19/1/13

Κασκόλ "snoods" και...Τυλιχτείτε με στυλ!!!

Θεωρείται λίγο ξεπερασμένο να τυλίγουμε πολλές φορές το κασκόλ γύρω από το λαιμό μας. Μπορούμε να αγοράσουμε ή να φτιάξουμε οι ίδιοι κασκόλ τύπου “snoods” δηλαδή κασκόλ που απλά τα τυλίγουμε μέχρι δυο φορές γύρω από το λαιμό μας. Ένα κασκόλ τύπου snoods είναι ουσιαστικά ένα κασκόλ σε σχήμα κύκλου χωρίς ακρα, σε αντίθεση με το συνηθισμένο κασκόλ που έχει δύο ακρες.
Η προέλευση του snood έρχεται από τον Μεσαίωνα όταν φοριόταν σαν ένα είδος σκούφιας και αργότερα ήρθε να αντιγράψει την Αμερικάνικη συνήθεια του φιλέ των μαλλιών. Μάρκες όπως τα Burberry μετέτρεψαν το snood σε είδος πολυτέλειας σχεδιάζοντας το αξεσουάρ με πολυτελή Κασμίρ και γούνα.
Το κασκόλ, κάθε τύπου ,εκτός από τη ζεστασιά που μας προσφέρει ,είναι και ένα τέλειο αξεσουάρ που μπορεί να μεταμορφώσει μια γυναικεία εμφάνιση, δίνοντας της άποψη και στιλ, σύμφωνα με το … βρετανικό Vogue.
Υπάρχουν αμέτρητα σχέδια και χρώματα που μπορούν εξασφαλίσουν αυτό που θέλουμε, ώστε να γίνει σημείο αναφοράς στην γκαρνταρόμπα μας. Ένα πλεκτό κασκόλ είναι εύκολο να συνδυαστεί με πολλά ρούχα και να φορεθεί όλες τις ώρες της ημέρας.
Ένα πλεκτό κασκόλ είναι εύκολο να συνδυαστεί με πολλά ρούχα και να φορεθεί όλες τις ώρες της ημέρας. Αλλά για μια πιο φίνα εμφάνιση βραδινού ντυσίματος σίγουρα η καλύτερη επιλογή είναι ένα κασκόλ από μετάξι . Άλλωστε, ποτέ δεν λείπει από τις προτάσεις των σχεδιαστών όλου του κόσμου το μεταξωτό κασκόλ που πάντα αποτελεί δείγμα κομψότητας.
Τα βίντεο που ακολουθούν,το ένα μας δείχνει 25 τρόπους που μπορεί να φορεθεί ένα κασκόλ,μια πασμίνα ή ένα φουλάρι και τ' άλλο μας δείχνει 10 τρόπους που μπορεί να φορεθεί ένα κασκόλ "snoods"

93 σχόλια:

Mariela είπε...

Πολύ όμορφα όλα! Μπράβο!

κορδονέτο είπε...

Τέλειο το βιντεάκι με τις οδηγίες!
Καλό βράδυ!

Norma2 είπε...

María nos has dado una buena explicación de cómo usar las bufandas.
Beso desde http://siempreseraprimavera.blogspot.com

syros2js είπε...

Οι πλεκτές σου δημιουργίες είναι ό,τι πρέπει για να κρατήσουμε ζεστό κ' όμορφα στολισμένο το λαιμουδάκι μας!!!
Και τα 2 βιντεάκια, υπέροχα!!!
Ευχαριστούμε που τα ανακάλυψες για εμάς!!!
;-)
Φιλάκια!!!

Elena Kaloydia είπε...

μ αρεσουν πολυ αυτα τα κασκολ...το κοκκινο ΦΟΒΕΡΟ!!!

Elena Kaloydia είπε...

ΑΑΑΑΑΑΑΑ κ επισης να πω οτι μου αρεσαν πολυ αυτες οι πληροφοριες κ εμαθα κ πως λεγονται αυτα ειδικα..να σαι καλα

Mania είπε...

Πολύ όμορφα όλα και πολύ σικάτα. Τέλειο αξεσουάρ το snood, και η αλήθεια είναι ότι δεν ήξερα ότι το λένε ετσι. Μπράβο για τις πληροφορίες, τα βιντεάκια καταπληκτικά!! Φιλάκια!!

Funky Monkey είπε...

Καλησπέρα! Πολύ όμορφα όλα τους, μπράβο!

Το πρώτο βιντεάκι το γνώριζα (παρακολουθώ τη Wendy από τα πρώτα της βήματα, όταν πρωτοξεκίνησε το ιστολόγιό της). Όταν το είχα πρωτοδεί, το είχα βρει εξαιρετικά ενδιαφέρον και χρήσιμο! Το δεύτερο βίντεο δεν το ήξερα, αλλά και αυτό είναι αξιόλογο. Φιλιά!

marileni είπε...

Πολύ όμορφα τα πλεκτά,ωραίες οι πληροφορίες και τα βιντεάκια θα μας φανούν πολύ χρήσιμα!!!!!!!!

anthivolon είπε...

Είναι πανέμορφα όλα.....αν έπρεπε να διαλέξω πραγματικά θα δυσκολευόμουν πάρα πολύ!!!

misirloumisirlou είπε...

πολυ ομορφα....!!!αυτο το γκρι και το μπλεεε ειναι τα καλυυυτερα!υα ξεχωρισα αμεσως!φανταστικα χρωματα!φιλια πολλα μαρακιιι

wild rose είπε...

Μ'αρέσουν όλα!!!!Δεν μπορώ να ξεχωρίσω κανένα.
Φιλάκια!

eleni είπε...

Υπέροχα και τόσο χρήσιμα,για τη ζεστασιά,που προσφέρουν!
Δεν κάνω βήμα χωρίς κασκολάκι το χειμώνα.
Καλό Σ/Κ-φιλιά!

Parents Land Gr είπε...

Φανταστικό το βίντεο. Εγω μόνο το european loop ήξερα. Θα το μελετήσω! Ευχαριστούμε πολύ.

Φανή Παπ., Ζωγράφος είπε...

Πανέμορφα όλα γλυκιά μου!! Το κόκκινο όμως με τρέλανε!!Υπέροχο!!!Ευχαριστώ και για τις πληροφορίες!! Τώρα,κάθε φορά που θα φοράω κασκόλ, θα ψάχνω να θυμηθώ κανέναν νέο τρόπο δεσίματος!!Χα χα χα!Φιλάκια γλυκιά μου, Καλή δημιουργική χρονιά να έχεις!!!Φιλάκια πολλά!!

Niatta είπε...

Εμένα πάλι το Snood μου θυμίζει ένα puzzle παιχνίδι που έπαιζα παλαιότερα. Νομίζω έχει επικρατήσει και ο όρος Eternity Cowl για τα κασκόλ χωρίς άκρες. Πάντως ότι όνομα και να δώσουμε το αποτέλεσμα είναι Κ Α Τ Α Π Λ Η Κ Τ Ι Κ Ο !!!

Alessandra είπε...

All these snoods are wonderful!!!
Have a lovely week end
Alessandra

ΕΥΔΟΚΙΑ είπε...

Πολύ όμορφα και αποτελεσματικά για τις κρύες ημέρες και όχι μόνο

Χρυσούλα είπε...

Πολλά και όμορφα!...Μπράβο σου fotolabida!..χρήσιμες και οι πληροφορίες...
Καλή συνέχεια!

oldthings είπε...

Μου αρέσουν πολύ τα κασκόλ και ως ζέστη και ως αξεσσουάρ !

Katrina είπε...

Πανεμορφα ολα με πολυ ομορφα χρωματα!!!!

Marcela Gmd είπε...

Lovely!!!
Have a nice sunday! and my g+ for you...

Besos, desde España, Marcela♥

Criando Artes Carla είπε...

Olá querida, lindos os lenços e cachecóis! Modelos e cores maravilhosos.
Não vejo a hora de começar a tecer aqui no Brasil os meus cachecóis.
Beijos, Carla

Litsa είπε...

Κι εμένα μου αρέσουν πολύ αυτού του τύπου τα κασκόλ. Το έχω ήδη βάλει στη λίστα μου για πλέξιμο!! Δείχνουν υπέροχα!

Christa Mavropoulou είπε...

πολύ όμορφα και ζεστά όλα-))))
καλημέρα με φιλιά-)

Χαρά Θ. είπε...

Μαράκι
επειδή είμαι κρυατσούλα,ένα ζεστό περιτύλιγμα του λαιμού το χρειάζομαι
Τώρα ποιό θα διάλεγα απ όλα ...δύσκολο.Είναι όλα ένα κι ένα!
Φιλάκια πολλά, ζεστά !

La Tea NonSoloModa είπε...

Hello :) nice blog, now following you.
I joined GFC, if you will go with me;)

http://teanonsolomoda.blogspot.it/2013/01/i-miei-consigli-su-alcuni-prodotti.html

StrickRatte είπε...

Sehr schön.
Liebe GRüsse Hannelore

Fotini είπε...

Ωωωω, δεν ήξερα ότι έτσι τα λένε ! Πράγματι στέκονται πολύ ωραία ! Και τί να τα κάνεις τα μπούρμπερι κτλ ; Αυτά που βλέπω εδώ είναι ζεστά, χαρούμενα και χειροποίητα με αγάπη !!!

Rania Dam. είπε...

Λατρεύω τα κασκόλ , αλλά είμαι εντελώς άσχετη με το πλέξιμο....
Τα δικά σου υπέροχα...! μπράβο

SPYRIDOULA είπε...

Δεν είχα ξανακούσει για τα κασκόλ τύπου snoods και τα λάτρεψα!Πολύ όμορφα όλα!Πραγματικά υπέροχα!Φιλάκια πολλά!

Μαρία Έλενα είπε...

Πολύ όμορφα όλα αλλά το κόκινο το λάτρεψα.
Φιλάκια ...

Katerina Verigka είπε...

Πολύ ενδιαφέρουσα ανάρτηση και τα φουλάρια σου πολύ μοντέρνα! Το πρώτο βιντεάκι με είχε εντυπωσίασει και το είχα ανβάσει στο μπλογκ πρόσφατα! Καλό βράδυ!

DIMI είπε...

Καλησπέρα Μαρία μου!Είναι πανέμορφα όλα!!Μού αρέσουν πολύ τά χρώματα αλλά καί τά νήματα πού τά έπλεξες!!Φανταστικό τό βίντεο!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!

Demi Mist είπε...

Είναι όλα πανέμορφα!
Καλή εβδομάδα!

χρυσάνθη είπε...

Το καθένα με την δική του ομορφιά!!Ολα πανέμορφα και χουχουλιάρικα!!!!Μπράβο Φωτολαμπίδα μου!!!Καλή εβομάδα!!!

Fotini Little Treasures είπε...

Μαρία μου, είναι όλα υπέροχα!!! Πολλά μπράβο... Δεν ξέρω ποιο να πρωτοξεχωρίσω!!! λατρεύω τα πλεκτά κασκόλ... αλλά και τα Snood (δεν ήξερα ότι έτσι λέγονται) είναι πολύ μόδα τελευταία και είναι γλυκύτατα!!!
Καλή συνέχεια και καλή εβδομάδα!!!
Φιλάκια!!!

evonita είπε...

πολύ μου αρέσουν τα στρογγυλά κασκόλ!!! πολύ όμορφα όσα έφτιαξες! καλή εβδομάδα, φιλάκια!

Ada είπε...

Μου αρέσουν πολύ τα κασκόλ και έχω πλέξει αρκετά. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι εδώ στη Σπάρτη δεν κάνει κρύο και έτσι σπάνια φοράω κασκόλ.

Tina Pippo είπε...

Τέλειες πληροφορίες Μαρία!! Έχω πάθει πλάκα με όσα έχεις φτιάξει!! Είναι όλα πανέμορφα! Υπέροχα!!! Πολλά πολλά μπράβο για το στυλ και την έμπνευση! Όλα απίθανα!!
Φιλιά!!

αχτίδα είπε...

Όλα όμορφα μα το τελευταίο μπλε το πιο όμορφο.Μου αρέσει το χρώμα είναι αλήθεια και..μεροληπτώ!

Kiki είπε...

Είναι όλα φανταστικά!!!! Ζεστά και σικάτα!!!! Το βιντεάκι είναι τέλειο!!!! Καλή συνέχεια και πολλά φιλιά!!!!!

Μαiρη είπε...

Όλα είναι εξαιρετικής ομορφιάς!!! Μπράβο!!!

Δημιουργία είπε...

Πολύ όμορφα και τα σχέδια αλλά και τα χρώματα που έχεις διαλέξει.Γεια στα χεράκια σου.

Olga StarDec είπε...

Μου αρέσουν πολύ αυτού του τύπου τα κασκόλ (τα λένε και infinity scarf) και πρόσφατα αγόρασα ένα!

purpleleath είπε...

Τέλεια είναι!!! Ό,τι πρέπει για εμένα, που είμαι κρυουλιάρα!!! Φιλάκια πολλά

Kitchen Stories είπε...

Όλα τα θέλω και να τα φοράω... ταυτόχρονα, όοοοολα αυτά τα όμορφα, ζεστά και απαλά!

κίσες!
Z.

Τζέσσυ είπε...

Όλα είναι υπέροχα!!!! Δεν ξέρω ποιο να πρωτοδιαλέξω!!!!!

Stitch είπε...

Gracias por las explicaciones, así da gusto visitar los blogs. Dan ganas de salir a la calle, a lucir nuestras bufandas.
Hasta pronto.

Stitch είπε...

Gracias por las explicaciones, así da gusto visitar los blogs. Dan ganas de salir a la calle, a lucir nuestras bufandas.
Hasta pronto.

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Μα τι όμορφα που είναι όλα...ειδικά το πολύχρωμο!!!.Χαίρομαι που έχω ένα δικό σου κασκόλ.Τώρα ετοιμάζομαι να ανεβάσω την πρώτη μου πλεχτή δημιουργία αλλά συγκριτικά με ρτα δικά σου χάνει...

το χειρότεχνο είπε...

μ αρεσουν πολυ τα κασκολ!!!! κυκλοφορω συνεχεια με αυτα και για πρακτικους περα απο αισθητικους λογους!!!ωραιο κ χρησιμο τ βιντεακι

Pela είπε...

ωπ! καλώς την φιλενάδα! καιρό είχες να μας δείξεις τις δημιουργίες σου! τέλεια τα κασκολάκια και τα χρώματα όπως πάντα φοβερά! ειδικά φέτος με το ψοφόκρυο είναι ό,τι πρέπει το snood :)

Sofi είπε...

Πως μ' αρέσουν αυτού του τύπου τα κασκόλ!!!! Δεν ξέρω ποιο να πρωτοδιαλέξω!!Φιλούθκια

blogolicious Editoriolista είπε...

Ξεπερασμένα? Τι λες! Αχ, και έψαχνα τις προάλλες να βρω τρόπο να τυλίξω την πασμίνα μου γιατί είχα να πάω κάπου και ήθελα να κάνω εντύπωση!Next time

Nάσια Σ. είπε...

Μαρία μου ούτε κι εγώ ήξερα οτι λέγονται ετσι τα στρογγυλά.Είναι ολα πάρα μα πάρα πολύ όμορφα!!!Πραγματικά μ έχεις εντυπωσιάσει με τα εργόχειρά σου, τα κοσμήματα και τα υπέροχα πλεκτά σου!!!Να είσαι πάντα καλά χρυσοχέρα μας!!!Πολλά φιλάκια!!!

Φιλία είπε...

Λατρεύω τα κασκόλ και μάλιστα αυτά τα στρογγυλά - ούτε εγώ ήξερα πώς λέγονται!!!! Κολακεύουν πολύ και συμπληρώνουν το ντύσιμο.... και τα δικά σου είναι όλα εξαιρετικά!!!!
Φιλιά

lamprini lamprinou είπε...

θαυμάσια κασκώλ.. ειδικά αυτό το κόκκινο!!!... πω πω!! αυτό είναι!!!
μπράβο καλή μου!!! άριστα όλα!!

daphnofila είπε...

Τα κασκόλ και τα φουλάρια είναι η αδυναμία μου.Βέβαια εγώ ήξερα μόνο τον κλασικό τύπο του κασκόλ.Μου άρεσε το βιντεάκι με τους διαφορετικούς τρόπους για να τα φορέσεις(το αποθήκευσα, να ξέρεις!!). Τα κασκόλ εσύ τα έπλεξες; Είναι πανέμορφα!!! Καλό Σ/Κ σου εύχομαι με πολλά φιλιά!!!

Sophie είπε...

Τα κασκόλ σου Μαράκι μου είναι εξαιρετικά ειδικά αυτά τα μαλλιαρούλια είναι τόσο χουχουλιάρικα και ζεστά!!!!Φιλάκια και ευχαριστούμε και για τα βιντεάκια!!!

Ροδούλα είπε...

Τι όμορφα Μαρία μου όλα!!! Πιο πολύ όμως τα μαλλιαρούλικα. Τι τέλεια που είναι!!! Μ' αρέσουν πολύ τα κασκόλ.
Φιλάκια πολλά!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ας αφηνουμε την πόρτα της ζωης ανοιχτη μονο στα χαμογελα.Καλη εβδομαδα να εχεις. Αργω μερικες φορες να περασω αλλα δεν ξεχνω τους μπλοκοφιλους :)Καλη χρονια με υγεια αφου δεν τα εχουμε πει.
Πολυ ομορφα ολα!!!!!!!!!

Σοφία είπε...

Και κάνει μια παγωνιά,
πολύ όμορφα, ζεστά και χνουδωτά,
πολλά φιλιά σου στέλνω!!

Σοφία είπε...

Και κάνει μια παγωνιά,
πολύ όμορφα, ζεστά και χνουδωτά,
πολλά φιλιά σου στέλνω!!

Σμαραγδένια Ρούλα είπε...

Τα κασκόλ τα λατρευω....ολα ...και φετος ειναι πολύ της μόδας... ειναι πολύ ωραια αξεσουάρ...εδώ να δεις τι γίνεται στα μαγαζια με μαλακια..και τα δικα σου ειοναι ενα κι ενα το ενα πιο όμορφο απο το άλλο ..Φωτολαμπιδα μου φιλακια. .πολλα...

Bea S. είπε...

Beautiful :)

Areti είπε...

Τελεια ολα !!!!Οτι πρεπει για το κρυο ....αλλα και σαν αξεσουαρ!!!

bahar006 είπε...

Bu snoodlar harika, hepsini çok sevdim:)

Decoupage & Jewellery είπε...

Poly orea ta plekta sou! synxaritiria!!

Christa Mavropoulou είπε...

βρε που τα ξέρω..που τα ξέρω???Πάντως έχω αυτά τα υπέροχα κασκόλ στα αγαπημένα μου(ξέρεις)
πολλά πολλά φιλιάαααααααααα

Craftland είπε...

καλως σε βρηκα στο δικο σου μπλογκοσπιτακι!!!πολυ ομορφα τα κασκολ!!!φιλια

Vanda C. Cardoso είπε...

Γεια σου αγαπητέ φίλε, έχω να μάθω το blog σας και ανάρπαστος, και πολύ όμορφη ιδιοτροπία έργα, θα ενταχθούν στο blog σας, έτσι ώστε να μπορεί να πάρει ενημερώσεις θέση σας, να πραγματοποιήσετε μια κλήση και να γνωρίσουν το έργο μου είναι σαν μέρος του blog μου πάρα πολύ, Αγκαλιές και έχουν μια μεγάλη εβδομάδα.
http://crochesartesanatosvanda.blogspot.com.br/

Meire Correia e Maurimeire Correia είπε...

Parabens muito lindo seu trabalho! to seguindo...

saporidi sardegna είπε...

CIAOOOOO
TI HO CONOSCIUTO TRAMITE KREATTIVA.....
SE TI VA PASSA DA ME
http://casa-dolcecasa.blogspot.it/

ANTONELLA MANFREDI είπε...

Ciao, arrivo a Te grazie a Kreattiva: new follower...se Ti va, sul mio blog c'è n giveaway in corso al quale partecipare - questo è il link http://lepassionidiantonella.blogspot.it/2013/01/il-mio-1-giveaway.html

Ti aspetto
Antonella

Αρμονία είπε...

Τα videakia πολύ καλά! Οι ιστορικές πληροφορίες, επίσης!Πιάνω το βελονάκι μου!Φιλάκια!

DIANA είπε...

Son muy bonitas y elegantes esas bufandas. Enhorabuena por tu blog, puedes pasar a visitar el mio cuando quieras, te espero allí.

Antonella Sanelli είπε...

Ciao, piacere di conoscerti ti seguirò con piacere! A presto ^__^

Rosa Forino είπε...

Ciao grazie per aver partecipato all'iniziativa su kreattiva, ciao rosa di kreattiva

nikol είπε...

Είναι το ξεχωριστά όλα που μου αρέσουν τρελά, εξαίρεση στο μπλε λόγω χρώματος , κάνεις υπέροχη δουλειά και το βίντεο που μοιράστηκες μαζί μας τέλειο για εμένα που πολλά δεν γνωρίζω . Καλή συνέχεια και καλή εβδομάδα

Ritsa Crochet είπε...

Καλημέρα!!! Έχω ένα βραβείο για σένα στο blog μου!!! Αν θέλεις, πέρνα να το πάρεις!!! Συγχαρητήρια για την όμορφη δουλειά σου!!! (βραβείο: http://coffeenloops.blogspot.gr/2013/02/blog-post_18.html)

Εφη Αδαμιδου Πασοπούλου είπε...

Ξέρεις Μαρία δεν μπορώ από το μπλόκ μου να μπώ στο δικό σου με βγάζει συνέχεια στο G+και εκεί δεν ξέρων πως να σχολιάσω,ε! δεν είμαι και χάκερ να τα ξέρω όλα .μια μεγάλη γυναίκα είμαι που ξετρελάθηκς με όλα τα πλεκτά κασκόλ και τα άλλα ..πως τα λές αλλά δεν κατέχω και πολύ καλά την τέχνη αλλά θα προσπαθήσω...τώρα μπήκα από άλλο μπλόκ στο δικό σου!!! Φιλάκια πολλά

Τουρτίτσες Αλλιώς είπε...

καλημέρα από μια βροχερή Θεσσαλονίκη... ένα τέτοιο κασκολάκιθα ήταν ότι έπρεπε σήμερα. Το βιντεάκι πολύ χρήσιμο, φιλιά πολλά

monilore είπε...

ciao ti ho visto su kreattiva e mi sono unita al tuo blog davvero molto carino!se ti va passi dal mio blog e ti unisci? grazie http://iprofumidellamiacasa.blogspot.it/

Stavi είπε...

αγαπώ κασκόλ, πασμίνες, φουλάρια, αγαπώωω!!!!

Ειρήνη είπε...

Πάρα πολύ όμορφα τα κασκόλ σου!!!Ένα βραβειάκι σε περιμένει στο blog μου..καλό σου απόγευμα!!!:)

maya =^o^= είπε...

στο μπλογκοσπιτάκι μου σε περιμένει βραβείο έλα όποτε ευκαιρείς να το παραλάβεις απο εδώ http://mayasfairytale.blogspot.gr/2013/02/blog-post.html θα πρέπει κι εσύ να με τη σειρά σου να πεις 11 πράγματα για τον εαυτό σου σε ένα ποστ και να το χαρίσεις σε 11 αγαπημένα σου μπλογκ!!!πολλά γατοφιλάκια απο τον Μπέμπη =^ο^= happy weekend!!!!!! meow!!! <3

Crissi είπε...

Tolle Schals!
♥Crissi♥

tita είπε...

Maria ,que lindas tus bufandas son preciosas,gracias por los videos,geniales.Besos

Christa Mavropoulou είπε...

έρχεται η άνοιξη-))))




★ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΆ★



_____█████████
___█████████████
__███████████████
_████████████████
.████████████░▀▀
_███████████▒░(█
_██████████▒░░░░
_████████▒◕░░░░♥
_ ████████▒░░░░)
_███████▒░░
_██████▒░░
__█████▒░░
___███████
__█▒░███████
_█▒░░███████
_█▒░░████████ ____(. (
_██▒░░████████__.(( .(( ★ ΚΑΦΕΔΑΚΙ ? ★
_███▒░░███████__.) \ .) \
_████▒░░█████___(★)(★)
__████▒░░███_____▒▓██
___████▒░░░░█ █__████
___███████_█___███
__████████__█__██
_█████████___█_█
█████████____████
█████████
█████████
_████████▌
__████████
___███████▌
____███████
_____██████

Christa Mavropoulou είπε...

έρχεται η άνοιξη-))))




★ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΆ★



_____█████████
___█████████████
__███████████████
_████████████████
.████████████░▀▀
_███████████▒░(█
_██████████▒░░░░
_████████▒◕░░░░♥
_ ████████▒░░░░)
_███████▒░░
_██████▒░░
__█████▒░░
___███████
__█▒░███████
_█▒░░███████
_█▒░░████████ ____(. (
_██▒░░████████__.(( .(( ★ ΚΑΦΕΔΑΚΙ ? ★
_███▒░░███████__.) \ .) \
_████▒░░█████___(★)(★)
__████▒░░███_____▒▓██
___████▒░░░░█ █__████
___███████_█___███
__████████__█__██
_█████████___█_█
█████████____████
█████████
█████████
_████████▌
__████████
___███████▌
____███████
_____██████

rękodzieło Jannel είπε...

Bardzo ciekawy blog! Dziękuję za odwiedziny u mnie.Pozdrawiam

Neli είπε...

Τι όμορφα κασκόλ ειναι αυτά,και ποσο απαλά πρέπει να είναι ε? πολυ μου άρεσαν,φιλια καλό βραδυ.

.