26/2/12

Kασκόλ και Λαιμός





Γειά σας,

Το κασκόλ και ο λαιμός είναι πλεγμένα με ακρυλικό μαλλί.






Το ακρυλικό νήμα είναι κατασκευασμένο απο τεχνητές ίνες που μοιάζουν με μαλλί. Οι πρώτες ακρυλικές ίνες δημιουργήθηκαν
το 1941 και είναι η εναλλακτική λύση για τους ανθρώπους που υποφέρουν από αλλεργίες σε ζωικές και φυτικές ίνες.








Παραγωγή ακρυλικών ινών γίνεται περισσότερο  στην Άπω Ανατολή, την Τουρκία, την Ινδία, το Μεξικό και τη Νότια Αμερική.

Πολλοί κατασκευαστές συνδυάζουν ακρυλικές ίνες και ίνες από μαλλί σε ένα μείγμα που μας δίνει
τη ζεστασιά και την αίσθηση του μαλλιού, ενώ ο ακρυλικές ίνες το καθιστούν ανθεκτικό
σε σκώρους και στην φθορά από την έκθεση στο ηλιακό φως. Τα ακρυλικά πλένονται στο πλυντήριο και δεν χάνουν εύκολα την ζωντάνια των χρωμάτων τους.









Τα ακρυλικά πλεκτά είναι μαλακά, έχουν ελαστικότητα, και διατηρούν το σχήμα τους.


Καλή Σαρακοστή!! Φιλιά!!


131 σχόλια:

Sophie είπε...

Φαίνονται και τα δυο πολύ ζεστά και χουχουλιάρικα!!!Μου αρέσουν πολύ τα χρώματα αλλά και τα σχέδια!!!Ευχαριστούμε και για τις πληροφορίες είναι πολύ χρήσιμες!!!Καλή Σαρακοστή και σε σένα Φωτολαμπίδα μου και να περάσεις τέλεια όπου κι αν πας!!Φιλάκια!!!

purpleleath είπε...

Πανέμορφα είναι!!! Μπράβο κοριτσάκι μου!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Βάζεις ιδέες για τα κορίτσια μου.
Πρέπει να στρωθώ!
Είναι πολύ όμορφα!

Να περάσεις καλά!

Panayiotis homemade είπε...

πολύ όμρφα και ωραία χρώματα..αλλά και ενημερωτική ανα΄ρτηση δεν τα γνωριζα....να σαι καλά

Petra είπε...

Wunderschöne Schals!!!!!
Liebe Grüße aus Deutschland
Petra

Katerina Galati είπε...

Μ' αρέσουν πολύ και τα δύο. Ο λαιμός ειδικά είναι απίθανος!
Φιλιά και καλή Καθαρά Δευτέρα!!!

Χαριτίνη είπε...

ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ, ΤΟ ΚΑΣΚΟΛΑΚΙ ΚΑΙ Ο ΛΑΙΜΟΣ, ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΥΠΕΡΟΧΑ, ΟΠΩΣ ΟΛΕΣ ΣΟΥ ΠΑΝΤΑ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!!!
ΟΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΕΣ!!!!
ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΟΨΥΧΑ ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ΚΑΙ ΓΩ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ, ΚΑΛΟ ΤΡΙΗΜΕΡΟ ΚΑΙ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ!!!
ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

Noblesse είπε...

these are so pretty!

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Άλλη μια πανέμορφη δουλειά. Ειδικά το κασκόλ έχει και υπέροχο χρώμα.

Dulcineia είπε...

Olá amiga
Os seus cachecóis ficaram lindos!!! eu adoro esse tipo de cachecol com pelinho, são lindos e muito quentinhos!!! Adorei o seu trabalhinho!! Parabéns!!
Bjs e um Bom Domingo
Dulcineia

Mania είπε...

Φιλενάδα μου να σου πω και τις ευχές μου γραπτά!! Καλά κούλουμα!! Οσο για το κασκόλ και τον λαιμό τι να πω? οι φωτό τα αδικούν. Φιλάκια!!

Όστρια είπε...

Καλημέρα.Ελπίζω να έχω θέση στην όμορφη παρέα σας.Χαίρομαι που σε γνωρίζω τόσο γλυκειά και δημιουργική.Καλή Σαρακοστή...

ΜΑΙΡΗ είπε...

Καλή Σαρακοστή φίλη μου!
Οσο για τα κασκόλ σου είναι υπέροχα και με πολύ όμορφα χρώματα.
Τα φιλιά μου

Magia da Inês είπε...

Lindas cores, lindo trabalho.
Boa semana!
Beijinhos.

¸.•°`♥✿⊱╮
ღ°Brasilº♫º

Konstantina είπε...

Πάρα πάρα πολύ όμορφα!! Ακρυλικό μαλλί??? Δεν ήξεραν ότι υπάρχει τέτοιο πράγμα!! Καλά κούλουμα!!

nonna papera είπε...

ma che belli!

* Sandra Santos * είπε...

Τι όμορφο έργο, σας ευχαριστώ για διακοπή από και περιποιούνται φιλιά

mia είπε...

Fotolabida όμορφα και τα δύο...και μια που το κρύο επιστρέφει...και χρήσιμότατα...
Καλά κούλουμα και καλή σαρακοστή..κορίτσι μου..

mypatchworkantahkarana είπε...

Hola son unas bufandas muy bonitas ...te felicito y besos

Φιλία είπε...

Πάαααααρα πολύ όμορφα και τα δύο...
με τον "λαιμό" ξετρελάθηκα....
Καλή Σαρακοστή και φιλιά πολλά

despina είπε...

Πάρα πολύ όμορφα και τα δύο!!!φιλιά!!

Norma2 είπε...

Deben ser muy calentitas y suaves.
Beso desde Argentina desde mi blog de NUTRICIÓN
http://siempreseraprimavera.blogspot.com

marileni είπε...

Ομορφα τα κασκόλ αλλά ωραίες και οι πληροφορίες...

Μαρία είπε...

πολυ ομορφα τα κασκολ..με ωραια χρωματα..πολυ σωστες πληροφοριες..να σαι καλα..καλη Σαρακοστη..σε φιλω..

L. είπε...

Τελικά λαιμός λέγεται ε;; Τι άσχετη, δεν το ήξερα. Το σίγουρο είναι ότι μου αρέσουν πολύ!!!
Φιλιά και καλά να περάσετε!

pattas είπε...

thankyou for stopping by my blog, :))
Love the way you have combined both yarns for a unique look.. :))

Φανή Παπ., Ζωγράφος είπε...

Υπέροχα!!!το πρώτο όμως μου έκλεψε την καρδιά!!!μπράβο γλυκιά μου!!!φιλάκια , καλή σαρακοστή!!

Rosy είπε...

Beautiful works!!! Thanks for visiting me.
Kisses

Lilian y sus ortizadas... είπε...

Saludos...lindos trabajos y feliz inicio de semana, besos.

MARIA VILLIOTI είπε...

Πολύ όμορφα όλα!!!Και οι πληροφορίες που μας δίνεις πολύ ενδιαφέρουσες.Παρεξηγημένο το ακρυλικό αλλά κάνει μια χαρά τη δουλειά του...Φιλιά και καλό βράδυ.

Μαiρη είπε...

Ξέρεις, πολλές φορές υποτιμούμε την συνθετική ίνα αλλά έχουμε άδικο. Υπάρχουν αξιόλογα συνθετικά νήματα που δίνουν αποτέλεσμα τέτοιο που οι φυσικές ίνες δεν μπορούν να δώσουν. Καλοφόρετα όλα και καλή Τεσσαρακοστή!!!

ElenaG είπε...

Πάρα πολύ όμορφα!και τα χρώματα επίσης...ευχαριστούμε και για τις πληροφορίες...κάτι να μαθαίνουμε και μεις οι άσχετες!

καλή Σαρακοστή να έχεις

Νίκη είπε...

Σημερα που ξαναχάλασε ο καιρός τα πλεκτα σου είναι ό,τι πρέπει,και όμορφα και ζεστα!!
Οι πληροφορίες είναι πολύ χρήσιμες,η αλήθεια είναι ότι προτιμούμε τις φυσικές ίνες αλλά συχνα μας απογοτεύουν γιατί χανουν το χρωμα και το σχήμα τους.
Καλή Σαρακοστή!

Βίκυ είπε...

Πολύ όμορφα!!!!Καλή σαρακοστή!

misirloumisirlou είπε...

Καλη Σαρακοστη γλυκια μου χρυσοχερα!Παντα κανεις καλη εντυπωση με οτι φτιαχνεις....Καλη συνεχεια!misirlou

Laura Ivonne είπε...

Hi !! Very nice !! The colours are beautiful, congratulations, kisses and happy week !!

Sonia Araújo είπε...

Γεια σου αγαπητέ!
Σας ευχαριστούμε για τη φροντίδα.
Ευχαριστήθηκα πολύ το έργο τους.
Έχετε ένα μεγάλο Σαββατοκύριακο.
Είμαι χρησιμοποιώντας το Google μεταφραστή, οπότε ζητώ συγγνώμη αν δεν κατάλαβα.
Αγκαλιές από τη Βραζιλία

areiasdejade είπε...

Obrigada pela visita me deixou feliz demais, é uma honra!
Seus trabalhos estão maravilhosos, não me canso de admirá-los, parabens
Nely

Nergiz GP είπε...

Merhaba, çok güzeller, renkleri harika. Bilgiler de faydalı. Ankara'dan sevgiler.

Ευ αγωνίζεσθαι είπε...

Καλή σαρακοστή κι από μένα!

Josinete Beatriz είπε...

Olá!Tudo está lindo, por aqui! Agradeço de coração a visitinha carinhosa!
Boa semana, bjs
Josi

Sofi είπε...

Φαίνονται τόσο μαλακά και με ωραία χρώματα...! Φοβερά, μπράβο σου! Φιλάκια πολλά!

Kiki είπε...

Φωτολαμίδα μου, τι έφτιαξες πάλι!!! Φαίνονται τόσο μα τόσο μαλάκα και τα χρώματά τους είναι υπέροχα! Συγχαρητήρια για άλλη μια φορά!!! Καλή Σαρακοστή σου εύχομαι και καλή εβδομάδα!!! Σε φιλώ!!!

Genny είπε...

tutte bellissime.....

Αγγελικη Ν είπε...

Ο λαιμός είναι τόσο χουχουλιάρικος, cool, υπέροχος! Μου αρέσει και το χρώμα του και όλα! Γεια στα χέρια σου! Καλή Σαρακοστή!
Φιλάκια από Ν Αφρική

Rita artes manuais είπε...

Olá Nice
Adorei receber sua visita e obrigada por me seguir
Adorei seus trabalhos
Amiga como faço para te seguir também
estou procurando a caixa de seus seguidores e não encontro
Também quero te seguir
Bjs e até +

Nemecis είπε...

πωπωπω τι όμορφα που είναι.ευχαριστούμε και για την ενημέρωση. καλή σαρακοστή!

Nil Lima da Silva είπε...

Γεια σου Μαρία, πώς είστε;
Είμαι πολύ χαρούμενος με την υπέροχη επίσκεψη σας.
Είστε πολύ ευγενής με την εργασία τους, όλα τα ωραία!
Μια μεγάλη αγκαλιά και καλή εβδομάδα.
Είμαστε τώρα στη Σαρακοστή Καθολική στη Βραζιλία.
Φιλιά.

ΣΑΝΤΡΙΝΑ είπε...

Είναι πανέμορφα!!!!!!!!!!!!!!
Καλή Σαρακοστή
Φιλιά

αχτίδα είπε...

Φαντασικό..όμορφες και μαλακές κατασκευές,,καλημέρα γλυκιά μου !

maritza είπε...

Gracias por pasarte por mi blog. Tus bufandas están preciosas. Me gustan mucho las lanas. Un beso

Pela είπε...

Καλημέρα και καλή σαρακοστή! Tέλεια τα κασκολάκια φιλενάδα, μπράβοοοοο!! μήπως έχεις κάποιο λογαριασμό στο etsy να σε κάνω add??

Mαρίτα Καράπη είπε...

Φωτολαμπίδα μου είναι εκπληκτικά όσα έκανες!Καλή Σαρακοστή σου εύχομαι!Φιλιά πολλά!

EvaG είπε...

Καλημέρα.Καλή Εβδομάδα.Φωτολαμπίδα είναι φοβερά.!!! Εύγε.!!!Και να πω ένα μπράβο!!που έγραψες και πληροφορίες για το ακρυλικό νήμα.Είναι παρεξηγημένο νήμα αλλά εμένα μου αρέσει και το χρησιμοποιώ.Μπράβο και πάλι μπράβο.

Simone pinturas e crochês είπε...

Olá querida amiga!
Seus cachecóis estão lindíssimos e cheios de charme! AMEI!!!
Um beijo com muito carinho!

Βαλάντη Λακούτση είπε...

Πανέμορφες οι δημιουργίες σου!!! υπέροχα τα χρώματα!!!
Έλα από το σπιτάκι μου έχει βραβείο!!! σε φιλώ!!!

SPYRIDOULA είπε...

Πολύ όμορφα,ζεστά και με υπέροχα χρώματα!!!Μπράβο!

Μαζί... KaPa είπε...

Καλή Σαρακοστή και σε εσένα κορίτσι με τα υπέροχα κασκόλ , με τα φανταστικά χρώματα!!!!

Iza είπε...

wprawdzie już wiosna,ale te są śliczne,bardzo ładne
pozdrawiam

anthivolon είπε...

Είναι σα να τα φόρεσα και ζεστάθηκα με τη παγωνιά που έχει έξω!!!
Είναι όλα τους πανέμορφα!!

Summertime Blues είπε...

πανέμορφα και ζεστά!
καλή Σαρακοστή.
φιλιά!!

Crissi είπε...

Sehr schön!!
♥Crissi♥

Nάσια είπε...

FOTOLABIDA ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΣ Τ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΕ ΓΡΑΦΩ FOTOBOLIDA .
ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΑΦΡΑΤΑ ΤΑ ΚΑΣΚΟΛΑΚΙΑ ΣΟΥ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΑΣ ΖΕΣΤΑΙΝΟΥΝ.ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΥΝ ΠΟΛΥ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΠΟΥ ΠΛΕΚΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΟΤΥΠΑ ΚΑΙ ΚΟΜΨΑ ΚΙ ΕΧΟΥΝ ΩΡΑΙΑ ΧΡΩΜΑΤΑ!!!
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

clarice artesanatos artes criativas.... είπε...

Olá Amiga!!!!!!!!!Obrigada por me visitar e se hospedar lá,amei seus cachecol muito lindo esse trabalho.BJAAOOO.

Angela είπε...

Ευχαριστώ για τη διακοπή, αγάπησα κασκόλ της, συχνά πίσω και να φέρει τους φίλους, τα φιλιά

Sirena είπε...

hola amiga,que bello trabajo eres una experta en el tejido,felicidades y gracias por tu linda visita y mensaje,te dejo bechitos

thomi είπε...

τρελαινομαι για το λαιμο..ειναι πολυ ιδιαιτερος και δίνει πολύ στιλ σαυτον που τον φοράει!
αντε δεν το στέλνεις καμια βολτίτσα προς τον πειραιά:)
φιλια πολλα

vailie είπε...

Αααχ! Θελω να τα νιωσω στο λαιμο μου.... Εχω κι εγω παρει κατι τετοια νηματα και στην επομενη αναρτηση μου θαχω βραχιολια απο τετοια νηματα. Και σσε κασκολ που εχω φτιαξει ενα λευκο....μαμμα μια!!!! Απιθανη υφη!
Εγω τα λατρευω τα συνθετικα! Εχουν κι ενα αλλο πλεονεκτημα,μπορουν να ειναι λεπτα ή με αραιη πλεξη, μα και παλι να σε κρατουν ζεστη γιατι ειναι η συνθετικη τριχα τετοια!
(Το πιστευεις πως χθες βραδυ την ωρα που ξαπλωνα σκεφτηκα:ωχ,ξεχασα να μπω στην Φωτολαμπιδα..." ακι το πρωι μου ειχες αφησει σχολιο!!!!!!!!)Κουφαθηκα,μικρουλα! Σε ευχαριστω! Καλη σου μερα και καλη Σαρακοστηηη!!!!!

MANUALIDADES ARTISTICAS DE AMPARO είπε...

Γεια σας ευχαριστώ πολύ για τις επισκέψεις και τα σχόλια σας, σας γράφω με το μεταφραστή του Google και μπορείτε να βρείτε το περίεργο λείπει. Τα κασκόλ είναι πανέμορφα, Esrei πολύ καλή με βελόνες, μια μεγάλη αγκαλιά και σας δούμε σύντομα.

peggy είπε...

καλώς σε βρήκα στο όμορφο σπιτάκι σου...είναι πολύ όμορφα αυτά που έφτιαξες έχω κι εγώ ιδιαίτερη αγάπη στο πλέξιμο και το βελονάκι φιλιά...

Angelique είπε...

Πολύ όμορφα τα κασκολάκια!!
Μπράβο κορίτσι μου!!

Stone είπε...

Τι ζεστα και ζηλευτα κασκολ...!!
Μπραβο Φωτολαμπίδα, σε συγχαίρω!!Φιλιά πολλά!

Δημιουργία είπε...

Ζεστα ζεστα τα πλεκτα σου και πολυ ομορφα.Καλο μηνα να εχεις.

Алексровер Анна είπε...

Возможно, Вы будете смеяться, но разноцветный шарф - он как ЖИВОЙ!!!

CAVI είπε...

El cuello y la bufanda se ven muy lindos y abrigadores, ideales para el invierno.
Saludos desde chile

tzeni xr. είπε...

Φαινονται πολυ όμορφα αλλα δεν μπορω να διαβασω τι γραφεις μου τα βγάζει όλα κινέζικα :(

Καλό σου ΄μήνα!

Katrina είπε...

Κοριτσακι μου ειναι πανεμορφα!!!!Καλο μηνα να εχεις!!!!

Eli είπε...

me encantan esos echarpes para el invierno, son muy divertidos !! gracias por la visita cariños desde este lado del mundo ;)

Pela είπε...

καλό μηνα Fotolabida μου! καλέ είχα αφήσει ενα σχόλιο απάντηση για το etsy...εξηφανίσθη?? φιλάκια

Valeria Allão είπε...

Ola querida, tudo bom?
Adorei os cachecóis e as cores, perfeitas. Só que por aqui está um calor gigantesco, nem pensar em lã agora.

Bjs
Valeria Allão

Sofi είπε...

Καλή Σαρακοστή εμείς δεν είπαμε αν δεν κάνω λάθος! Φιλάκια πολλά και να περνάς τέλεια!

ΜΑΙΡΗ είπε...

Καλό μήνα με υγεία φίλη μου χρυσοχέρα!

maya:) είπε...

τι όμορφα και χουχουλιάρικια που είναι!!γειά στα χέρια σου χρυσοχέρα μου!!!!!καλό μήνα να έχεις!!πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!

daphnofila είπε...

Καλό μήνα,καλή άνοιξη.Πολύ χρήσιμες οι πληροφορίες σου και πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου.Ωραία χρώματα.Φιλιά.

Rock n' Rolla είπε...

Fotolabida μου!!μπορεις να μου στειλεις σε παρακαλω τη δ/νση σου στο μαιλ??πρεπει να στειλω τα δωρακια σας!!!οκ?!φιλακια + πολυ ωραιο ποστ! :-)

beautiful me plus you είπε...

Thank you for visiting and the follow! following you back! great blog! grets from Ireland! x Marina

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!!!!!

tita είπε...

Maravilloso,me encanta ese cuello.Un beso

ROSE είπε...

Very beautiful!!!
Lindos trabalhos, parabéns!

Bj
Rose

Exairetico είπε...

Καλησπέρα και από μένα! Καλώς σας βρήκα! Πολύ όμορφο το blog σου fotolabida :) Συγχαρητήρια για τις όμορφες και ζεστές δημιουργίες σου! Μου άρεσε πολύ η επιλογή των χρωμάτων! Επίσης πολύ χρήσιμες όλες οι πληροφορίες σχετικά με το ακρυλικό νήμα, ταιριάξανε τέλεια με τις εικόνες :) Καλό Σ/Κ εύχομαι!

syros2js είπε...

Πανέμορφα σχέδια και χρώματα! Μπράβο! Καλό και δημιουργικό μήνα!!!

leticia zimerman είπε...

beautifull,i like very much¡¡¡¡

Janice είπε...

Thanks for visit my blog, I am very honored.
Greetings from Brazil.

Agata είπε...

That is absolutely great solution for polish winter :) It is good point of the winter - having great fashionable cloth.

Best regards from Warsaw

Μαριάννα είπε...

ποσο μου αρεσει αυτο το είδος κασκόλ δεν λεγεται!!!!
ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ!!!!

Criando Artes Carla είπε...

Ola querida!
Obrigada pela visita!
Vim conhecer seu cantinho e amei!
Lindos seus cachecóis, já já começo os meus aqui ainda está quente!
Já estou te seguindo.
Beijos,
Carla.

beauty str είπε...

Καλό μήνα fotolabida! Πολύ ωραίες όλες οι δημιουργίες σου! Φαίνεται ότι έχεις γούστο και φαντασία! Σε έχω κάνει tag! Δες εδω: http://beautystr.blogspot.com/p/blog-page_4801.html

Φιλάκια!!!

giasmin είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ .ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ,ΑΛΛΑ ΠΕΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΑΦΗΣΕΣ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΣΟΥ;

giasmin είπε...

ΙΣΩΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΟΥ ΤΟ ΒΓΑΖΕΙ.ΕΛΑ ΠΑΛΙ ΝΑ ΤΗ ΒΑΛΕΙΣ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ

Sezoentje-Sonja είπε...

Goodmorning, thanks for your lovely comment on my blog;
have a nice day,
love from Belgium,
Sonja

giasmin είπε...

ΟΛΑ ΟΚ ΤΗΝ ΠΗΡΑ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΣΟΥ.ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ.

Pela είπε...

Kαλημέρα Fotolabida μου και καλή εβδομάδα! αυτό το μπλε κασκολάκι με έχει μαγέψει! φιλάκια πολλά!!!!

Ευ αγωνίζεσθαι είπε...

Καλό απόγευμα!

Kiki είπε...

Πέρασα για μια καλησπέρα και πολλά φιλιά !!!!

me logia apla είπε...

Τι υπέροχα που είναι!!! Σε προσκαλώ στο "σπιτάκι μου"... σε περιμένει παιχνίδι... Φιλιά! http://logiaapla.blogspot.com/2012/03/blog-post_4078.html

kallianira είπε...

Πανέμορφα και τα δύο!!!

Small Things είπε...

Hello! Very cute!

Take this opportunity to tell you that your blog is not updated on my desk! Maybe it's something on your configuration. So, not having your blog on my desk, I forget to visit! = ((I hope you understand! Use the Google translator and I do not know if it's a good translation.
Kisses!

susiloci είπε...

Que maravilla de trabajos, tienes un blog estupendo. Saludos desde Galicia.

...irida... είπε...

χρονια πολλα μικρη μου γεματα υγεια!!

Pela είπε...

xronia mas polla filenada ;)
filakia!

*Vivika είπε...

Πολύ όμορφα! Έλα μια βόλτα, σου έχω 11 καυτές ερωτήσεις!

Helen Gr είπε...

Καλησπέρα!
Πέρασε από το blog μου, μια πρόσκληση σε περιμένει!
Φιλάκια!

rena είπε...

Φαίνονται πολύ ζεστά και χουχουλιάρικα!!!!!

Magia da Inês είπε...

Maravilhoso é ser mulher!
Com altos e baixos, sorrisos e lágrimas.
Parabéns pelo nosso dia!
Beijinhos.
Brasil
¸.•°`♥✿⊱╮

Μαρία είπε...

Ώρα για παιχνίδι ..πέρνα μια βόλτα ..φιλάκια

Eustathia είπε...

Φωτολαμπίδα μου γλυκια τέλειες οι δημιουργίες σου!!! Ο λαιμός μου αρέσει πάαααααααρααααα πολύ....έχει τέλεια χρώματα!!!!!!!!!!!!!!!!! Φιλιά πολλάααααααα!!!!!!

Nil Lima da Silva είπε...

Mapia Hello, you okay?!!?
I want to thank you for all visits lovable and kind words.
You are a person very dear to me.
A big hug and good weekend.
Kisses.

MAPIA Γεια σας, εντάξει;!;
Θέλω να σας ευχαριστήσω για όλες τις λέξεις επισκέψεις αξιαγάπητος και είδος.
Είστε ένα πρόσωπο πολύ αγαπητό σε μένα.
Μια μεγάλη αγκαλιά και καλό Σαββατοκύριακο.
Φιλιά.

maya:) είπε...

ζεστά και χουχουλίαρικα ότι πρέπει γι αυτό το κρύο του Μάρτη!!happy weekend!!

Eliana Gomes είπε...

Γεια σας, συγχαρητήρια αγαπούσε το blog σας, σας ευχαριστώ για την επίσκεψη και το σχόλιό σας, καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα! Προσπάθησα να γράψω στη γλώσσα τους, δεν θα ξέρω αν μπορείτε να καταλάβετε

mydina είπε...

hola,encantada de descubrir tu blog,tienes unos trabajos muy bonitos,saludos

Marli είπε...

OLÁ COLEGA!
AGRADEÇO PELO CARINHO.
SEUS TRABALHOS SÃO MARAVILHOSOS.
PARABÉNS.
ABRAÇOS,
MARLI

Onirokosmos είπε...

Τόσο όμορφα ΟΛΑ όσα φτιάχνεις!! Χρώματα και σχέδια επιλεγμένα με αγάπη και φαντασία. Σε περιμένει κι από ΄μένα το παιχνιδάκι των 11 ερωτήσεων στο σπιτάκι μου...Έλα να παίξεις! Φιλάκια΄.

Lilian y sus ortizadas... είπε...

Saludos...buen inicio de semana, besos.

Pela είπε...

kali evdomada Fotolabida mou!! filakiaaaaaaa

Sofi είπε...

Πέρασα μια βολτίτσα για μια καλησπέρα! Αργοξεκίνησα κ εγώ λίγο πλέξιμο, αλλά προς το παρόν το αποτέλεσμα ουδεμία σχέση έχει με το δικό σου!!!Χαχα ελπίζω να βελτιωθώ!Φιλάκια fotolabida μου!

Kiki είπε...

Καλό βράδυ, Fotolabida μου γλυκιά!!! Σε φιλώ!!!

esperanza entre telas y pinturas.blogspot είπε...

Φαίνονται πολύ ωραία και ομαλή. Πώς χαίρομαι που σας βλέπω στο blog μου.
Μια αγκαλιά φίλο!

Maria Amélia είπε...

Oi!
Tem um selinho pra vc lá no blog.
Bjs

Christina V. είπε...

Τι όμορφα που είναι! το ένα πιο όμορφο απ' το άλλο! Γειά στα χεράκια σου! Καλή Σαρακοστή και πολλά φιλιά!

fernandez είπε...

HOLA AMIGA MIL GRACIAS POR TU AMABLE VISITA A MI BLOG, AGRADECIDA POR TU EXPLICACION SOBRE EL ACRILICO, ME GUSTA MUCHISIMO TU TRABAJO, TUS TENICAS SON LIMPIAS.
SALUDOS CARIÑOSOS
CARMEN

Χαρά είπε...

Γειά σου φωτολαμπίδα μου, ευχαριστώ για την επίσκεψή σου, φτιάχνεις φανταστικά πράγματα. φιλιά .. θα τα λέμε!!

.