15/3/12

Μια Μωβ Καλημέρα






 Το μωβ είναι ανάμιξη ενός δυνατού θερμού χρώματος του κόκκινου και ενός
 δυνατού ψυχρού του μπλε και έχει και τις ιδιότητες και των δύο χρωμάτων.
 Συμβολίζει την αρχοντιά, την χλιδή, την φιλοδοξία αλλά και την ταπεινότητα.
Επίσης σχετίζεται με τα μυστήρια και τα μαγικά στοιχεία.






Ένα δωμάτιο με μωβ αποχρώσεις βοηθάει την δημιουργικότητα και την φαντασία και είναι ιδανικό για καλλιτέχνες,
αλλά η υπερβολή μπορεί να προκαλέσει κατάθλιψη.

 Στη φύση έχει μια ανώτερη θέση καθώς τα λουλούδια και τα φυτά με μωβ χρώμα είναι ευαίσθητα και θεωρούνται πολύτιμα
 όπως η λεβάντα,οι ορχιδέες, η πασχαλιά κ.α






Στην χρωματοθεραπεία βοηθά στην όραση και στην ακοή.Ανακουφίζει την ταχυπαλμία και τις φλεγμονές,
καθώς και οποιοδήποτε πρόβλημα υγείας που σχετίζεται με το κεφάλι και την κούραση στα μάτια.

Σύμφωνα με αρκετές έρευνες 75% των παιδιών της προ-εφηβικής ηλικίας προτιμούν το μωβ από κάθε άλλο χρώμα.






Το ανοιχτό μωβ δημιουργεί ρομαντικά και νοσταλγικά αισθήματα και είναι μια καλή επιλογή χρώματος για ένα γυναικείο δώρο.
Το σκούρο μωβ προκαλεί λύπη ,μελαγχολία και είναι ενα χρώμα πένθους.

Η <<μωβ καλημέρα >> θα είναι η συμμετοχή μου στο διαγωνισμό που κάνει το Κατερινάκι!!!

                       http://diamadaki.blogspot.com/


Πολλά Φιλιά!!!




128 σχόλια:

princess είπε...

Αγαπημένο χρώμα το μωβ αλλά και η πετσετούλα σου είναι μια ομορφιά! Τέλεια!!!

Stone είπε...

Μπραβο Φωτολαμπίδα μου!Μου αρεσει πολύ η πετσετα και τα λουλουδακια σου εγιναν πολύ όμορφα!Καλή επιτυχία!

MARIA VILLIOTI είπε...

Πολύ όμορφη η πετσέτα, σκέτο κόσμημα!Όσο για το μωβ τόση αντίθεση το ανοιχτό με το σκούρο!Από τη χαρά στη λύπη...ευχαριστούμε για τις πληροφορίες.Καλημέρα και φιλιά πολλά!

misirloumisirlou είπε...

μα τι ομορφη πετσετα ειναι αυτη!!!
χαιρεσαι να την βλεπεις!!Μ αρεσει οταν χρησιμοποιουμε τοι πλεξιμο σαν αξεσουρ στα καθημερινα μας αντικειμενα!!υπεροχο Μαρια !!!!!δεν εχω καμμια αμφιβολια για το οτι εισαι μαεστρος στο πλεξιμο(οχι μονο γιατι βλεπω τι κανεις αλλα και απο την πλυση εγκεφαλου που μου εχει καλη η κολλητη σου χαχαχαχα)

Άννα είπε...

Τι όμορφη πετσετούλα είναι αυτή!!! Ανοίγει η καρδιά σου. Γεια στα χέρια σου Νικαιώτισσα φίλη μου.
Φιλάκια

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!!!!!!!
ΚΑΛΗΜΕΡΑ! ΜΑ ΤΙ ΕΠΛΕΞΕΣ ΠΑΛΙ!!!!!!!!
ΠΟΣΟ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΣ..............
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!!!!!!!!

SPYRIDOULA είπε...

Πολύ όμορφη η πετσέτα σου με τα λουλουδάκια και το καλημέρα!!!Σου φτιάχνει τη διάθεση!Ευχαριστούμε και για τις πληροφορίες και καλή επιτυχία στον διαγωνισμο!!!

Юльона είπε...

Я так люблю фиолетовый, очень красиво! Удачи!!!

Litsa είπε...

Πολύ όμορφη η πετσετούλα. Ομολογώ πως το μωβ είναι απο τα αγαπημένα μου!

Mariluz είπε...

TE HA QUEDADO PRECIOSO!!!! ME GUSTA MUCHO,Y EL COLOR ES MUY FINO.BESITOS

Dulcineia είπε...

Olá amiga
Adorei o seu trabalho, ficou lindíssimo!!
Parabéns por este belo trabalho!!
Bjs
Dulcineia

Lilliann είπε...

very nice

*Vivika είπε...

Μα τι ομορφες φωτογραφίες! Μου εφτιαξες τη διάθεση!

Sophie είπε...

Πολύ όμορφη πετσετούλα σε αγαπημένο χρώμα!!!Μου αρέσουν πολύ τα λουλουδάκια και όλο το στήσιμο!!!Φιλάκια!!!

daphnofila είπε...

Πολύ όμορφη μωβ δημιουργία.Καλή επιτυχία στον διαγωνισμό. Πέρασε από το blogάκι μου .Είναι ένα βραβείο για σένα.Φιλιά.

Makrina Zografou είπε...

polu oraia !!!!!!!bravo!!!!!!!!!to mov einai apo otan 8umamai ton eauto mou 3 me 4 xronon diladi i proti mou epilogi...itan k einai to agapimeno mou!!!!!!

kolios είπε...

Πανεμορφη η πετσετα σου!Μου αρεσε πολυ η εναλλαγή μωβ και λευκου!Μπραβο!!!!

Όστρια είπε...

Πολύ όμορφη η πετσέτα...Το μωβ είναι το αγαπημένο μου χρώμα...Ίσως επειδή έχω σκαλώσει στην εφηβική ηλικία και δεν λέω να προχωρήσω...Καλό απόγευμα...

Μαiρη είπε...

Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό αν και είμαι σίγουρη για σένα με μια τέτοια εξαιρετική συμμετοχή!!!

christinaD είπε...

Λατρεμένο χρώμα!! πολύ όμορφη και ρομαντική πετσέτα, καλή επιτυχία!!

Elena είπε...

Πανέμορφο είναι! Καλή καλή επιτυχία!

Georginart είπε...

ΜΑ ΤΙ ΟΜΟΡΦΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ !ΜΠΡΑΒΟ!ΑΧ ΦΟΤΟΛΑΜΠΙΔΑΚΙ ΜΟΥ Ο BLOGGER TA EIXE ΠΑΙΞΕΙ!ΤΩΡΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΚΑΛΑ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΕΛΕΙΨΕ Η BLOGOΓΕΙΤΟΝΙΑ!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Αν και από σένα έχω ήδη ένα υπέροχο δώρο και μάλιστα μωβ. Η πτσετούλα υπέροχη. Μια γλυκιά καλημέρα. Ευχαριστώ πολύ για την συμμετοχή σου στον μωβ διαγωνισμό και καλή επιτυχία.

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Αν και από σένα έχω ήδη ένα υπέροχο δώρο και μάλιστα μωβ. Η πτσετούλα υπέροχη. Μια γλυκιά καλημέρα. Ευχαριστώ πολύ για την συμμετοχή σου στον μωβ διαγωνισμό και καλή επιτυχία.

purpleleath είπε...

Είναι πανέμορφη η καλημέρα σου! Καλή επιτυχία! Νομίζω ότι είμαι κι εγώ στην προ-εφηβική ηλικια λοιπόν...χαχαχα Φιλάκια

marileni είπε...

Ωραιες οι πληροφοριες σου για το μοβ,φανταστικη και η πετσετα σου!Καλη επιτυχια στο διαγωνισμο!

Norma2 είπε...

A quedado una tohalla muy bella
Beso desde Argentina

Small Things είπε...

I love your towel!
And that good what the purple one you describe things ... I did not know!
It is a color that I like!
Kisses!

Φιλία είπε...

Αααα, δε γίνεται.... Θα κάνω μεγέθυνση και θα το αντιγράψω!!!! Μα, είναι υπέροχο, φανταστικό και πολύ πολύ φίνο.... μπράβο σου!
Καλή επιτυχία
Φιλάκια

anthivolon είπε...

Μου άρεσαν πολύ όσα μας έγραψες για το μωβ. Η καλημέρα σου όμως μου άρεσε ακόμη πιο πολύ.....πόση τέχνη και υπομονή χρειάζεται γι΄αυτό το αποτέλεσμα!!! Μπράβο!!

Summertime Blues είπε...

μωβ αγαπημένο
είναι το χρώμα του φεμινισμού.

L. είπε...

Ουαου! Απίστευτο πόσα έμαθα σήμερα για το μωβ, που είναι και πολύ αγαπημένο μου!!
Καλή επιτυχία fotolabida μου

My Royal Room είπε...

Πολύ όμορφη δουλειά και τι υπέροχο χρώμα!

Natasha είπε...

Πολύ όμορφη και ρομαντική η πετσετούλα σου!!!!! Καλή επιτυχία στον διαγωνισμό!!!
Φιλιά.

maya:) είπε...

τι υπέροχη μωβ ανάρτηση είναι αυτή;;;;;;;;χίλια μπράβο κοριτσάκι μου!!!!!!!το μωβ είναι το αγαπημένο μου χρώμα!!χαίρομαι που έμαθα τόσα πολλά γι αυτό,ήξερα μερικά αλλά όχι τόσα !!πάρα πολλά φιλάκια!!! <3<3

Donna είπε...

Thank you - I loved this little bit of information! Lavender is one of my favorite colors. Pink and lavender with a light sage green, mmm, yummm! Very interesting!

Blessings,
Donna

showgirl είπε...

Τέλειοοοοοοοοοοο!!!!!!!! Καλημέρα!

maritza είπε...

Me gusta mucho la toalla, te quedó muy bonita y con un color maravilloso.
Gracias por tus comentarios. Un beso

Χαρά Θ. είπε...

ΑΥΤΉ Η ΠΕΤΣΈΤΑ ΕΊΝΑΙ ΓΙΑ ΦΙΓΟΎΡΑ ΌΧΙ ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ. ΑΜΑΡΤΙΑ!
ΥΠΕΡΟΧΗ ΜΑΡΑΚΙ.

ΣΑΝΤΡΙΝΑ είπε...

Πολύ όμορφη ανάρτηση.
Υπέροχη η πετσέτα καλή επιτυχία στο διαγωνισμό
Φιλιά πολλά

eleni είπε...

Μ΄αρέσει αυτή η απόχρωση του μοβ,είναι από τις πιο γλυκές.
Μια πετσέτα υπέροχη,στολίδι από μόνη της!
Καλή επιτυχία!
Φιλιά!

Marie είπε...

Η συμμετοχή σου είναι πανέμορφη! Καλή σου επιτυχία! Φιλάκια και καλό Σ/Κ!

Lila Moonlight είπε...

Very pretty and in my fave color lilac : ) Thanks for your comment but I don't understand it, would be great if you translate on google translator before leaving the comment : )

Luzdelunna είπε...

que bonito trabajo!!!!!
besos

Rena Christodoulou είπε...

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ!!!!!
ΥΠΕΡΟΧΗ Η ΠΕΤΣΕΤΟΥΛΑ ΣΟΥ!!!!!!
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!!!

Ρουλα Σμαραγδενια είπε...

Υπέροχη !!!! η πετσέτα σου μαζί με το πλεκτό....τετοιες φιαχνανε για τα νυφοστόλια κάποτε!!!το πλέξιμό σου τέλειο!!!!! ωραια ιδέα ΦΟΤΩΛΑΜΠΙΔΑ μου... καλη επιτυχία.... φιλακια πολλα..

giasmin είπε...

ΦΩΤΟΛΑΜΠΙΔΑ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ Η ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΜΩΒ ΤΕΛΕΙΑ.ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ.ΚΑΛΟ ΣΚ.

ΜΑΙΡΗ είπε...

Τι ωραία δαντελένια καλημέρα είναι αυτή!
ΚΑΛΗΜΕΡΑ λοιπόν και καλό Σαββατοκύρικαο!

Pepi είπε...

Τι όμορφη που είναι η πετσετούλα! Αγαπημένο μώβ! Και σε σένα εύχομαι καλή επιτυχία στο διαγωνισμό!
Υ.Γ. Συγγνώμη, αλλά δεν μου εμφανίζει όλες τις αναρτήσεις και έτσι δεν το είχα δεί!

Elena είπε...

Καταπληκτική είναι η πετσέτα σου και το μωβ είναι ένα από τ'αγαπημένα μου χρώματα! Καλή επιτυχία...Φιλιά!

Kaiva είπε...

Very, very nice. Have a nice weekend. Iva.

despina είπε...

Είναι πανέμορφη!!!!παλιά έφτιαχνα κι εγώ τέτοιες πετσέτες τώρα έχω τεμπελιάσει!!!!φιλιά!!!καλο σ/κ!!!

nonna papera είπε...

sei sempre bravissima complimenti!

Βίκυ είπε...

Καλημέρα, Φωτολαμπίδα μου!Ωραία αυτά που μας έγραψες για το μωβ, το οποίο είναι το αγαπημένο μου χρώμα!Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό με αυτή την υπέροχη πετσετούλα!

Καλλιόπη είπε...

Καλή σου μέρα !!! Υπέροχη η πετσέτα αλλά και όλο το blog σου. Ολα τα πλεκτά σου είναι υπέροχα. Μπράβο!!!

Rosangela είπε...

Rosangela - Brazil
Αγάπησα την επίσκεψή του και εργόχειρο του.
Ένα φιλί.

chris είπε...

Hello from France
Thank you for your membership in the directory, I am very happy!
Your blog is accepted in the section Greece
The creation of this new blog "directory", allow a rapprochement between different countries, knowledge of different cultures and traditions.
I realize it existed before because this kind of blog, which alas is gone
It's new just since 1 month and if there are improvements to make, I am totally at your disposal
http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
The more people and more opportunities that will,
You are in some way the Ambassador of this blog,
It is you also have to make known after your contacts and friends in your area of ​​Blog
The success of this blog, all depends of adherent
Your blog is in the list Greece
Try to bring your friends to your Country
friendly
Chris
Here are some picture of the blog next to your taste to make it known to the directory of your friends

http://nsm07.casimages.com/img/2012/02/28/1202280149481250289504014.png

http://nsm05.casimages.com/img/2012/03/15/1203150723211250289584868.png

http://nsm05.casimages.com/img/2012/03/15/1203150723211250289584869.png

http://nsm05.casimages.com/img/2012/03/15/1203150723211250289584870.png

http://nsm05.casimages.com/img/2012/03/15/1203150723221250289584871.png

http://nsm05.casimages.com/img/2012/03/15/1203150723221250289584872.gif

Xixonesina είπε...

Interesting information! It's always a pleasure to read your blog! (n_n)

Φανή Παπ., Ζωγράφος είπε...

Πανέμορφη η Καλημέρα σου γλυκιά μου!!!σ'ευχαριστώ πολύ που ανέβασες τον διαγωνισμό μου!!!φιλάκια και καλή σου επιτυχία!!!

Linda είπε...

Olá
Ficou muito bonito
Boa semana
Beijinhos
Linda

Nάσια είπε...

ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΜΑΡΙΑ ΥΠΕΡΟΧΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΑΣ ΕΜΑΘΕΣ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΩΒ ΟΜΟΡΦΟ ΧΡΩΜΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΤΟΥ.
Η ΠΕΤΣΕΤΑ ΣΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΛΕΥΚΗ ΔΑΝΤΕΛΑ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΟΙ ΦΩΤΟ ΣΟΥ ΤΕΛΕΙΕΣ.ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΟΛΑ !!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

Nil Lima da Silva είπε...

Γεια σου Μαρία,
Σας άρεσε αυτό το post, αυτό το όμορφο τραπεζομάντιλο, λουλούδια βελονάκι έδωσε την άνοιξη του αέρα στην πετσέτα, ήταν πολύ όμορφη.
Λατρεύω το μωβ χρώμα, και να κάνει πολλά ρούχα για τα κορίτσια με τα κομμάτια πασχαλιές, μερικές μητέρες προτιμούν να μοβ ροζ, να ανατρέφουν τα παιδιά σε ένα περιβάλλον ηρεμίας και δημιουργική.
Φέρνετε πάντα πολλές πληροφορίες μαζί με την εργασία τους και αυτό είναι πολύ καλό.
Συγχαρητήρια!
Μια μεγάλη αγκαλιά μου φίλος και καλή εβδομάδα.

Gloria Beatriz είπε...

Precioso crochet y bella flor!!!

Abrazos y Besos -.- -.-

tzeni xr. είπε...

Απλα υπέροχη η μωβ καλημέρα σου!!!!

λατρεύω το μωβ και το λατρευει και η κόρη μου!!!!

Καλό σου βράδυ

as 1001 artes do mar είπε...

Olá amiga,
Retribuindo o carinho de tua visita e comentário. Teus trabalhos são lindos.
Ótima semana.
Bjs

Conchi είπε...

precioso,el lia me encanta,que delicado y lucido.un beso.conchi

rena είπε...

Το μοβ είναι από τα αγαπημένα μου χρώματα και σε συνδυασμό με την δαντελωτή καλημέρα είναι όνειρο!!!!

Kim είπε...

Very pretty

http://whatkimmididnext.blogspot.co.uk/

Rita artes manuais είπε...

Olá amiga
Linnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnda
seus trabalho está maravilhoso
Bjs e boa semana

Βασω είπε...

σιγουρα ο ομορφοτερος τροπος να ξυπνησεις καθε μερα!
ευχαριστουμε για ολες τις πληροφοριες!

Angelique είπε...

Καλή επιτυχία να έχεις!!!!
Μάθαμε πολλά για το μοβ!!

pearls and thread είπε...

γεια στα χερια σου η καλημερα σου τελεια!!

Lilian y sus ortizadas... είπε...

Saludos...que bonito detalle, buena idea para personalizar algún regalo, besos y buena semana.

Faniquito είπε...

Uma barra de corche filé e flores de corche liiindas deixam a toalha maravilhosa...ameiiii!!!

Beijinhos

Ana

Sonia Araújo είπε...

Olá querida!
Obrigada pela visita.
Tenha um lindo dia e um beijo no coração.

EvaG είπε...

Είναι πάρα πολύ όμορφη.!!!Μπράβο σου και καλή επιτυχία στον διαγωνισμό.!!!!Φιλιά.

Kiki είπε...

Να λοιπόν γιατί καμιά δεν λέει όχι στο μοβ!!! Εμένα προσωπικά και το σκούρο μου αρέσει!!! Σε φιλώ αγαπημένη μου!!! Καλό ξημέρωμα να έχεις!!!

Elena BeezyB είπε...

Καλώς βρεθήκαμε!!!
Φτιάχνεις πολύ όμορφα πράγματα, μπράβο σου!!!

Sofi είπε...

Αγαπημένο χρώμα...αλλά και η δημιουργία τέλεια! Φιλάκια πολλά και καλή συνέχεια!

mirsini's creations είπε...

Τί όμορφη η ΚΑλημέρα σου !!! Χρυσά χέρια έχεις φωτολαμπίδα μου !!! Άχ..έχω χάσει πολλές αναρτήσεις σου αλλά τώρα κάθομαι και τις διαβάζω καί χαζεύω τις υπέροχες δημιουργίες σου !!!! Τα κασκόλ σου πολύ όμορφα !!!!
Να είσαι πάντα καλά Φωτεινή ύπαρξη !!!
ΚΑλή ΆνοιΞηηη!!!! :ο)) Φιλιάααα....

El Olor de Cádiz είπε...

HOLA AMIGA !!!!! ESTOY ENCANTADISIMA, QUE ME HAYAS VISITADO, Y QUE TE HAYAS HECHO SEGUIDORA. AQUI ESTOY PARA AGRADECERTELO, Y QUEDARME AQUI EN TU BLOG, QUE ES ESTUPENDO. ESPERO QUE ESTEMOS EN CONTACTO. SALUDOS.

Luzdelunna είπε...

que bonito te ha quedado, muy fino
besos

kallianira είπε...

Πολύαγαπημένο το μωβ...Υπέροχη η πετσέτα!!!!
Πολλά φιλιά!!!

Breathtaking είπε...

You make lovely things.I have a bathroom in pale lavender,and things to match,and it does have a calming relaxing influence,but thanks for the information.

Many thanks for becoming a follower
of my blog.:)

MARCELA είπε...

Hola!!! gracias por tu visita, tu blog está muy lindo, te sigo

Marion Creutzberg είπε...

What a beautiful crochet work! Marion, from the blog Criações em família & cia.

Χρυσούλα είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Χρυσούλα είπε...

Πολυ ωραία η ανάλυση για το μώβ χρώμα...και η ΚΑΛΗΜΕΡΑ σου τέλεια!!
Φωτολαμπίδα να περνάς όμορφα!

Nil Lima da Silva είπε...

Γεια σου Μαρία, όλα καλά φίλε μου!;!;
Μια μεγάλη αγκαλιά, μια καλή Κυριακή και μια μεγάλη εβδομάδα για να έρθει.
Μείνετε με το Θεό

Sandra είπε...

Great things! Congrats and kisses to you too! Sandra.

misirloumisirlou είπε...

φιλια πολλα και καλη εβδομαδααααααα!
ολεεεεεεε!

areiasdejade είπε...

Trabalho maravilhoso, parabens!
Nely

Doni είπε...

Beautiful purples! I love the crocheted flowers particularly!
Thanks so much for being my newest follower, and I'm now your newest follower!
Blessings, Doni

Salete είπε...

Olá querida, adoro crochê filê, gostei tbm dos cachecois c flor marrom, obrigada pela visitinha. Abçs Salete.

magda είπε...

Καλή επιτυχία σου εύχομαι και σου αξίζει, γιατί η "καλημέρα" σου είναι πανέμορφη!
Επίσης το γαλάζιο-μπλε κασκόλ σου είναι εκπληκτικό!
Συγχαρητήρια!
Καλημέρα και πολλά φιλάκια

maria είπε...

πανεμορφο πραγματικα!!! καλη επιτυχια! :) καλημερα!

esperanza entre telas y pinturas.blogspot είπε...

Ευχαριστώ για το σχόλιό σας, θέλω λουλούδια υφαντά και τα χρώματα!

Αγκαλιάστε!

Art-ville είπε...

Hola, he venido a conocerte. He visto que te has hecho mi seguidora y te lo agradezco de corazón. No sé si quieres participar en el sorteo, pero si es así, debes dejar un comentario para saber con que número participas.
Un abrazo y saludos.

Silvì είπε...

Che meraviglia! Creazione bellissima e colori romantici

crocheted at home είπε...

Very beautiful!

Simone pinturas e crochês είπε...

Olá!
Sua toalha ficou lindíssima! Seu crochê é maravilhoso!
Um beijo com muito carinho!

Magia da Inês είπε...

Gostei dos enfeites da toalha.
Boa quarta-feira cheia de coisas boas: saúde, paz e muitas alegrias.
Beijinhos.
Brasil

¸.•✿⊱╮
(✿◠‿◠)
¸.•°`♥✿⊱╮

Pela είπε...

Kαλησπέρα Fotolabida μου!! πανέμορφη η μωβ συμμετοχή σου! εύχομαι καλή επιτυχία!! φιλάκια πολλάααααααααααααα

Sciccoserie είπε...

Hi my new friend! Your creations are very beautiful.
Thanks for joining my blog.
To the next time!
kisses Sabrina

artramapi είπε...

GHracias por tu comentario, me hago tu seguidora... haces unas cosas preciosas... te seguire visitando..
un besote

PAQUI είπε...

HOLA AMIGA, GRACIAS POR LA VISITA, LAS FLORES EN PURPURA ESTÁN PRECIOSAS!! UN ABRAZO.

astazzia είπε...

Την καλησπέρα μου στην πανέμορφη μωβ "ΚΑΛΗΜΕΡΑ"σου.!!
Καλώς βρεθήκαμε,καλή επιτυχία στον διαγωνισμό και καλό σαββατοκύριακο!!

ΔΗΜΗΤΡΑ είπε...

Καλημέρα, καλό μήνα ομορφιά μου!!

teresa (vicky) είπε...

Preciosos me gusta mucho el color es el prferido de mi hija, tienes un premio en mi blog, besitossss

Margo είπε...

Kαλημέρα φωτολαμπίδα!
Χαίρομαι ιδιαίτερα που μπήκα στη ιστολόγιό σου για τις πολύ όμορφες δημιουργίες σου, αλλά και γιατί γνώρισα μέσα στην μπλοκογειτονιά μια Νικαιώτισσα!
Στη Νίκαια γεννήθηκα, μεγάλωσα και παντρεύτηκα. Στον ίδιο σπίτι στον ίδιο δρόμο, που όταν περνώ πόσα μου θυμίζει!
Καλό μήνα σου εύχομαι!

Josy είπε...

Olá amiga!
Adorei o seu blog, seus trabalhos são maravilhosos,parabéns.Espero a sua visita.Bjs e uma ótima semana.

purpleleath είπε...

Κοριτσάκι μου, σε περιμένει βραβειάκι! Φιλάκια

stefy είπε...

Hello, your creation is very delicate and the color purple is my favorite.
Stefy

Laura είπε...

This is such a beautiful blog and it really inspires me!:) Would you like to follow each other?

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ.SUNSET είπε...

καλημερα και καλο μηνα...

συγνωμη για το μηνυμα που στελλω , ντρεπομαι που το στελλω, (θα μου πεις αφου ντρεπεσαι γιατι στελλεις κι εχεις δικιο), δεν θελω να το παρεις ως υποχρεωση να λαβεις μερος στον πρωτο δελφινο διαγωνισμο μου (διαγωνισμο δημιουργιας) απλα σε ενημερωνω.. αν σε ενδιαφερει διαβασε εδω http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2012/03/blog-post_4.html

αν δε θες να λαβεις μερος δεν υπαρχει προβλημα

ευχαριστω για το χρονο και τη κατανοηση σου

Χρυσούλα είπε...

Φωτολαμπίδα, ένα βραβειάκι σε περιμένει στο blog μου να το παραλάβεις! Να περνάς όμορφα!

Rosangela είπε...

Tem uma orquídea para você lá no meu blog.
Beijo.

Veronika είπε...

Μωβ,τι ωραιο χρωμα..η πετσετα σου ειναι φοβερη,μπραβο σου κ καλι επιτυχια στν διαγωνισμο..φιλια

Demi είπε...

Μπράβο Φωτολαμπίδα!!!!!!!
εκπληκτική η καλημέρα σου!! πολύ όμορφο το μοβ!!!

Iris είπε...

Looks so pretty<3!

Have a great day!
Love, Iris

http://colorfulw.blogspot.com

maya:) είπε...

σε περιμένει ένα βραβείο στο σπιτάκι μου http://mayasfairytale.blogspot.com/2012/04/rock-style-ok.html πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!

Amparo είπε...

Preciosa te ha quedado la toalla y adornada con las flores la hace aún más bonita, me ha gustado mucho.
Muchas gracias por tu visita y comentario.
Have a nice weekend.
Un saludo muy cariñoso,
Amparo

Sofi είπε...

Καλημέρα και καλή μεγάλη εβδομάδα κοριτσάκι μου! Φιλιά πολλά πολλά!

Nil Lima da Silva είπε...

Γεια σου Μαρία, πώς είσαι φίλος μου;!;
Αγαπητοί σας ευχαριστώ για την αγάπη πάντα λόγια.
Σας εύχομαι μια εβδομάδα της ειρήνης.
Μια αγκαλιά και να είναι με το Θεό.

CAVI είπε...

Tu trabajo te ha quedado muy lindo. Felicitaciones y muchos saludos

Aspa είπε...

Διστάζω να γράψω...αλλά λείπεις καιρό...και μου λείπει η γραφή σου...η παρουσία σου...Ελπίζω να είσαι καλά...Δώσε ένα στίγμα ζωής...Καλό Πάσχα!!!

Hopblogger είπε...

You have made excellent work on the filet crochet. It looks very pretty against the purple towel.
Many hugs

Clara είπε...

Que bellas letras a crochet.
Besos desde Venezuela.

.