29/7/13

Πάμε ΚΡΗΤΗ.

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

46 σχόλια:

ΝΑΣΙΑ Σ. είπε...

Φανταστικά τα μπικινάκια σου Μαρία μου πραγματικά δεν μπορώ να ξεχωρίσω κανένα!!!!!Εύχομαι να περάσεις τέλεια στο όμορφο νησί σου!!!!Φιλάκια πολλά πολλά!!

marileni είπε...

Τέλεια τα μπικίνι ιδιαίτερα το μοβ!!!!!Καλά να περνάς,φιλιά!!!

Mania είπε...

Τέλεια είναι και τα δύο μπικίνι!! Μου αρέσουν πάρα πολύ!! Γεια στα χέρια σου!!

Konstantina είπε...

Τέλειο το χρυσό μαγιό!!! Τα φιλιά μου στην πατρίδα!!!
Καλά να περάσεις!! Φιλιά!!!!!!!!

syros2js είπε...

Πω πω! Λεπτοδουλειά!!!
Είσαι υπέροχη!!!
Να περάσεις ΆΨΟΓΑ, γλυκιά μου!!!
Φιλάκια αμέτρητα!!!

DIMI είπε...

Είναι πανέμορφα όλα Μαρία μου!!!Μπράβο σου!!!Καλό καλοκαίρι!!!Καλές διακοπές!!!Νά περάσης υπέροχα!!!Φιλάκια!!!

Μαντρίνα είπε...

Πανέμορφα τα καλοκαιρινά σου!!!
Να περάσεις όμορφα, καλές διακοπές!!!

Alessandra είπε...

Your bikini are wonderful but your sandals are just gorgeous!
Kisses
Alessandra

Φένια είπε...

ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΠΙΚΙΝΑΚΙΑ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΤΟ ΜΩΒ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ! ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ!!!!!!!

ljubinka είπε...

Beautiful bikini,perfect!!!
Greetings and good luck!:)

maria k είπε...

εξαιρετικά τα πλεκτά σου μαγιό και τα σχέδια και τα χρώματα!!!
καλώς σε βρήκα και εγώ με τη σειρά μου από εδώ, θα τα λέμε!!!

ΚΥΡΙΑΚΗ ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑΚΗ είπε...

Καλές διακοπές,καλή ξεκούραση και να μου φιλήσεις τα χώματα που θα πατήσεις!Τόπος ιερός κι αγαπημένος,τόπος καταγωγής γαρ!!!!!
Όσο για ότι έπλεξαν τα χεράκια σου και είδαν τα ματάκια μου,ΜΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ!!!!!!Σχέδια και χρώματα!!!!Μαράκι,χρυσοχέρικο,να περνάς όμορφα ,γλυκό μου!
Φιλιά πολλά-πολλά!

Rena Christodoulou είπε...

ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!!
ΤΕΛΕΙΑ!!!!!!
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

Funky Monkey είπε...

Πολύ όμορφα!
Να περάσεις υπέροχα, καλές διακοπές!

Norma2 είπε...

María todo muy bonito
Beso desde Argentina

Anna είπε...

Très jolis bikinis et crochet pour de jolis pieds !
Bonne fin de journée !
Et merci pour la visite !
Anna

Alexandra Abarca είπε...

Todo muy hermoso.

Ale
Costa Rica

Kitchen Stories είπε...

Αυτά τα μαργαριταρένια κρινοδάκτυλα με τα ροζ σαντάλια!;!
Τι ομορφιά!

Μια βουτιά και για μένα στην πατρίδα!:)
Z.

Xris Kat είπε...

Εντυπωσιακά τα μαγιώ και πολύ λεπτομέρεια... Το μωβ ξεχώρισα και εγώ...
Να περάσεις υπέροχα στην αγαπημένη Κρήτη. Καλές ΔΙΑΚΟΠΕΣ. φιλάκια

Mary είπε...

Καλά να περάσεις!
Με τα υπέροχα μπικινάκια σου προβλέπω να βάζεις σε μπελάδες όλο το νησί!!!

Φιλιά!

Алексровер Анна είπε...

It is so unusual and beautiful!

Kate'sCakeBox είπε...

Τι κάνεις γλυκό μου Μαράκι??πανέμορφα τα μπικινάκια...θηλυκά και πανέμορφα..εύχομαι να περάσεις μαγευτικά στο υπέροχο νησί σου που το λατρεύω και έχω απίστευτες αναμνήσεις απο τις ομορφιές του και απο τις στιγμές που περάσαμε με την οικογένειά μου όλες τις φορές..σου στέλνω την αγάπη μου και πολλά φιλάκια κοριτσάκι μου!!!!

Eva είπε...

Επειδή είμαι του κάτι να λάμπει, διαλέγω το χρυσό με τις παγέτες! Τέλειο! αχ να ήμουν πάλι όπως πριν 5 χρόνια και να έμπαινα σε ένα τέτοιο μαγιουδάκι...:(

Η κρήτη είναι μοναδικό μέρος και πολύ θα ήθελα κάποτε να ξαναέρθω!

Να έχεις μία όμορφη μέρα και καλώς σε βρίσκω και στα σχόλιά σου!
:)

Lenia είπε...

Τι υπέροχα μαγιό!Χρυσοχέρα είσαι!Πολλά φιλιά και καλές βουτιές!

Tante Kiki είπε...

Φανταστικά τα μπικίνι και τα σανδάλια σου Μαρία μου!!! Μπράβο σου... τόση δουλειά και τέτοια!!! Καλό βράδυ χρυσοχέρα!!

mia maria είπε...

Πολύ όμορφα όλα! Καλά να περνάς!

Rania K είπε...

Πανεμορφα όλα..και ειδικα τα μαγιουδάκια ονειρεμένα!

Gina είπε...

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!!!!

Marcela Gmd είπε...

Wow great work!!! I like it!!!
Have a nice day!! and my g+ for you!!!:)))

Besos, desde España, Marcela♥

wild rose είπε...

Υπέροχα!!!!!!!!Φανταστικά!!!!!
Καλό μήνα,Μαρία και καλές διακοπές στο όμορφο νησί μας!
Φιλάκια!!!!

sajuki είπε...

Great !
Greetings from Poland :)
Katarzyna

www.sajuki.blogspot.com

SPYRIDOULA είπε...

Πάρα πολύ όμορφα όλα τα μπικίνι σου!!!Καλό μήνα και καλό Σαββατοκύριακο!!!Φιλιά!!!

Φιλία είπε...

Υπέροχα τα μπικίνι σου και τα σανδάλια επίσης!!!!!!
Καλοφόρετα και να περάσεις ένα αξέχαστο καλοκαίρι!!!
Φιλιά πολλά

Pérolas do Crochet είπε...

Que trabalho maravilhoso. Obrigada pela visita. Seu blog tem muitas coisas lindas. :)

giasmin είπε...

ΟΛΑ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!ΕΙΔΙΚΑ ΤΟ ΜΩΒ ΠΟΥ ΛΑΤΡΕΥΩ!!!
ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΟΑ ΤΗΝ ΓΙΟΡΤΗ ΣΟΥ!!!

gwgoyla είπε...

Μαρακι χρονια σου πολλα,πολυχρονη σου ευχομαι με υγεια και ο,τι επιθυμεις κοπελα μου!!!!!!

niki ad είπε...

Μαρία μου,σου εύχομαι ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ !!!!
Νίκη

syros2js είπε...

Μαρία μου, πολύχρονη!!!
Υγεία, γέλιο και ό,τι άλλο λαχταράει η ψυχούλα σου, γλυκιά μου!!!
Να είσαι καλά πάντα!!!
Φιλάκια αμέτρητα!!!

Funky Monkey είπε...

Χρόνια πολλά και καλά, Μαρία μου! Να χαίρεσαι τη γιορτή σου! Φιλάκια!

daphnofila είπε...

Μαρία σου εύχομαι ολόψυχα χρόνια σου πολλά, να είσαι γερή και να περνάς πάντα καλά. Φιλιά πολλά. Δάφνη

μαριλένα είπε...

Χρόνια πολλά Μαρία μου!! Πολύχρονη!!
Φιλάκια!

Criando Artes Carla είπε...

Olá querida,
Gostei muito dos biquinis.
As cores e o modelo ficaram lindos.
Abraços

Kate'sCakeBox είπε...

Γλυκιά μου κρητικοπούλα διακοπούλες μου εισαι?χρόνια πολλά Μαράκι μου για την γιορτούλα σου,έλειπα για διακοπές και δεν είχα υπολογιστή..εύχομαι να περνάς καλά ματάκια μου και να επιστρέψεις ανανεωμένη και δριμύτερη στη μπλογκογειτονίτσα μας..σου στέλνω την αγάπη μου και άπειρα φιλάκια..

Fotini Little Treasures είπε...

Υπεροχα μπικινάκια Μαρία μου!!!!!!! Ευχομαι να πέρασες υπέροχα στην Κρητη!!!!!!
Φιλάκια πολλά και καλό μήνα!!!!!

Σοφία είπε...

Συμπατριώτισσα, καλό φθινόπωρο και καλή συνέχεια στις υπέροχες δημιουργίες σου !

kallianira είπε...

Αν και πέρασε ο καιρός πλέον, τα μπικινάκια σου είναι φανταστικά!!!!Του χρόνου πάλι...:))Καλό φθινόπωρο!

.