13/4/13

Crop Top για το καλοκαίρι

Είναι δύσκολο να πιστέψει κάποιος ότι πριν εμφανιστούν τα crop tops στις πασαρέλες των Dolce & Gabbana, Prada, Emilio Pucci, και Versace ήταν ήδη δημοφιλή και είχαν φορεθεί πριν από χιλιάδες χρόνια στην Μέση Ανατολή από χορεύτριες της κοιλιάς. Σιγά-σιγά αρχίσαμε να τα γνωρίζουμε και να κατακτούν την δική τους θέση στην γκαρνταρόμπα μας. Έτσι και φέτος τα αποκαλυπτικά για τους κοιλιακούς crop tops, που πρώτη τα έκανε διάσημα η Μαντόνα,κατέκλυσαν τις μητροπόλεις της μόδας αποδεικνύοντας πως είναι η hot τάση της άνοιξης και του καλοκαιριού. Έστω και αν δεν έχουμε γυμνασμένη σιλουέτα, δεν υπάρχει λόγος να μην τα τολμήσουμε και μπορούμε άνετα να τα συνδυάσουμε με μία ψηλόμεση φούστα ή παντελόνι,για να κρατήσουμε τον elegant χαρακτήρα τους. Κοιλίτσες έξω, λοιπόν,και ακόμα και αν δεν είμαστε σταρ μπορούμε να οπλιστούμε με αυτοπεποίθηση και να εφαρμόσουμε εξυπνα τιπς, φορώντας από πάνω ένα κοντό μπουφάν ή μία μακριά καπαρντίνα για ένα πιο ολοκληρωμένο και κομψό λουκ. Πάρτε ιδέες από το βίντεο που ακολουθεί . Ανοιξη 2013 – Μιλάνο

58 σχόλια:

Lida είπε...

Lovely tops, I am sorry I am to old to wear!
Greetings
lida

syros2js είπε...

Α, τί όμορφα top!!!
Μου άρεσαν πολύ-πολύ!!!
(Το internet σέρνεται σήμερα κ' δεν μπορώ να δω το βιντεάκι... Θα ξαναπεράσω όμως!!! ΑΠΕΙΛΗ!!!)
;-)
Φιλάκια πολλά!!!
Καλό Σαββατοκύριακο!!!

Marcela Gmd είπε...

Beautiful tops!!!
Have a wonderful weekend, dear! and my g+ for you!!!:)))

Besos, desde España, Marcela♥

eleni είπε...

Πανέμορφα τα τοπάκια-γεια στα χεράκια σου!
Τα χρώματα πολύ όμορφα για καλοκαίρι!
Καλό Σ/Κ-φιλιά!

Ελένη Φλογερά είπε...

Όμορφα και τα δύο, ιδίως του πρώτου το χρώμα μου αρέσει πολύ.
Καλό Σαββατοκύριακο!

nikol είπε...

Πολύ όμορφα , η ανοιξιάτικη διάθεση και στο ντύσιμο.
Καλό Σ/Κ

DIMI είπε...

Πανέμορφα όλα Μαρία!!Πολύ όμορφα χρώματα!!Ανετα φοριούνται από εδώ καί στό εξής!!Καλό Σ/Κ!Φιλάκια!!

κορδονέτο είπε...

Ωραιότατα και τα δύο! Φιλάκια!

debgoud είπε...

τέλεια !!!να μην είμαι 20 χρόνια νεώτερη!(τουλάχιστον)!!

confusedmind είπε...

Το πράσινο με κέρδισε λίγο παραπάνω λόγω αγαπημένου χρώματος!! :)

Crissi είπε...

Beautiful!
Nice Sunday!
Crissi

wild rose είπε...

Τι όμορφα που είναι!!!!!Και τι ωραία χρώματα!!!!

Άννα είπε...

Πολυ όμορφα και τα δυο! (λιγο παραπάνω το πράσινο...) Και με ένα τοπάκι απο μέσα - για μας που δεν έχουμε κοιλιακους... )

Σμαραγδένια Ρούλα είπε...

Υπεροχα και τα δυο και τα χρωματα τους ...επισης... τωρα το καλοκαιρακι θα φορεθούν σίγουρα... φιλακια πολλα

anthivolon είπε...

Πόσο όμορφα είναι!!!! Μπράβο κορίτσι μου!!

Bea`s Karten Atelier είπε...

WOW, das sind wunderschöne Tops...perfekt!
Liebe Grüsse von Bea

Funky Monkey είπε...

Πολύ όμορφα και στις δύο εκδοχές τους, αν και το δεύτερο το προτιμώ λόγω χρώματος! Έχουμε και αδυναμίες, βλέπεις...

Αυτό με την κοιλίτσα έξω δε θα το τολμούσα πια, έχω μεγαλώσει για τέτοια... οπότε θα το προσάρμοζα στα δικά μου δεδομένα (μπλουζάκι από μέσα, πιο μακρύ οπωσδήποτε!!!) Φιλιά!

Δημιουργία είπε...

Όμορφα πλεκτά, καλοφτιαγμένα και με ωραία χρώματα.

Alessandra είπε...

Gorgeous tops!!! I love also the colors!
Kisses
Alessandra

Γιούλα Δημιουργίες χαράς είπε...

Πολύ όμορφα τοπ.μου άρεσε πολύ αυτό με τη βελονιά κουμπάκι. Φιλάκια

Αφρούλι είπε...

καλημέρα fotolabida μου και καλώς σε βρήκα!!!
τέλειες οι δημιουργίες σου και τα χρώματα πολύ όμορφα.
καλή συνέχεια!!!
φιλιά!!!

Νίκη είπε...

Πολύ όμορφα και τα δύο και άκρως καλοκαιρινά!
Εγω βεβαια δε θα τα τολμούσα λόγω σωματότυπου, αλλά παραμένουν εντυπωσιακα!
Φιλιά, καλή εβδομάδα!

mirsini's creations είπε...

Γειά σου Φωτολαμπίδα μουυυυ....!!! Καλέ...τί ομορφιές έπλεξαν πάλι τα χεράκια σου..!!!....πανέμορφα αυτά το τόπ σου...το κάτι άλλο...μου αρέσουν πάααρα πολύ..υγειά στα χέρια σου Μαρία μου !!!! Ά!..καίιι....είσαι πολύ όμορφη....το πορτρέτο που δημιούργησε η αγαπημένη μας Βιλλιώτη μας αποκάλυψε την ομορφιά σου...πρώτη φορά βλέπω το πρόσωπό σου Μαρία μου !!! Πάντα τυχερή να είσαι !!
Φιλάκια πολλά !! :oD

Mary είπε...

Πολύ ωραία, μπράβο!
Ολόκληρος οίκος μόδας είσαι μόνη σου Φωτολαμπίδα μου!

Καλοφόρετα με υγεία!

Φιλιά!

Εφη Αδαμιδου Πασοπούλου είπε...

Ναι !!Ναί ! συμφωνώ με την φίλη Μαίρη με την ποικιλία και την δυσκολία πλεκτοβελονιάς !Φινετσάτα και ιδιαίτερα!!!Είδα και το πορτραίτο σου είσαι όμορφη και με πολύ τύπο!!!'Οταν ετοίμαζα τα σχετικά για το πάρτι γενεθλίων στο μυαλό μου είχα εσένα με την νεράιδα που έφτιαξα!!Αν θέλεις μπορείς να την πάρεις και να τη αναρτήσεις στο μπλοκ σου είναι ίδια με την δική σου σε άλλη στάση,έτσι σαν ένδειξη εκτίμησης..
Καλό σου βράδυ και φιλάκια πολλά

Γιαγιά Κασσιανή είπε...

Απλά ...υπέροχα !!!!
Φιλιά
Σόφη

Craftland gr είπε...

πολυ ομορφα και τα 2,πιο πολυ μου αρεσε αυτο με τα φιογκακια!!!

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Πολύ όμορφα, ιδιαίτερα και μοντέρνα!!!!!

Mania είπε...

Είναι πολύ όμορφα!! Γεια στα χέρια σου!! Φιλάκια!!

purpleleath είπε...

Είναι και τα δύο φανταστικά!!! Μπράβο!!! Φιλάκια πολλά

purpleleath είπε...

Είναι και τα δύο φανταστικά!!! Μπράβο!!! Φιλάκια πολλά

Areti Ampi είπε...

Πολυ ομορφα καλοκαιρινα σχεδια και τα χρωματα μου αρεσαν πολυ!!!! Οπως και να το κανουμε το καλοκαιρι μας θελει και λιγο ανετες καιτα τοπακια σου το εχουν αυτο!!!

Katrina είπε...

Γεια στα χερακια σου ειναι πολυ πολυ ομορφα!!!!!

Φένια είπε...

ΟΜΟΡΦΑ ΣΧΕΔΙΑ ΚΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ ΧΡΩΜΑΤΑ!! ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!

Pela είπε...

Πολύ εντυπωσιακά φιλενάδα και τα χρώματα σούπερ!!

rena είπε...

Αυτό το μοβ το είχα πλέξει κι εγώ πριν κάμποσα χρόνια,κρίμα που δεν το φύλαξα,επανήλθαν πάλι στη μόδα!!!
Αλλά πόσα να φυλάξεις πια.
Φιλιά!!!

CAVI είπε...

Se ven hermosos los dos top,felicitaciones.
Que tengas un lindo día.

Christa Mavropoulou είπε...

πολύ όμορφα tops!!!Μου άρεσαν και τα χρώματα,άσχετα που δεν τα φοράω-)))
Μ'αρέσει όμως να τα βλέπω
φιλάκια-)

Olga είπε...

Both tops are pretty. I especially like the green one.

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Ομορφα!

G Creations είπε...

Πολύ όμορφα! Ειδικά το πράσινο έχει υπέροχο χρώμα και σχέδιο!! =)

Magia da Inês είπε...

Bonitos.

♪♫ Boa semana!
ღ° Beijinhos do Brasil ღ
¸.•°♡♡⊱彡

chiCATes είπε...

Φανταστικό το blog σας!
Εγινα μελος για ιδεες!
Εφτιαξα πριν λιγες μέρες και εγω ενα blog μοδας...Θελετε να ριξετε μια ματια;
Μπορείτε να γραφτείτε η να κανετε like στο facebook.
Ευχαριστω!!!
http://chicates.blogspot.gr

Kelly Stunna Jr είπε...

nice blog!
would u like to follow each other?
let me know!
kellystunnajr@blog.gr

Neli είπε...

Καταπληκτικα όλα,μπράβο Μαρία και με ωραία χρώματα και μια ιδιαίτερη εμφάνιση για το Καλοκαίρι,φιλια.

Fotini Little Treasures είπε...

Τι όμορφα Μαρία μου!!! Εχεις φτιάξει τη δική σου μόδα!!! :)
Φιλάκια πολλά!!!

Marsia Bramucci είπε...

Καλημέρα Μαράκι μου..
Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για την εγγραφούλα σου στο σπιτάκι μου...
Και εγώ με τόσα όμορφα πλεκτούλια που είδα εδώ δεν μπόρεσα να μη γραφτώ στο δικό σου σπιτάκι... Τα τοπάκια αυτά είναι υπέροχα.. με μια ιδιέτερη αδυναμία στο πρώτο.. Η απόχρωση που επέλεξες είναι από τις αγαπημένες μου.. Σε φιλώ...

Zaxari kai omorfia είπε...

Πανεμορφα! μπραβο σου!!!!!

SPYRIDOULA είπε...

Υπέροχα και τα δυο!!!Γεια στα χέρια σου!!!Φιλάκια πολλά!!!

Christa Mavropoulou είπε...

…….(¨`•.•´¨)…..….l | /
(¨`•.•´¨).¸.•´—— (ړײ) —
.`•.¸.(¨`•.•´¨)….… / | l
(¨`•.•´¨).¸.•´
.`•.¸.•´.•´
……`•´¸
………..)
……¸.•´
…..(
……`•.¸
………..Καλό μήνα και Καλό Πάσχα Μαρία!!
Πολλά φιλιά

Katrina είπε...

Καλό μήνα να έχεις
Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα
Φιλάκια ...

debgoud είπε...

χρόνια πολλά!Χριστός Ανέστη!

kallianira είπε...

Υπέροχα τα τοπάκια!!!!!
Χρόνια Πολλά και δημιουργικά!!!!
Πολλά φιλάκια!!

EvaG είπε...

Χρόνια Πολλά!!! με υγεία και αγάπη.!!!!! Τα ΛΑΤΡΕΨΑ!!! είναι πανέμορφα και τα δύο!!!! Μπράβο γεια στα χέρια σου.!!!!!! Φιλάκια.!!!!

Σούλα Γκαρέλα είπε...

Χρόνια πολλά! Σε περιμένει βραβείο σε μένα.Πέρνα να το πάρεις.
Φιλάκια πολλά!!!!!!

maya =^o^= είπε...

κοριτσάκι μου γλυκό χρόνια πολλά και όλα όμορφα σαν τις υπέροχες δημιουργίες σου!!!

έχω κι άλλο διαγωνισμό με δώρο δυο κολιέ γατένια αν σε ενδιαφέρει μπορείς να ρίξεις μια ματιά εδώ http://mayasfairytale.blogspot.gr/2013/05/mayasfairytale-2-meeoooow-o.html πολλά γατοφιλάκια και happy weekend!!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Χριστος Ανεστη και χρονια πολλα .Ειχα καιρο να περασω γιατι παρουσιαστηκα στον στρατο οπως θα ξερεις.Οταν θα μπορω θα ερχομαι απο εδω Δεν ξεχνω τους φιλους.Να εισαι παντα καλά και να βρισκω ανοιχτο το σπιτικο σου!!!!Τελεια τα πλεκτα σου!!!!!!

Graça Pereira είπε...

Lindíssimas peças..Gostei das duas mas....mais da acastanhada! Parabéns.
Beijos
Graça(Portugal)

.