29/11/13

All about fashion colors




                                  Neckwarmer Infinity scarf with lace


Από ότι φαίνεται οι αποχρώσεις του πράσινου την  φετινή σεζόν έχουν την τιμητική τους.
Πράσινο του σμαραγδιού.Το χρώμα αυτό είναι λαμπερό και συναρπαστικό. Είναι κατάλληλο τόσο για καθημερινή χρήση αλλά και για ειδικές περιπτώσεις που θέλουμε να ξεχωρίζουμε. Συνδυάζεται με μοβ, μπλε, πορτοκαλί, κίτρινο, και λευκό.


Linden Green :     Το χρώμα αυτό είναι ο ελαφρύτερος τόνο του πράσινου. Μια απόχρωση που τη βρίσκουμε φέτος στις συλλογές του  Hervé Léger, Missoni, Rodarte, Costello Tagliapietra, και άλλων.


Deep Lichen Green :    Άλλη μια απόχρωση του πράσινου που είναι κοντά στο σκούρο λαδί και στο χακί. Πολλοί σχεδιαστές μόδας όπως οι Pamella Roland, Kenneth Cole, Rebecca Minkoff, Rochas, Gucci, Givenchy, Haider Ackermann, J. Mendel, Phillip Lim και άλλων, χρησιμοποίησαν υφάσματα με αυτή την απόχρωση για να δημιουργήσουν τις συλλογες τους. 


                                       Crochet bolero in blue color
Μπλε και Μαύρο:    Είναι δύο χρώματα που δεν θα ταίριαζαν εύκολα μέσα στο ίδιο σύνολο και για πολλούς είναι δύο αποχρώσεις αταίριαστες. 


Και όμως μεγάλοι οίκοι όπως  οι Chanel, John Galliano, Marc by Marc Jacobs και άλλοι πολλοί, πρότειναν το μπλε με μαύρο για την φετινή σεζόν αναθεωρώντας την "προκατάληψη", δημιουργώντας συνδυασμούς σε σύνολα που καλύπτουν όλα τα στυλ, από sporty chic μέχρι βραδινά glamorous.

                                        Neckwarmers Scarf / Cowl 

Άλλος ένας όμορφο και κλασικός συνδυασμός χρωμάτων είναι το άσπρο με το μαύρο τα οποία μπορείτε να τα συναντήσετε είτε ως κύρια χρώματα σε ένα ρούχο, είτε ως συμπληρωματικά.


Οίκοι μόδας όπως οι  Christian Dior, Rodarte, Valentino, Altuzarra, Helmut Lang, Alberta Ferretti και Viktor & Rolf μας προτείνουν όμορφους συνδυασμούς σε σύνολα που καλύπτουν όλα τα στυλ.



31 σχόλια:

syros2js είπε...

Πωπω, ομορφιές!!!
Δεν ξέρει πού να σταθεί το βλέμμα μου!
Μπράβο, κορίτσι μου!
(Α, και είμαι από αυτούς που πιστεύουν πως το γαλάζιο και το μαύρο ταιριάζουν! Και η δημιουργία σου, το απέδειξε!)
;-)
ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

Crissi είπε...

Sehr schöne Arbeiten!
Crissi ☺

Alexandra Abarca είπε...

Beautiful!
Saludos,
Ale
Costa Rica

Bea`s Karten Atelier είπε...

Ich kann mich da nur anschliessen, das sind wunderschöne Arbeiten und auch die Farben gefallen mir sehr gut.
Liebe Grüsse von Bea

ljubinka είπε...

Everything is wonderful!!!
Greetings,good weekend!

Mari-Pi-R είπε...

Muy chulos, que pases un feliz fin de semana.

Ελένη Φλογερά είπε...

Υπέροχα όλα και σε χρωματισμούς και σε σχέδια.
Φιλάκια!

nikol είπε...

Και οι τρείς δημιουργίες σου Μαρία μου είναι υπέροχες , την καρδιά μου έχει κλέψει το πράσινο κασκόλ
Φιλάκια

Christa Mavropoulou είπε...

Και τα 3 είναι απίθανα κομμάτια!!!Συγχαρητήρια για τις δημιουργίες και επιλογές σου!!!
Πολλά φιλιά-)

Criando Artes Carla είπε...

Olá querida,
Lindos acessórios.
Gostei muito das golas com renda.
Saudações

Γιαγιά Κασσιανή είπε...

καταπληκτικά κομμάτια !!!!!
Συγχατήριαααα

Lida είπε...

Beauty's!!! Love the one with the lace! Hugs
lida

ΤΟ ΠΛΕΧΤΟ ΜΠΙΣΚΟΤΟ είπε...

το πρασινο ειναι αγαπημενο χρωμα!!!τωρα γιατι εχω κολλησει και δεν μπορω με τιποτα τον συνδιασμο μπλε με μαυρο, δεν ξερω.....ολα σου φανταστικα!!!καλο σαββατοκυριακο!!!

marileni είπε...

Υπέροχα σχέδια και χρώματα!!!!!!!!!Καλό Σαββατοκύριακο!!!!!

Χαρά Δημούλα είπε...

Πολύ όμορφα! Μου άρεσε η προσθήκη της δαντέλας!!!

κυκλάμινο κ είπε...

Πολύ όμορφα όλα. Φιλάκια

Pati Asai είπε...

Olá!
Obrigada pela visita no meu blog. Adorei o seu, parabéns!
Beijos!
Pati Asai
www.cantinhodapatiasai.blogspot.com.br

Kate'sCakeBox είπε...

Τι κάνεις Μαράκι μου?σε χασαμε..πανέμορφες οι δημιουργίες σου!κάθε φορά μας εκπλήσσεις ευχάριστα!!!το πρώτο μου έκλεψε την καρδιά-το πράσινο με τις γήινες αποχρώσεις-τα άλλα σούπερ magic!!!φιλάκια πολλά και καλό μήνα γλυκιά μου φίλη!

misirloumisirlou είπε...

καλως τη φωτολαμπιδα μααας!ομορφες δημιουργιες αλλα θα ξεχωρισω την 1η και την τελευταια!μου αρεσαν ιδιαιτερα!σε φιλω και σου ευχομαι καλο μηνα!!!!

Funky Monkey είπε...

Είναι όλα καταπληκτικά!!! Μπράβο!
Να σου πω την αλήθεια πάντοτε συνδύαζα το μπλε με το μαύρο, αρκεί το μπλε να ήταν φωτεινό. Μου αρέσει σαν συνδυασμός!
Καλό μήνα να έχεις, φιλιά!

Mania είπε...

Φιλενάδα όλα είναι καταπληκτικά!! Το θαλασσί όμως μου αρέσει πιο πολύ και μου αρέσει και το σχέδιο στο πλέξιμο. Μπράβο!!

αχτίδα είπε...

Όλα υπέροχα ιδιαίτερα το ασπρόμαυρο.Καλό μήνα φίλη μου με υγεία και άπειρες δημιουργίες.

Alessandra είπε...

Your creations are so beautiful and so warm!
Kisses
Alessandra

MANUALIDADES ARTISTICAS DE AMPARO είπε...

Hola guapa que bufandas tan bonitas y calentitas y doy fe, la que me regalaste me la pongo un montón. Un abrazo

magda είπε...

Μαρία μου, τι υπέροχα κομμάτια, εκείνο το μπλε στην καρδιά μου μπήκε!!!
Θερμά συγχαρητήρια, είσαι καταπληκτική!!!
Καλό και δημιουργικό μήνα σου εύχομαι!!!
Πολλά φιλιά

Σούλα Γκαρέλα είπε...

Ωραία πλεκτά!!!!!!!!!! η ιδέα σου με την δαντέλα φανταστική πρωτότυπο.
φιλάκια!!!!!!!!!

Ναταλια είπε...

Μου αρεσει παρα πολυ το crochet bolero in blue color το λατρευω!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Καλο Σ/Κ

Magia da Inês είπε...

♡°º•.¸
Olá!
Gosto dessas informações e dicas de moda, tento adaptá-las, nem sempre consigo.

☾♫º°•.¸Bom domingo!
Boa semana!
♪♪♬♫º°•.¸Beijinhos
Brasil
°º✿♫

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫ Mετά απο πολύ καιρό λογω στρατου είπα να μπω στο σπιτικο μου για να σας ευχηθω!!Γιορτες ερχονται και περνω απο το σπιτικό σου να ευχηθω ΚΑΛΑ ΜΑΓΙΚΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ γεμάτα υγεία-αγάπη - ευτυχια.Οι Αγιες μέρες ας απαλύνουν τον πόνο σε οσους υποφέρουν και ας δώσουν σε όλους μας οτι πιο ανθρώπινο υπάρχει για να νιώσουμε όμορφα!!(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫Oλα πανεμορφα!!!!

Maria dolores Lopez godoy είπε...

Hello, Your blog is adorable and very creative. Congratulations. Kisses and happy holidays.
This is my blog, see you:http://redecoratelg.blogspot.com.es/

Christa Mavropoulou είπε...


Σου εύχομαι για τα Χριστούγεννα…
Το καλύτερο που μπορεί να υπάρχει,,,
Υγεία, ευτυχία, ικανοποίηση.
Και αυτό - για όλη την αιωνιότητα!
Και Ευτυχισμένο το Νέο Έτος 2014!
Θα τα πούμε του χρόνου,πολλά φιλιά! ❤❤❤

.