitaciones a las ganadoras , espero tener más suerte la proxima vez.

daphnofila είπε...

Συγχαρητήρια στις νικήτριες και συγχαρητήρια στην διοργανώτρια του διαγωνισμού για την τόσο γλυκιά κίνηση που έκανε.

Sofi είπε...

Για περάστε από το σπιτάκι (http://sofishomemade.blogspot.com/) για βραβειάκι!

Δημιουργία είπε...

Μπραβο στις τυχερες, αλλα και σ'εσενα που εφτιαξες τα ομορφα δωρακια.

Aspa είπε...

Συγχαρητήρια στις τυχερές... καλοφόρετα...Συγχαρητήρια και σε σένα για την δημιουργία αλλά και την απλοχεριά σου!!!

Kippy Marrie είπε...

Olá... Vim agradecer sua visita em meu blog e seguir também.
OBRIGADA PELA AMIZADE.
Gostei muito de seu blog também.
Sempre que puder, apareça em meu blog, será bem vinda.
Ótimo final de semana e fica com o Papai do Céu.
Aus e Beijos de mamis com amor e carinho das amigas do Brasil ...

KIPPY & LILLY

Magia da Inês είπε...

Amiga,
Bom fim de semana!
Beijinhos.
Brasil

(⁀‵⁀,) ✿
.`⋎´✿✿¸.•°
✿¸.

Isabel Silva είπε...

Obrigada pela visita ao meu blog.
Beijos e bom fim de semana.
Isa

Χαριτίνη είπε...

ΓΛΥΚΕΙΑ ΜΟΥ ΜΑΡΙΑ-FOTOLABIDA ΠΑΝΤΑ ΜΑΣ ΣΥΝΑΡΠΑΖΕΙΣ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ, ΓΙΑΥΤΟ ΠΕΡΑΣΕ ΑΠΟ ΤΟ BLOG ΜΟΥ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙΣ ΕΝΑ ΑΚΟΜΗ ΒΡΑΒΕΙΑΚΙ!!!
ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΛΗ ΜΟΥ!!!

L. είπε...

Συγχαρητήρια κορίτσια! Πάντα τυχερές!!

Nάσια είπε...

Fotolabida μου μπραβο σου ειναι πανέμορφα και τα κορίτσια είναι πολύ τυχερά που θα τα φοράνε και θα τα χαίρονται!!!Να είσαι καλά και πολλά φιλάκια!!!

Kiki είπε...

Καλή εβδομάδα γλυκιά μου Φωτολαμπίδα!!! Σε φιλώ!!!

Evita είπε...

Καλοφόρετα στις τυχερές!!!!
Φιλιά στην χρυσοχέρα!

Μαρία είπε...

πολυ ομορφα τα δωρακια..να τα χαρουν..καλη σου βδομαδα..φιλια

Nil Lima da Silva είπε...

Γεια σου Μαρία, είσαι καλά;
Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη και για τα καλά σας λόγια.
Μου αρέσει να ζωγραφίζω λαγουδάκια για το Πάσχα.
Συγχαρητήρια για την ισοπαλία, ήταν μια μεγάλη επιτυχία!
Μια μεγάλη αγκαλιά και καλή εβδομάδα.

SPYRIDOULA είπε...

Kαλώς σε βρήκα!Υπέροχες οι δημιουργίες σου!Πολύ όμορφη κίνηση το giveaway!Συγχαρητήρια σε εσένα και στις νικήτριες!φιλια!

Kiki είπε...

Μάντεψε με τι πήγα σήμερα στο σχολείο;;;;
Είναι τέλειο!!! Σε φιλώ!!!!

Helen Gr είπε...

Μπράβο σ' εσένα και συγχαρητήρια στις τυχερές!!!

Πέρασε, αν θέλεις, κι από εμένα, ένα παιχνιδοβραβείο σε περιμένει!

Καλό σου βράδυ!

EvaG είπε...

Συγχαρητήρια στις τυχερές.!!!!Σε περιμένει ένα βραβείο.Πέρνα όποτε μπορείς.!!

Eri είπε...

Συγχαρητήρια στις τυχερές και καλώς σε βρήκα Φωτολαμπίδα μου! φιλάκια

Small Things είπε...

Γεια σας! Το ιστολόγιό σας είναι πολύ ωραία!
Κοίταξα το blog σας με μουσική υπόκρουση! =) «Αχ άγγελέ μου" από το YouTube! Πολύ χαριτωμένο!
φιλιά

Pela είπε...

Καλημέρα Fotolabida μου! τυχερά τα κοριτσάκια που κέρδισαν, κρίμα που δεν ήμουν κι εγώ μέσα σ'αυτές :( next time...σε φιλώ! μουτς!

Pela είπε...

Καλημέρα Fotolabida μου! τυχερά τα κοριτσάκια που κέρδισαν, κρίμα που δεν ήμουν κι εγώ μέσα σ'αυτές :( next time...σε φιλώ! μουτς!

MANUALIDADES ARTISTICAS DE AMPARO είπε...

Hola ¡DIOS MIO QUE SORPRESA!, esto si que no me lo esperaba estoy con la boca abierta muchísimas gracias, enhorabuena a las otras afortunados, un abrazo y hasta pronto.

fernandez είπε...

HOLA MIL GRACIAS POR SU AMABLE VISITA A MI BLOG, LA FELICITO POR EL SUYO ES MARAVILLOSO.
SALUDOS CARIÑOSOS
CARMEN

Lila Moonlight είπε...

Thanks for your greek comment, wish I understood : )

Sofi είπε...

Σνιφ δεν κέρδισα...δεν πειράζει άλλη φορά. Καλοφόρετα στις τυχερούλες!! Φιλάκιααααα

habinos είπε...

very nice<3 http://habinos.blogspot.com/

stefania είπε...

Bellissime queste sciarpe. complimenti a chi le ha vinte

Elisa 2011 είπε...

Non ho vinto,sarà per la prossima volta, complimenti alla vincitrice.

Isabel Silva είπε...

Parabéns aos felizes contemplados.
Beijos
Isa

Pela είπε...

Καλό 3ήμερο fotolabida μου!! να περάσεις τέλεια! φιλάκια πολλά!!!!

ΔΗΜΗΤΡΑ είπε...

Καλό τριήμερο!!!
:)

Λενα είπε...

ζηλευω ολες τις νικητριες..φοβερα τα δωρακια τους..ευχομαι καλοφορετα κ να ζεσταινουν την καθε τους στιγμη...
μου αρεσε παρα πολυ η παρουσιασή σου σ αυτο το ποστ..ειναι γλυκια σαν τις καραμελες σου..μπραβο..
καλο τριημερο ευχομαι

Kiki είπε...

Καλό τριήμερο Φωτολαμπίδα μου! Να περάσετε τέλεια Κούλουμα!!!! Σε φιλώ!!!

Sophie είπε...

Kαλό τριήμερο και σε σένα γλυκιά μου να περάσεις τέλεια!!!Φιλάκια!!

Ροδούλα είπε...

Φωτολαμπίδα μου, πέρασα για να σου ευχηθώ και από δω, και έπεσα πάνω σε αυτή την τόσο όμορφη ανάρτηση!
Συγχαρητήρια στις τυχερές. Τι όμορφα που παρουσίασες την κλήρωση και ιδιαίτερα το αποτέλεσμα!!!
ΚΑΛΟ ΤΡΙΗΜΕΡΟ ηλεκτρονική μου φίλη, να περάσεις όμορφα!
Φιλάκια!!!

Aslı είπε...

Çok güzeller çok beğendimm :)

Cihan είπε...

superrrrrrrrrrrr

.